XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ja en dan? Joepie je hebt iemand tot leven gewekt? Dat je die rol had dat heb je vandaag en gisteren wel overduidelijk gemaakt. We weten niets over de rol van sjors, of ze goed of kwaad is. Niets over jouw rol. Niets over de rol van Remi. En voor hetzelfde geld zit er een rol in dat morgen de halve bende omgedraaid wordt en alle goede rollen ineens evil zijn.

Ik kan vanaf nu net zo goed gewoon random gaan stemmen. Hints zoeken heeft ook geen zin.

Ga morgen dan maar mee op Kane, om je onschuld te bewijzen. Zolang je op Remi blijft hitte, blijf je verdacht.

Ja en dan? Morgen op kane hitten en dan? Is er een inactieve speler op wie hij valt.

No offence maar ik heb er niet meer zo veel zin in. Ik zie morgen wel hoe het allemaal loopt.

Wat een k*t spel

Ja en dan? Morgen op kane hitten en dan? Is er een inactieve speler op wie hij valt.

No offence maar ik heb er niet meer zo veel zin in. Ik zie morgen wel hoe het allemaal loopt.

:treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 23:30 ----------

Sepke zie ik niet als cult. Ben nog benieuwd naar Joey C en Stefanovich

:treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 23:30 ----------

Sepke zie ik niet als cult. Ben nog benieuwd naar Joey C en Stefanovich

En Rob G niet dan? Zal wel mooi zijn als die eruit gestemd wordt of zelfs opgegeten wordt door de wolf:roflol: maar misschien wordt Rob G strax wel opeens burger en neemt iemand anders zn rol als cultist over.

Doe wat je niet laten kan. Het spel is al moeilijk genoeg zonder al die plotwendingen. Of zou ik mijn rol verklappen net als z1000 dat al 2 dagen doet om zijn hachje te redden?

even wezen basketballen net op het pleintje, maar o god wat is er allemaal weer gebeurd XD

En Rob G niet dan? Zal wel mooi zijn als die eruit gestemd wordt of zelfs opgegeten wordt door de wolf:roflol: maar misschien wordt Rob G strax wel opeens burger en neemt iemand anders zn rol als cultist over.

Zie mijn lijstje wat ik over Rob G vind. Heb al eerder gezegd vandaag. Hij kiest steeds een middelpunt. Speelt anders als anders. En snap niet waarom hij zo vel blijft hitte op jouw.

Rob G, zegt net dat hij al gister mijn rol wist. Dan had hij mij vandaag gewoon direct moeten gaan beschermen als hij goed was. En niet vaag blijven en mij verdacht maken. Hij had op kane moeten mee gaan. Heeft hij niet gedaan.

Zie mijn lijstje wat ik over Rob G vind. Heb al eerder gezegd vandaag. Hij kiest steeds een middelpunt. Speelt anders als anders. En snap niet waarom hij zo vel blijft hitte op jouw.

Rob G, zegt net dat hij al gister mijn rol wist. Dan had hij mij vandaag gewoon direct moeten gaan beschermen als hij goed was. En niet vaag blijven en mij verdacht maken. Hij had op kane moeten mee gaan. Heeft hij niet gedaan.

Ja waarom zou een speler in dit spel vaag blijven baas? Waarom? Zou ik anders direct roepen wat mijn rol is en vragen of de wolf mij op eet? Is dit de eerste keer dat je dit spel speelt of wat?

Dit is gewoon irritant. Vorige spel liep je ook al te b**chen z met je karma berichten, en nu loop je je rol weer te verklappen. En dan het nu beetje draaien om mij er uit te stemmen. **** deze shit.

Ik denk srs dat Whami deze interventie deed omdat we op t goede spoor zaten, hij wil t spel rekken.

UnknownDBB en Kane zijn slecht. Tenminste één van hun, waarschijnlijk ook de wolf.

Morgen zullen we het te weten komen...

Ja waarom zou een speler in dit spel vaag blijven baas? Waarom? Zou ik anders direct roepen wat mijn rol is en vragen of de wolf mij op eet? Is dit de eerste keer dat je dit spel speelt of wat?

Dit is gewoon irritant. Vorige spel liep je ook al te b**chen z met je karma berichten, en nu loop je je rol weer te verklappen. En dan het nu beetje draaien om mij er uit te stemmen. **** deze shit.

Je bent dus in ieder geval bad?

Dus vanavond ging er niemand dood, maar werd er een rol bekend gemaakt, kwam iemand terug tot leven en bliezen twee (ham)burgers zichzelf op?

Epic :roflol:

Vind het ook nogal jammer. We weten tegen de stemming morgen niets meer dan wat we vandaag al wisten. Verloren dag dus inderdaad.
Als we dan nuttige dingen moeten te weten komen door eens machtsbalans te lezen ofzo, mja...

Als het doel is om het spel te rekken omdat we op het goede spoor zitten, tja, dan kan je het blijven rekken tot het 2 weken duurt. Zo schiet het niet op.

Mijn motivatie om morgen weer tientallen pagina's te lezen zal alleszins niet erg sterk zijn.

Terug
Naar boven