JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daniel is cultkrijg het niet bijgelezen, iemand snel cliffs? bereid om te switchen. heb nu ff ionternet
had eerder al op daniel20 gestemd in verband zijn stemgedrag en spelverloop.
nu staat er met the rock in de verscheidende verhaaltjes steeds een verwijzing naar de wwe. wat enig we hebben een speler die wwe heet en daarnaast de enige echt duidelijke hint in het verhaal.

WWE en the rock zal vast wel kloppen maar waarom zou hij zo zeker slecht zijn?denk dat whami zit te gniffelen als spelleider dat mensen een simpele hint als deze niet willen oplossen terwijl het er zo dik op ligt. evenals de andere hints waar niemand mee wat deed, erg duidelijk patroon om te volgen ook nu de cultisten de macht zo hebben overgenomen
Ow really
Zeg even op welke pagina nummer je stem op Daniel20 is dan, want ik heb net al je posts bekeken maar kan je stem op Daniel20 niet vinden![]()
Jij stemt ook op alles om Daniel te beschermen of niet?
Ook andere redenen of alleen dat?
WWE en the rock zal vast wel kloppen maar waarom zou hij zo zeker slecht zijn?
als jij het nou ff uitlegt als het toch zo obvious isals iedereen het verhaal even doorleest is het erg obvious

....daniel is cult want? zie paar posts terug dat die al genoeg stemmen heeft dus er sowieso wel uit ligt
Geen flauw idee wie goed is en wie slecht..en op wie ik moet stemmen.
Kan wel weer Alley cat doen maar ik suck big time in dit spelletje..
Ik doe...
Tremendes

Geen flauw idee wie goed is en wie slecht..en op wie ik moet stemmen.
Kan wel weer Alley cat doen maar ik suck big time in dit spelletje..
Ik doe...
Tremendes
4 bro. Jammer, had gehoopt op een stuntje.