XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
krijg het niet bijgelezen, iemand snel cliffs? bereid om te switchen. heb nu ff ionternet

denk dat whami zit te gniffelen als spelleider dat mensen een simpele hint als deze niet willen oplossen terwijl het er zo dik op ligt. evenals de andere hints waar niemand mee wat deed, erg duidelijk patroon om te volgen ook nu de cultisten de macht zo hebben overgenomen

had eerder al op daniel20 gestemd in verband zijn stemgedrag en spelverloop.
nu staat er met the rock in de verscheidende verhaaltjes steeds een verwijzing naar de wwe. wat enig we hebben een speler die wwe heet en daarnaast de enige echt duidelijke hint in het verhaal.

Ow really:rolleyes:

Zeg even op welke pagina nummer je stem op Daniel20 is dan, want ik heb net al je posts bekeken maar kan je stem op Daniel20 niet vinden:rolleyes:

denk dat whami zit te gniffelen als spelleider dat mensen een simpele hint als deze niet willen oplossen terwijl het er zo dik op ligt. evenals de andere hints waar niemand mee wat deed, erg duidelijk patroon om te volgen ook nu de cultisten de macht zo hebben overgenomen
WWE en the rock zal vast wel kloppen maar waarom zou hij zo zeker slecht zijn?

Ik gok dat zometeen onder leiding van Rob G de culttrein langs komt rijden op Kane.

Niet meer gelezen vanaf half 6. Beredenering voor alle votes op daniel???

daniel is cult want? zie paar posts terug dat die al genoeg stemmen heeft dus er sowieso wel uit ligt

Geen flauw idee wie goed is en wie slecht..en op wie ik moet stemmen.

Kan wel weer Alley cat doen maar ik suck big time in dit spelletje..

Ik doe...

Tremendes

Laatst bewerkt:
Geen flauw idee wie goed is en wie slecht..en op wie ik moet stemmen.

Kan wel weer Alley cat doen maar ik suck big time in dit spelletje..

Ik doe...

Tremendes

Pls, dat is behoorlijk beta. Je maakt echt niet verdacht door op 1 of 2 te stemmen in mijn ogen.;)

Wat is de tussenstand?

3-0 spanje

Terug
Naar boven