XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Nieuwe pagina repeat:
Wallied
Z1000
2 x WWE
2 x Stefan
5 x Kane
6 x Daniel20

Ga gewoon mee op kane, trust me.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
Nieuwe pagina repeat:
Wallied
Z1000
2 x WWE
2 x Stefan
5 x Kane
6 x Daniel20

Jij bent nu degene die zegt dat ze goed zijn .. Ik heb daar niks over gezegd cult
Als de rollen die bekend zijn slecht waren zou er wel massaal op ze gestemd worden, dus dat is een veilige conclusie.

Ik heb overigens nog meer gemist want ik ken zeker niet al die rollen.

Ik sta nog steeds op stefanovich, ik kan geen wijs uit al deze posts. Samengevat zijn er dus geen duidelijke hints om op iemand te stemmen, maar het gaat nu dus om Kane of Daniel20.

daniel20

Ben out

let maar op de culttrein iets voor tienen z1000

Hahaha. Gister was je mad, nu kom je terug. Wolf?

Hoe kun je al de post van Pure B in dit topic checke? Moet kunnen geloof ik.

Kan ook.

En hij heeft gewoon op Orgineel gestemd dus vertrouw hem wel..Wolf zou nog wel kunnen uiteraard.

tremendes stem ook ff op daniel20 hij heeft geen wolvenavatar

had eerder al op daniel20 gestemd in verband zijn stemgedrag en spelverloop.
nu staat er met the rock in de verscheidende verhaaltjes steeds een verwijzing naar de wwe. wat enig we hebben een speler die wwe heet en daarnaast de enige echt duidelijke hint in het verhaal.

stem dus nogmaals op wwe

ik moet zeggen dat je het spel wel goed speelt als cult

had eerder al op daniel20 gestemd in verband zijn stemgedrag en spelverloop.
nu staat er met the rock in de verscheidende verhaaltjes steeds een verwijzing naar de wwe. wat enig we hebben een speler die wwe heet en daarnaast de enige echt duidelijke hint in het verhaal.

stem dus nogmaals op wwe

ik moet zeggen dat je het spel wel goed speelt als cult
het gaat nu toch tussen daniel en kane. kun je net zo goed niet stemmen :rolleyes:

WWE

Ik geloof nog wel in daniel20

Pure B > Unknown
Woopy > Unknown
Rob G > Unknown
quibus > unknown
lloydatoni > unknown

waren de eerste stemmen op Unknown gisterenavond. Woopy is nog geruild naar Kane daarna. Zou hier dan geen cult tussen zitten of Kane moet ook 100% goed zijn.

Pure B > Unknown
Woopy > Unknown
Rob G > Unknown
quibus > unknown
lloydatoni > unknown

waren de eerste stemmen op Unknown gisterenavond. Woopy is nog geruild naar Kane daarna. Zou hier dan geen cult tussen zitten of Kane moet ook 100% goed zijn.
ging tussen twee goeden dus dat soort zooi is nutteloos

Terug
Naar boven