AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Tja, je moet niet van mij verwachten dat ik op iemand ga stemmen waarvan ik niet denk dat die slecht is... Logisch toch? Lijkt me trouwens dat je wel genoeg stemmen voor daniel20 aan het verzamelen bent.

Vind dit een heel moeilijk spel. Ik heb slechts enkelen die ik wat verdacht vind, en geen van die zijn erg actief. Maar dat past wel bij de manier waarop het spel aan het lopen is.

Ken je een naam noemen van wie je verdacht vindt?

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 21:03 ----------

Komt de cultrein nu in actie?

Kane

Ui wie zou die moeten bestaan?

wwe, snepke, roth. Snepke en Roth posten af en toe nog. Wwe zelden.
Sjors en Kane zouden me niet verbazen moesten ze slecht zijn.

maarja, zo te zien is niemand van plan ooit es een hint te gaan oplossen in het verhaal, of wwe word te erg beschermd door alle cultisten die de burgers gewoon zo makkelijk gek kunnen krijgen xd :roflol:

Sjors26 is dus sl*t/nymfo of meisje

Maar gezien het feit ik sl*t en nymfo geraden heb en whami niet gezegd heeft dta ie bestaat ga ik er maar van uit dat dat dus niet kan.. Dan blijft het meisje dus over.

Dan heb je deze "valse" kaart, maar whami vertelde dat de kaart 1 iets had wat wel leidde naar de rol van Sjors26... Dit kan zijn het plaatje van de vrouw--> meisje.

Of

"Gossip gossip gossip" wat wijst op het gepraat met de cultisten dus cultist

Edit: de hint naar de rol kan ook simpelweg het groene randje zijn wat dus laat zien dat Sjors26 zoiezo een goede rol zou moeten hebben, maargoed zo ken je bezig blijven natuurlijk
Overdag lees ik altijd goed mee, 's avonds een stuk minder (behalve vandaag, rustdag).

Maar dit heb ik allemaal gemist. Ik dacht dat Sjors rol gewoon "de vrouw" was en dat dat whami's versie van "de roddelaar" was (vandaar "gossip, gossip, gossip").

of de burgers maken zichzelf gek, dat kan ook

Kane bleef te lang op mij door hitte, zelfs toen mijn rol bekend was.
Daarnaast gaan de mensen die ik verdenkt, niet op kane zitten met stemmen. Dat zegt mij genoeg dat kane cult/bad is.

dat dere epic ignore

maarja, zo te zien is niemand van plan ooit es een hint te gaan oplossen in het verhaal, of wwe word te erg beschermd door alle cultisten die de burgers gewoon zo makkelijk gek kunnen krijgen xd :roflol:

Als je is een keer de moeite zou nemen om af en toe 2 pagina's te lezen dan zou je opmerken dat inmiddels van 8 man de rollen al bekend zijn

Quibus Rol bekend
Unknown/Remi Rol bekend
Biobeast Rol bekend
Z1000 Rol Bekend
Woopy Rol bekend

En dan vergeet ik er vast nog een paar

je geeft de wolf nu wel erg makkelijk vrij spel remi
zijn alleen maar goede rollen haast

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 21:14 ----------

Bewijs dat je geen cult bent en stem op Daniel20

ipv zo'n duidelijke hint te negeren?
ammenooitniet