Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik heb geen afscheids post, maar ik weet wel dat de cult soieso dit spel winnen.

Zonde man Daniel, ik dacht dat je een good guy was. We zullen het zometeen zien.

Hij weet het wel weer spannend te maken. Vorige keer ook al dacht ik, en toen was hij toch ook slecht.

Heb vertrouwen in je daniel.

We houden van je daniel.

Ik zal je hoe dan ook niet vergeten daniel.

Ik vind je nog steeds lief hoor daniel..

kane

ow ik ben te laat met de culttrein

Slaap zacht lieve prins.

Ik nog ermee als je burger bent daniel20. Dan ga ik me focusse op school

Wtf t us hier verdacht stil, ik hou jullie in de gaten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.075
Dag 4

De dorpsbewoners blijken allen heel erg op zoek te zijn naar iets. Hé kijk een muts, roept iemand. Enkele dorpsbewoners beginnen met de muts te spelen terwijl sommigen verder zoeken, onder andere naar een sleutel.
De muts blijkt echter heel leuk om mee te spelen. Steeds meer en meer dorpsbewoners gaan met de muts spelen. Dit brengt allerlei rare discussies met zich mee. De muts is rood, en een dorpsbewoner draagt een rode sweater dus hij moet een slechterik zijn! Het is onmogelijk iets in te brengen tegen deze logica dus stemt men op die dorpsbewoner. Even later stapt er echter iemand met rode schoenen voorbij. Het duurt niet lang of ze merken allen op dat die rode muts veel beter past bij rode schoenen.
NFS WIKI. Rol! Alle oude samen: NFS tg edit -2&-5
Dan krijgen de inwoners plots een inzicht. Ma…ma…maar rood, dat past toch goed bij een blauwe jeans?!?! Maar wat zeg jij nou, zegt een andere dorpsbewoner. De muts kan best als freesbie gebruikt worden, laat het toevallig zijn dat er iemand in ons dorp als achternaam Allahoeakbar heeft. Zien jullie niet dat die 3 e’s staan voor die e in Allahoeakbar??? Jullie zijn echt idioten! Oh, stop toch met vechten, laten we samenwerken, zegt iemand. We gooien de muts als een freesbie naar elkaar en de eerste die hem laat vallen, die moet wel een cult zijn! Het kan niet anders. Zo geschiede. De dorpsbewoners gooien de muts naar elkaar. Na 10 minuten gooien heeft nog niemand de muts laten vallen. Bang voor zijn eigen vel leidt iemand Daniel20 onopvallend af. Het werkt, Daniel vangt de muts niet.
Gregorius XIII -> 57
Met zijn allen springen de dorpsbewoners op Daniel. Ze roepen, “sterf jij vuile cult, als je goed was had je die muts gevangen!”. Wanneer Daniel bewusteloos op de grond ligt, beginnen de dorpsbewoners hem te stenigen. De dorpsbewoners stoppen niet voor Daniel zijn hersenen over de donkere straat verspreid liggen.

Daniel20 is dood, hij was Fraudeur.

Fraudeur541785.png

Heeft zijn machten nooit gebruikt. Speelde dus als gewone burger.

Laatst bewerkt:
Krijg de pestkk

Goed bezig Remi lol.

Terug
Naar boven