MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
daniel k*t troll IRL had je stompen gekregen

Ik ga vannacht toch dood. Dus care. De rest van slimme burgers. Good job. Als een kudde dier altijd achter de zelfde inlopen. Maar zelf na denken ho maar.

Ik kap er mee, ga mezelf niet nog meer voor schutten met dit k*t spel.

Cults fock jullie, homobitches... maar masterlijk gespeeld, mijn complimenten

als ik ooit nog een keer weerwolf speel dan stem ik daniel als eerste eruit met zijn k*t getroll

Dat verhaal :roflol: Wist sowieso dat er iets van een muts ging inkomen :p

En tjah... Ik was de idioot omdat ik niet mee op Daniel wou springen, toch?

idd **** dit spel stop er ook mee, daniel heeft niet eens naar zijn rol gekeken volgens mij kneusje

Real? Wat is dit voor shit jongens..

Hoe laat komt het verhaal Whami?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.092
Dat verhaal :roflol: Wist sowieso dat er iets van een muts ging inkomen :p

En tjah... Ik was de idioot omdat ik niet mee op Daniel wou springen, toch?
Tussen de muts linken in het verhaal moet niet gezocht worden naar mogelijke cults :p. Laat ik dat snel ff zeggen. Rode sweater en dergelijke zijn geen tips naar slechteriken. Voor de rest zeg ik niets meer over het verhaal, denk dat de boodschap om naar hints te kijken ipv at random stemmen wel overgekomen is :p.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 23:07 ----------

idd **** dit spel stop er ook mee, daniel heeft niet eens naar zijn rol gekeken volgens mij kneusje
Hij wou m vandaag ff gebruiken maar heeft dat toch niet gedaan; heeft wel naar zijn rol gekeken, kende hem goed

Denk dat ik mijn cult lijstje nog wel even aanhoud:
- Roth
- wwe
- Snepke

Denk ervan wat jullie willen. Kan jullie geen argumenten geven buiten dat de manier waarop ze op de dingen reageren en de manier waarop ze posten me gewoon erg lijken op hoe een cult post. Ga ook geen garanties geven.
Op kane zal ik alleszins niet meteen stemmen. Rob G misschien. Remi ook niet, alhoewel die de ene verkeerde beslissing na de andere lijkt te maken. Ik denk dat hij het spel gewoon te weinig aan het volgen is. Alleen jammer dat veel burgers hem wel gewoon volgen. Hoe kan het dat zoveel mensen op stefanovitch meegaan zonder enig argument?

Fraudeur? Wat kon die rol dan?

Denk dat ik mijn cult lijstje nog wel even aanhoud:
- Roth
- wwe
- Snepke

Denk ervan wat jullie willen. Kan jullie geen argumenten geven buiten dat de manier waarop ze op de dingen reageren en de manier waarop ze posten me gewoon erg lijken op hoe een cult post. Ga ook geen garanties geven.
Op kane zal ik alleszins niet meteen stemmen. Rob G misschien. Remi ook niet, alhoewel die de ene verkeerde beslissing na de andere lijkt te maken. Ik denk dat hij het spel gewoon te weinig aan het volgen is. Alleen jammer dat veel burgers hem wel gewoon volgen. Hoe kan het dat zoveel mensen op stefanovitch meegaan zonder enig argument?

Gast, je kan echt zien dat je uit Belgie komt geloof ik. ****ing hell

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.097
wtf kende je dan met die rol?
Fraudeur? Wat kon die rol dan?
Hij kon stemgang frauderen als hij wou, heeft hij uiteindelijk niet gedaan. Er lagen namelijk ook potentiële zware gevolgen aan verbonden. (om balans te houden)
De rollen die het meest een verrassing zouden kunnen veroorzaken zijn nu allemaal al gebruikt of dood. Sinds vandaag is bijna volledig nog een gewoon wolfspel.

Dankje :rolleyes:

Ik ben een van de weinigen die nog wat voor zichzelf denkt, maar ik ben wel dom. Begin er ook stilaan genoeg van te krijgen hier...

Dankje :rolleyes:

Ik ben een van de weinigen die nog wat voor zichzelf denkt, maar ik ben wel dom. Begin er ook stilaan genoeg van te krijgen hier...

Er is al een shitload aan bewijs gepost dat Rob G bad, niemand wilt mee. Heb vanochtend nog een uitgebreide post gepost, daniel20, roth en remi.
Helaas is onze Rob niet de domste in ons midden en kan hij fraaie verhaaltjes schrijven.
Maar damn geloof me nou eens.

Stem morgen op Rob G. Wat kan er mis gaan? Onze enigste kans is het.

Bij Rob zeg ik toch misschien? Wil zeggen dat ik er over twijfel. Er moet alleszins wel één cult zijn die wat actiever speelt lijkt me. Ze kunnen niet allemaal achterover liggen en kijken hoe de burgers elkaar uitmoorden. Dat kan hij best zijn.

Zal er de volgende speeldag extra op letten. Als ik tenminste niet ragequit. Heb alle spelletjes al relax kunnen spelen, maar vandaag heb ik het al een paar keer serieus op mijn heupen gekregen :o

Terug
Naar boven