XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Bij Rob zeg ik toch misschien? Wil zeggen dat ik er over twijfel. Er moet alleszins wel één cult zijn die wat actiever speelt lijkt me. Ze kunnen niet allemaal achterover liggen en kijken hoe de burgers elkaar uitmoorden. Dat kan hij best zijn.

Zal er de volgende speeldag extra op letten. Als ik tenminste niet ragequit. Heb alle spelletjes al relax kunnen spelen, maar vandaag heb ik het al een paar keer serieus op mijn heupen gekregen :o

IK erger mij gewoon aan de mijn mede burgers. Ze weten dat ik goed ben.
Ze volgen mij niet, nee ze gaan allemaal lekker iets anders stemmen. Terwijl ik een zekerheid ben en ben te vertrouwen. De cults hebben de macht, dat ze weten wie hun mede cultjes zijn. Wij burgers hebben dat niet. We zijn dus genoodzaakt om 1 blok te vormen. Nou heb ik mij op geofferd, om mijn rol bekend te maken. En dan volgt nog niemand me:(:(:(:(

Er is al een shitload aan bewijs gepost dat Rob G bad, niemand wilt mee. Heb vanochtend nog een uitgebreide post gepost, daniel20, roth en remi.
Helaas is onze Rob niet de domste in ons midden en kan hij fraaie verhaaltjes schrijven.
Maar damn geloof me nou eens.

Stem morgen op Rob G. Wat kan er mis gaan? Onze enigste kans is het.

Jij hebt het gewoon al het hele spelletje op mij voorzien. Echt goede redenen om op mij te stemmen heb ik nog niet gezien.

Hihi weer een burger. Gaat wel lekker dit.

Snap ook niet goed dat daniel eruit is gegooid en niet kane. Die gast was toch veel verdachter.

Ik kan Rob hier anders wel volgen hoor. Zoals ik in een andere post zei: wie zegt dat Biobeast wist dat Remi een goeie was? De kaart zegt dat hij "the innocent" redt, maarja, da's ook maar woordkeuze.
Ik geloof ondertussen best dat Remi goed is, maar ik kon Rob toen best volgen in het "we weten niets meer nu er niemand gestorven is".

Omg

Rob, ik snap je haat op Z1000 echt niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.113
Nacht 5

De tijd gaat snel voorbij, het is weer nacht. Met meerdere goede rollen die bekend zijn, is het voor de wolf niet moeilijk om er een lekker hapje uit te kiezen. Keuze genoeg!

Iene miene mutte
Tien pond grutten
Tien pond kaas
Iene miene mutte is de baas.
Maar de baas die is er niet,
dus jij bent hem lekker niet!
Maar jij mag de baas niet zijn
Want jij bent nog veel te klein
Klim naar boven in de mast
Hou die ronde dikz*k vast!
Maar de baas steeg in de lucht
Even tkaf is de bloem bevrucht
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9, 10, 11, 12
Pief paf poef,
Jij bent de dikke vette boef
Iet wiet waai is eerlijk weg
Pief poef paf is eerlijk af
ot bot Kat vot
vrouw komt thuis
weg is de muis

En zo komt de Wolf op Z1000 uit. Zing het liedje nog een paar keer in je hoofd opnieuw. Ik weet dat je dat wil.
De wolf spring op Z1000 en laat enkel een stapeltje beenderen achter.

Z1000 is dood
Alsof ik zijn rol nog moet zeggen:rolleyes:
De goeden zijn nog met minstens dubbel zo veel als de slechten.
Antwerpen Braken Roeselare Oudernaarde

Laatst bewerkt:
Ik ga je missen etterbak.

Of misschien ook niet :rolleyes:

Heb ik nog wel metgezellen? Iedereen stemt burgers eruit :S

Jammer z :)

Van alle meespelende burgers heeft de wolf er weer eentje uitgekozen die belangrijk was. Niet om de rol deze keer (die was toch al gebruikt), maar omdat z1000 wel een van de spelers is die meedenkt en argumenten geeft.

Gaat niet lang meer duren denk ik. Remi of ik zijn de volgende maaltijd denk ik.

rob fking g

Terug
Naar boven