Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken iemand die onbelangrijke rol gaat krijgen, jullie ook?![]()

Geef hem de rol: de paranoïde.
Ziet iedereen als wolf. Zal vroeg of laat, zonder het zelf goed te beseffen, zelfmoord plegen en dus het spel moeten verlaten.
![]()

Geef hem de rol: de paranoïde.
Ziet iedereen als wolf. Zal vroeg of laat, zonder het zelf goed te beseffen, zelfmoord plegen en dus het spel moeten verlaten.
![]()
goed dat ik mijn avatar nog in mijn prullemand vond. vind het maar irritant, ik vind mijn eigen posts niet terug zonder avatar![]()

goed dat ik mijn avatar nog in mijn prullemand vond. vind het maar irritant, ik vind mijn eigen posts niet terug zonder avatar![]()
Avatar veranderen zodat je geen wolf meer op je plaatje hebt. Heb je wat te verbergen?
Beetje verdacht dit.
Deze speler moeten we in de gaten houden...

wie the hell verzint het uberhaupt om profile foto's te veranderen? Wat een onzin boys![]()
Niet afhaken jongens. Dit mooie initiatief van tremendes moeten we in stand houden.
bro, wat heeft avatars changen te maken met een spelletje?

bro, wat heeft avatars changen te maken met een spelletje?

Nu al? Alles de cults hebben dit soort informatie. Beetje verdacht dit.
Deze speler moeten we in de gaten houden...