MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Misschien nog een leuke rol: zelfmoord terrorist/killy. De zelfmoordkilly kan dan een PM sturen naar whami dat hij zichzelf wilt opblazen om een bepaalde speler met hem mee te nemen.

Ik ben benieuwd naar dit verhaal, hoe ga je het doen whami? Vooraf al stukjes geschreven of per dag aankijken hoe het verloopt?

De cijfertjes achter de spelers, hebben die betekenis Whami?

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij heeft dat te maken met wanneer je gepost had (ivm rol verdeling)
Geen betrekking op rol verdeling.
Cijfertjes staan wel in volgorde van posten sinds re-opening.
In volgorde van de nummertjes gaan PM's met rollen verstuurt worden.
Kan maar 1pm per keer versturen dus de lagere nummers gaan hen rol redelijk wat vroeger dan de laatsten weten. De PM worden ook niet op voorhand voorbereid, buiten de voorbereiding die ik al heb, dus worden nog nagelezen enzo dus kan wel 2 uur ofzo tussen de eerste en de laatste zitten...

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 13:55 ----------

Ik ben benieuwd naar dit verhaal, hoe ga je het doen whami? Vooraf al stukjes geschreven of per dag aankijken hoe het verloopt?
Ik heb al ideeën die ik (waarschijnlijk) ga gebruiken. Echt uitgeschreven heb ik nog niet gedaan. Op die manier kan ik ook inspelen op gebeurtenissen van die dag enzo. Verhaaltjes zullen ook vol verwijzingen / knipogen zitten naar bepaalde dingen. (zoals in verhaal 1 naar
- final destination
- Killy
- "Fy a'Emaq Alqrf" betekend "deep in shit" dus is ook verwijzing dat de spelers diep in de problemen zitten met de wolf en tegelijk ook nog een letterlijke link die obvious is.
- Nog meer, zie je wel als je het verhaal nog eens leest :P

haha klasse! :roflol: moet wel goed komen als ik het zo allemaal lees.

haha klasse! :roflol: moet wel goed komen als ik het zo allemaal lees.
In mijn hoofd zit het allemaal goed maar op die momenten zelf..., als ik wat te doen heb en iedereen zaagt dat verhaal er snel moet komen kan de kwaliteit er onder leiden. De dag zelf zal ik de verhaaltjes van die dag wel al deels voorbereiden zodat er niet te veel meer geschreven hoeft te worden na de deadline zodat verhaaltje er vrij vlot op kan komen.

Hints op cultisten enzo worden geloot. Dus ik kies zelf niet voor wie ik tip ga maken maar ik trek een willekeurige cultist en zoek er dan hint tegen...alles zo random mogelijk zodat enkel het lot en de spelers hen eigen inbreng de loop van het spel bepalen.

Ik heb de hele killy hype totaal niet gevolgd, damn wordt lastig.

In mijn hoofd zit het allemaal goed maar op die momenten zelf..., als ik wat te doen heb en iedereen zaagt dat verhaal er snel moet komen kan de kwaliteit er onder leiden. De dag zelf zal ik de verhaaltjes van die dag wel al deels voorbereiden zodat er niet te veel meer geschreven hoeft te worden na de deadline zodat verhaaltje er vrij vlot op kan komen.

Hints op cultisten enzo worden geloot. Dus ik kies zelf niet voor wie ik tip ga maken maar ik trek een willekeurige cultist en zoek er dan hint tegen...alles zo random mogelijk zodat enkel het lot en de spelers hen eigen inbreng de loop van het spel bepalen.

Duidelijk, moet wel goed komen. Gewoon je tijd nemen voor een verhaal.

Valt niet veel aan te volgen man, denk niet dat dat je deze ronde tegen gaat zitten.

Korte uitleg..Killy noemde mij altijd regelmatig dik, haalde hij een bepaald genoegen uit ofzo. Foto van Killy met dikke plofkop en halal baardje duikt op in topic, Killy betuigt spijt voor zijn vroegere gedachtengangen. Indirect een spijt betuiging dat hij mij altijd dik noemde dus.

Oo..en iets met de islam maar dat was maar een klein dingetje..

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 14:42 ----------

Nice, kom ik online, is me ****ing profiel foto veranderd in een wolf

goed dat ik mijn avatar nog in mijn prullemand vond. vind het maar irritant, ik vind mijn eigen posts niet terug zonder avatar :p

Oooo...****ers! Ben ik druk mee geweest hoor, allemaal een eigen wolf avatartje.:mad:

Ik stel voor dat wie zo homo is om zijn avatar te wijzigingen gelijk eruit gestemd word..

Oooo...****ers! Ben ik druk mee geweest hoor, allemaal een eigen wolf avatartje.:mad:

Ik stel voor dat wie zo homo is om zijn avatar te wijzigingen gelijk eruit gestemd word..
:yes: je hebt gelijk. Jij hebt jouw ava gewijzigd dus ik stem tremendes

:roflol: schrijf mij maar alvast uit dan bro, ik wil geen avatar van een ****ing wolf! :D

Ook maar ff posten dan ^^

Dus voor daniel gaat avatar veranderen te ver, maar een paar photoshops met aangepaste karma berichten niet? :D:D

Terug
Naar boven