- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rollen staan al vast.Misschien nog een leuke rol: zelfmoord terrorist/killy. De zelfmoordkilly kan dan een PM sturen naar whami dat hij zichzelf wilt opblazen om een bepaalde speler met hem mee te nemen.
De cijfertjes achter de spelers, hebben die betekenis Whami?
Geen betrekking op rol verdeling.volgens mij heeft dat te maken met wanneer je gepost had (ivm rol verdeling)
Ik heb al ideeën die ik (waarschijnlijk) ga gebruiken. Echt uitgeschreven heb ik nog niet gedaan. Op die manier kan ik ook inspelen op gebeurtenissen van die dag enzo. Verhaaltjes zullen ook vol verwijzingen / knipogen zitten naar bepaalde dingen. (zoals in verhaal 1 naarIk ben benieuwd naar dit verhaal, hoe ga je het doen whami? Vooraf al stukjes geschreven of per dag aankijken hoe het verloopt?

In mijn hoofd zit het allemaal goed maar op die momenten zelf..., als ik wat te doen heb en iedereen zaagt dat verhaal er snel moet komen kan de kwaliteit er onder leiden. De dag zelf zal ik de verhaaltjes van die dag wel al deels voorbereiden zodat er niet te veel meer geschreven hoeft te worden na de deadline zodat verhaaltje er vrij vlot op kan komen.haha klasse!moet wel goed komen als ik het zo allemaal lees.
In mijn hoofd zit het allemaal goed maar op die momenten zelf..., als ik wat te doen heb en iedereen zaagt dat verhaal er snel moet komen kan de kwaliteit er onder leiden. De dag zelf zal ik de verhaaltjes van die dag wel al deels voorbereiden zodat er niet te veel meer geschreven hoeft te worden na de deadline zodat verhaaltje er vrij vlot op kan komen.
Hints op cultisten enzo worden geloot. Dus ik kies zelf niet voor wie ik tip ga maken maar ik trek een willekeurige cultist en zoek er dan hint tegen...alles zo random mogelijk zodat enkel het lot en de spelers hen eigen inbreng de loop van het spel bepalen.
Ik heb de hele killy hype totaal niet gevolgd, damn wordt lastig.
Is zoals de Simpsons, zonder extra kennis zou je nog makkelijk mee moeten kunnen. En niet alles gaat naar Killy verwijzenIk heb de hele killy hype totaal niet gevolgd, damn wordt lastig.
.Ik heb de hele killy hype totaal niet gevolgd, damn wordt lastig.
Nice, kom ik online, is me ****ing profiel foto veranderd in een wolf
goed dat ik mijn avatar nog in mijn prullemand vond. vind het maar irritant, ik vind mijn eigen posts niet terug zonder avatar![]()

Oooo...****ers! Ben ik druk mee geweest hoor, allemaal een eigen wolf avatartje.
Ik stel voor dat wie zo homo is om zijn avatar te wijzigingen gelijk eruit gestemd word..
je hebt gelijk. Jij hebt jouw ava gewijzigd dus ik stem tremendesje hebt gelijk. Jij hebt jouw ava gewijzigd dus ik stem tremendes
Oooo...****ers! Ben ik druk mee geweest hoor, allemaal een eigen wolf avatartje.
Ik stel voor dat wie zo homo is om zijn avatar te wijzigingen gelijk eruit gestemd word..
schrijf mij maar alvast uit dan bro, ik wil geen avatar van een ****ing wolf! 
schrijf mij maar alvast uit dan bro, ik wil geen avatar van een ****ing wolf!
![]()

Snifsnif, ruik ik daar de eerste dodeTerug te wijzigen natuurlijk, jij incapabel pruts spelleidertje..