Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Great Minds?

Ik voel een ban aankomen...

Begin gewoon vanavond whami

• Topic Starter Topic Starter
no.jpg

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 17:55 ----------

Voel me sinds bloedneus deze ochtend niet goed :spaz: :suicide:

Laatst bewerkt:
niet schrikken als je bij sturen van pm niet direct response krijgt. wss zaterdag geen internet maar wel in ofc
Op PM met rollen is geen antwoord nodig. Enkel mensen die morgen herinnering krijgen vraag ik antwoord via PM of zich hier te melden.

Krijgen morgen herinneringsPM
- lloydaponi
- Supersized
- Stefanovich
(hebben dan tot maandag 20:00 tijd om te reageren)
Pony zal wel geen probleem zijn probs. Supersized +/-?. Stefanovich ?.

De rest krijgt vrijdagavond mogelijk al, anders zaterdag zijn rol in PM. Op PM met rollen moet je niet antwoorden tenzij iets niet duidelijk en je extra uitleg wenst.

Laatst bewerkt:
ik ben gewoon in hoor

xxx

Mogelijk zullen er repen ofzo van Bodylab te winnen zijn. Weet ik zelf geen kakapipi van. (kwestie van mooie verwoording)
Maar degene die ze krijgt zal autoritair bepaald worden. Ik weet ieder zijn rol en heb dus beste overzicht.

Ik zal dan achter de schermen "puntenlijst" bijhouden. Telkens iemand iets raad / iets goed zegt / als burger op een slechterik stemt (enkel laatste stem zou tellen voor punten) / cult die burger beschuldigd en men spelers gaan dan op de burger stemmen etc... krijgt die persoon dan +1 / +2 / +3 punten (zonder zelf op de hoogte gebracht te worden natuurlijk)

Onder voorbehoud dat er echt wat te winnen zal zijn...Kane is daar op de een of andere manier mee bezig.
Als het door gaat zal ik in OP iets toevoegen dat uitlegt hoe je dan puntjes kunt krijgen...
Kwestie van weer wat minder te doen te hebben:nut:

Wie karma stuurt met hoe geweldig ik ben die krijg natuurlijk tot +5 punten afhankelijk van hoe goed het bericht. :grinny:
Dat laatste is mogelijk niet waar:sukkeltje:
Maar je mag steeds proberen natuurlijk :dunno:

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 18:48 ----------

Nietes!

Laatst bewerkt:
Mogelijk zullen er repen ofzo van Bodylab te winnen zijn. Weet ik zelf geen kakapipi van. (kwestie van mooie verwoording)
Maar degene die ze krijgt zal autoritair bepaald worden. Ik weet ieder zijn rol en heb dus beste overzicht.

Ik zal dan achter de schermen "puntenlijst" bijhouden. Telkens iemand iets raad / iets goed zegt / als burger op een slechterik stemt (enkel laatste stem zou tellen voor punten) / cult die burger beschuldigd en men spelers gaan dan op de burger stemmen etc... krijgt die persoon dan +1 / +2 / +3 punten (zonder zelf op de hoogte gebracht te worden natuurlijk)

Onder voorbehoud dat er echt wat te winnen zal zijn...Kane is daar op de een of andere manier mee bezig.
Als het door gaat zal ik in OP iets toevoegen dat uitlegt hoe je dan puntjes kunt krijgen...
Kwestie van weer wat minder te doen te hebben:nut:

Wie karma stuurt met hoe geweldig ik ben die krijg natuurlijk tot +5 punten afhankelijk van hoe goed het bericht. :grinny:
Dat laatste is mogelijk niet waar:sukkeltje:
Maar je mag steeds proberen natuurlijk :dunno:

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 18:48 ----------

Nietes!

Geen -punten als je iemand uit jou kamp eruit stemt?

Laat dat punten tellen lekker achterwege.. Laat de spelers gewoon beslissen

Geen -punten als je iemand uit jou kamp eruit stemt?
Als het doorgaat zal ik overal duidelijk om scheppen;)
Ga der voorlopig niet verder over nadenken / tijd in steken tot ik niet zeker weet of er wel wat te winnen zal zijn...
Ty voor het begrip

Idd, ging wel goed bij de vorige game, slecht wint --> kane wint, goed wint --> rob wint. Gaat niet om prijzen waarover iemand zich druk zal maken dus :)

Ik wordt weer gek als ik zie dat ik de citizen kane hint over het hoofd heb gezien. Bizar. Zeker als je mijn zoekgeschiedenis ziet. Ik heb er bijna mijn best voor moeten doen om er overheen te kijken.

Dan ook nog te bedenken dat ik een behoorlijke film freak ben. Het was een dieptepunt.

Ik wordt weer gek als ik zie dat ik de citizen kane hint over het hoofd heb gezien. Bizar. Zeker als je mijn zoekgeschiedenis ziet. Ik heb er bijna mijn best voor moeten doen om er overheen te kijken.

Dan ook nog te bedenken dat ik een behoorlijke film freak ben. Het was een dieptepunt.

Je kan het dit potje proberen goed te maken

Maar kane was een zeer terechte winnaar. Dat hij toch zo onder de radar is weten te blijven. Terwijl hij wel een aantal keer naar voren is geschoven als cult zijnde. Maar nooit in de stemmen naar voren is gekomen oid. Erg netjes.

Laat dat punten tellen lekker achterwege.. Laat de spelers gewoon beslissen
Jij deed ook geen stemronde :P
Heb er aan gedacht te laten stemmen.
Maar het probleem is dat sommige goede spelers dan over het hoofd gezien worden + een enkele actie kan leiden tot "winnen" + dat populariteit mee telt.
Wil meer objectieve methode en achteraf krijgt iedereen punten te zien. Heeft iedereen meteen evaluatie van hoe goed hij gespeeld heeft.
Er gaat natuurlijk ruimte zijn voor trollen / vals stemmen (enkel laatste stem zou tellen voor punten) en dat soort dingen.
Bv liever iemand die wint die elke dag een slechterik beschuldigde en er op stemde dan iemand die steeds burgers stemde en dan op het einde met enig geluk verantwoordelijk is voor de wolf te killen. Zo worden spelers beoordeelt op hen hele spel eerder dan "enkel moment van een goede daad".

Terug
Naar boven