- Waardering
- 3.887
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees gerustIdd gewoon maandag stemmen zoals vooraf al het plan was.
Als er nu weer dit weekend gestemd wordt, ga ik weer 2 dagen missen. Dan skip ik liever een spelletje... En er zullen er vast nog zijn die in het weekend wel andere dingen te doen hebben.
Dus gewoon maandag![]()

Denk ik ookDenk dat Rob G of Remi wel slecht zal zijn als de rolverdeling zo "geniaal" is

Denk dat Rob G of Remi wel slecht zal zijn als de rolverdeling zo "geniaal" is
Dat verwacht ik ook van je want dat is je speelstijl op het begin ongeacht je rol, maar ik hou je nauwlettend in de gatenWhaha nu al voorop lopen op de feiten jongens. We zullen zien. Ik ga het spelletje gewoon neutraal spelen als altijd. Voorgaande spellen hebben geen invloed op hoe ik het nu ga spelen.
Dat verwacht ik ook van je want dat is je speelstijl op het begin ongeacht je rol, maar ik hou je nauwlettend in de gaten
Nee nog niemand, sommigen via karma wel al kleine tip of nietszeggende boodschap verstuurt

Dan weet ik mijn rol al.
Ik ben zo goed in hints ^_^
Ik kan dingen met je doen die je niet eens met je zusje durft te doen..
![]()

Ik kan dingen met je doen die je niet eens met je zusje durft te doen..
![]()
, maar zal me een voorstelling maken ervan.Ik kan dingen met je doen die je niet eens met je zusje durft te doen..
![]()

Mijn humor is duidelijk te advanced voor je Robster.
De clou ligt niet in de opmerking an sich, maar in de dis(s)guise.
Ik geef je ff 5 minuutjes om er over na te denken.