MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Idd gewoon maandag stemmen zoals vooraf al het plan was.
Als er nu weer dit weekend gestemd wordt, ga ik weer 2 dagen missen. Dan skip ik liever een spelletje... En er zullen er vast nog zijn die in het weekend wel andere dingen te doen hebben.
Dus gewoon maandag :p

• Topic Starter Topic Starter
Idd gewoon maandag stemmen zoals vooraf al het plan was.
Als er nu weer dit weekend gestemd wordt, ga ik weer 2 dagen missen. Dan skip ik liever een spelletje... En er zullen er vast nog zijn die in het weekend wel andere dingen te doen hebben.
Dus gewoon maandag :p
Wees gerust ;)
Ik hou ze wel in bedwang met mn kinky zweepje :whip:

Denk dat Rob G of Remi wel slecht zal zijn als de rolverdeling zo "geniaal" is

Denk dat Rob G of Remi wel slecht zal zijn als de rolverdeling zo "geniaal" is

Whaha nu al voorop lopen op de feiten jongens. We zullen zien. Ik ga het spelletje gewoon neutraal spelen als altijd. Voorgaande spellen hebben geen invloed op hoe ik het nu ga spelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben out, tot morgen minstens 16u zullen jullie niets meer van me horen.

Whaha nu al voorop lopen op de feiten jongens. We zullen zien. Ik ga het spelletje gewoon neutraal spelen als altijd. Voorgaande spellen hebben geen invloed op hoe ik het nu ga spelen.
Dat verwacht ik ook van je want dat is je speelstijl op het begin ongeacht je rol, maar ik hou je nauwlettend in de gaten

weten mensen al hun rol?

tumblr_m66el4ld8f1rxkh8vo1_400.jpg

:roflol:

Dan weet ik mijn rol al.
Ik ben zo goed in hints ^_^

Ik kan dingen met je doen die je niet eens met je zusje durft te doen..

Eyebrow_raise_sexy_gif_tb.gif

Lol, opmerking fail :roflol:

Dingen doen die je niet met je zusje durft te doen? Is dat goed of slecht? Weet niet wat andere doorgaans met hun zusje doen maar ik durf er iig niet veel geile dingen mee te doen.

Mijn humor is duidelijk te advanced voor je Robster.

De clou ligt niet in de opmerking an sich, maar in de dis(s)guise.
Ik geef je ff 5 minuutjes om er over na te denken.

ik heb nog wel een paar sexy pics van sjors in ruil voor iets leuks... :D

Maar whami, aangezien je toch online bent; ik zou het gewoon volgens de startpost doen; stemronde etc. inderdaad gewoon maandag! :D

weekend is weekend/

Terug
Naar boven