MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
picture.jpg

Vind deze ook wel passend.

Je hebt gelijk! Fixed...sorry pure B was prima zelf initiatief maar deze is toch echt beter.;)

Voor tremendes :yes: Ik pm ff naar EricR of ie tremendes zijn ava kan veranderen :)

Helaas...is al vergeven. Iedereen een andere wolf avatar anders word het verwarrend.

Ja behalve daniel20 maar die gaat er dan ook gelijk uit...:D

Idd, ging wel goed bij de vorige game, slecht wint --> kane wint, goed wint --> rob wint. Gaat niet om prijzen waarover iemand zich druk zal maken dus :)

Waarom persee rob? Ik snap nog steeds niet waar dit allemaal vandaan komt..
Alsof hij zo'n geweldige speler was???

Hij was de meest actieve aan de burgerkant... als Rob P die ene nacht had overleefd had hij ook een grote kans gehad met zijn witchskills maarja... Waren verder niet echt uitblinkers aan de goede kant denk ik. Als mee-lezer was ik nog verbaasd over sommigen die burger bleken te zijn, gedroegen zich vaak meer als de andere kant. Kan moeilijk iemand van de slechte kant laten winnen mocht goed gewonnen hadden.

Terwijl hij waarschijnlijk wat slechte keuzes had gemaakt, was hij wel degene van de burgerkant die iedereen één richting op wees, anders hadden de cults t een stuk makkelijker gehad om alles hun richting in te sturen.

Rob stuurde iedereen al de goede kant op (voor de cults).

Maar hij speelde het spel wel heel goed aangezien mensen voortdurend met hem mee gingen. Dat hij (net als ik) geen flauw idee had is dan jammer.

Hahaha potverdomme

Had trouwens Dennis Wolf als eerst

Jullie zitten allemaal wel lekker te speculeren, maar ik WEET wie de wolf is...

• Topic Starter Topic Starter
-------------------------------------Inschrijvingen gesloten--------------------------------------
Tremendes is de wolf btw :)

Allereerst heb ik jou zeer terecht het spel uit gewipt. Als je niet zo vol in de aanval was gegaan met die karma was je er best mee weg gekomen.

Hij was de meest actieve aan de burgerkant... als Rob P die ene nacht had overleefd had hij ook een grote kans gehad met zijn witchskills maarja... Waren verder niet echt uitblinkers aan de goede kant denk ik. Als mee-lezer was ik nog verbaasd over sommigen die burger bleken te zijn, gedroegen zich vaak meer als de andere kant. Kan moeilijk iemand van de slechte kant laten winnen mocht goed gewonnen hadden.

Terwijl hij waarschijnlijk wat slechte keuzes had gemaakt, was hij wel degene van de burgerkant die iedereen één richting op wees, anders hadden de cults t een stuk makkelijker gehad om alles hun richting in te sturen.

Supersized was gelukkig cult.

Ik had best goede redenen voor hem.

De redenen voor biobeast waren zeer zeker goed. Zelfs Remi was er van verbaasd hoe alle hints ook zeoer op hem hadden kunnen slaan. Mocht hij wolf zijn geweest was het zeker mooi gespeeld al zeg ik zelf. Helaas was dat niet. Dat was beetje pech hebben.

Zonet de rollen getrokken, de random trekking is wel geniaal :roflol:
1tje is atm wel vervelend getrokken :p (maar laat ik natuurlijk zo tenzij het niet blijkt te lukken)
En bewijs van random trekking heb ik :roflol: (krijg je op het einde van het spel wie wil) sterker bewijs kan niet.

En nou ben ik nieuwsgierig...

1tje is atm wel vervelend getrokken :p (maar laat ik natuurlijk zo tenzij het niet blijkt te lukken)
En bewijs van random trekking heb ik :roflol: (krijg je op het einde van het spel wie wil) sterker bewijs kan niet.

Hm, uit deze post kan ik opmaken dat grappige spelers grappige rollen hebben.

Fack, heb ik dan wel een leuke rol :(

Wanneer kregen we de rollen nou?

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 21:43 ----------

En is het niet leuk om het startverhaal morgen er al op te zetten en de eerste stemming zondagavond. Vond dat wel leuk bij de vorige pot. Een verplichte stem bij de eerste ronde vind ik ook wel een idee. Omdat de eerste ronde zo alle kanten op kan is het juist lachen om te zien wat iedereen doet.

Wanneer kregen we de rollen nou?

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 21:43 ----------

En is het niet leuk om het startverhaal morgen er al op te zetten en de eerste stemming zondagavond. Vond dat wel leuk bij de vorige pot. Een verplichte stem bij de eerste ronde vind ik ook wel een idee. Omdat de eerste ronde zo alle kanten op kan is het juist lachen om te zien wat iedereen doet.

Dit. Kom maar op me de rollen en het verhaal.

Mss morgen/zaterdag al om jullie zout te houden het beginverhaal, maar eerste stemronde zal maandag zijn. Verplicht stemmen komt er niet. Maar wie MEERDERE keren zonder verwittigen niet stemt kan zich aan extra tip tegen hem in het verhaal verwachten ;)

Godsamme, dan ben ik natuurlijk weer een sl*t/feeks/heks. Ugh.

Terug
Naar boven