- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Nope, hij is al bezet
Hm, jij hebt ook een wat lichtere versie btw. Mirin'
Is verdomme de 4de al :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, hij is al bezet
Hm, jij hebt ook een wat lichtere versie btw. Mirin'
tijd voor #5

Ja zoiets + kan tip tegen zich krijgen als hij het vaak doet.De hunter kam zichzelf beschermen maar dat wirdt steeds inefficienter. Wat bedoel je daarmee whami? Is er de mogelijkheid dat hij dan toch gpvermoord wordt? Gaat dit op kans (1/4e, 1/3e, etc.)
---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 22:11 ----------
De Feeks heeft 1 dag 'de russen op bezoek'? Is dat een belgische uitdrukking oid?![]()

Als er een naam letterlijk in de tekst vernoemd staat dan is de context waarin deze persoon genoemd wordt geen verwijzing naar zijn rol of dergelijke. Elke naam in het verhaal zou je dus perfect door iemand anders kunnen veranderen.Het spook kan nooit tips met rollen noemen met namen in het verhaal. Kunnen we er daarom vanuit gaan dat wanneer er een naam in een verhaal staat er nooit een hint naar die persoon in hetzelfde verhaal zal staan?
Niet de persoon van wie de rol is. Enkel de rol zelf. Er zijn enkele onbekende speciale rollen. Deze raden. Ze onderlijnen zou goed idee zijn, dit zeg ik wel ff in verhaal 1.Het is me ook niet zo diidelijk hoe het zit met het raden naar rollen. Moet ie,and echt expliciet (bold?) zeggen: ik denk dat biobeast de wolf is? Of: ik denk dat daniel de valsspeler is? Oid?
En als ie,amd dan gelijk heeft krijgt hij een tip via pm? Hij weet dan toch ook direct met zekerheid dat de rol die hij geraden heeft klopt?
Zoiezo wordt je cultist baas. Alleen stem ik je de 1ste ronde eruit haha
Zoiezo wordt je cultist baas. Alleen stem ik je de 1ste ronde eruit haha
We zullen zien. Als jij verantwoordelijk wilt zijn voor de dood van een burger zal je er zelf snel genoeg uit vliegen.
waar is je avatar
iedereen zonder wolven avatar wordt er als eerst uit gestemd