- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Zou pure chaos worden zonder Rob. Dan moeten mensen zelf gaan bepalen op wie ze stemmen.
Idd zonder rob is het spel echt niets waard...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou pure chaos worden zonder Rob. Dan moeten mensen zelf gaan bepalen op wie ze stemmen.

Dat hij zwart is wil nog niet zeggen dat het geen wolf is, zo werkt dat bij mensen toch ook niet.
Lol Remi probeert 'subtiel' al wat informatie lol te krijgen. Er is wel wat meer voor nodig om mij het spel uit te krijgen dan Remi aka Mr. Arrogance. Sjors het makke lammetje en Daniel 'ik kan niet winnen dus ga valsspelen' 20. Happy gaming bitches.
maddddd om een spelletje die nog niet eens begonnen is.Dat gaat sowieso in mijn wolvenboekje, Penose en Jimbooo zijn racisten.Penose:) zei:Mensen die de racist kaart trekken moeten we zeker in de gaten houden.
Dat gaat sowieso in mijn wolvenboekje, Penose en Jimbooo zijn racisten.
Trouwens er zijn in deze game onbekende slechte rollen waarnaar we mogen raden. Bij deze dus: Penose en Jimbooo zijn lid van de Ku Klux Klan. Hun taak is per dag minimaal één racistische opmerking of brandend kruis in het topic te plaatsen.

maddddd om een spelletje die nog niet eens begonnen is.
Damn rob, gaat verder dan ik dacht dit.

jongens, whami organiseert dit. verschiet er niet van als iedereen de rol 'wolf' toegedeeld krijgt![]()
culttrein komt nu al op gang
---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 11:27 ----------
Dat is geen wolf in je ava![]()
Lol Remi probeert 'subtiel' al wat informatie lol te krijgen. Er is wel wat meer voor nodig om mij het spel uit te krijgen dan Remi aka Mr. Arrogance. Sjors het makke lammetje en Daniel 'ik kan niet winnen dus ga valsspelen' 20. Happy gaming bitches.

Spel is niet begonnen, ik wil gewoon rellen man.Ow srs? Je denkt dat als ik cult zou zijn het zo zou spelen?