Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Lol Remi heeft het nu al voor elkaar.

Mensen die de racist kaart trekken moeten we zeker in de gaten houden.

Lol Remi probeert 'subtiel' al wat informatie lol te krijgen. Er is wel wat meer voor nodig om mij het spel uit te krijgen dan Remi aka Mr. Arrogance. Sjors het makke lammetje en Daniel 'ik kan niet winnen dus ga valsspelen' 20. Happy gaming bitches.

Lol Remi probeert 'subtiel' al wat informatie lol te krijgen. Er is wel wat meer voor nodig om mij het spel uit te krijgen dan Remi aka Mr. Arrogance. Sjors het makke lammetje en Daniel 'ik kan niet winnen dus ga valsspelen' 20. Happy gaming bitches.

:roflol: maddddd om een spelletje die nog niet eens begonnen is.
Damn rob, gaat verder dan ik dacht dit.

Penose:) zei:
Mensen die de racist kaart trekken moeten we zeker in de gaten houden.
Dat gaat sowieso in mijn wolvenboekje, Penose en Jimbooo zijn racisten.

Trouwens er zijn in deze game onbekende slechte rollen waarnaar we mogen raden. Bij deze dus: Penose en Jimbooo zijn lid van de Ku Klux Klan. Hun taak is per dag minimaal één racistische opmerking of brandend kruis in het topic te plaatsen.

Dat gaat sowieso in mijn wolvenboekje, Penose en Jimbooo zijn racisten.

Trouwens er zijn in deze game onbekende slechte rollen waarnaar we mogen raden. Bij deze dus: Penose en Jimbooo zijn lid van de Ku Klux Klan. Hun taak is per dag minimaal één racistische opmerking of brandend kruis in het topic te plaatsen.

:roflol::roflol:

jongens, whami organiseert dit. verschiet er niet van als iedereen de rol 'wolf' toegedeeld krijgt :p

Happy gaming!!

Alles wat nu wordt gezegd, blijft je het hele spel achtervolgen.

Dus wees gewaarschuwd.

culttrein komt nu al op gang :roflol:

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 11:27 ----------

Dat is geen wolf in je ava :mad:

Ow srs? Je denkt dat als ik cult zou zijn het zo zou spelen?

Waarom Mr. Arrogance?:sad:

Zijn alle rollen uberhaupt al verdeelt?

Terug
Naar boven