MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
ik vind robg en en remi nog altijd verdacht bij deze "geniale" verdeling.

Ik hou jullie beiden in de gaten.

Ik ben nummer 11 in de lijst dus evident dat ik mijn rol al heb.

Niet helemaal. Want ik ben nummer 1 op de lijst en kan je vertellen dat ik zoiezo niet de 1ste was die zn rol toegewezen kreeg. Of ik al dan niet mijn rol al heb gekregen laat ik daarbij in het midden..

Daarnaast is het als spelleider enorm onhandig om rollen te verdelen in die volgorde. De spelleider zal alle cults eerst pm'en en de wolf en daarna alle burgers gevolgd door alle andere speciale rollen..

Waarom? Omdat als ie eerst alle burgers een pm stuurt kan ie het vorige pm gewoon copy paste. Zelfde geld voor de cults. Als je iedereen kriskras door elkaar gaat pm'en raak je namelijk het overzicht kwijt..

Dus Rob G jij bent cult, leugenaar of burger..

epic speculaties

Niet helemaal. Want ik ben nummer 1 op de lijst en kan je vertellen dat ik zoiezo niet de 1ste was die zn rol toegewezen kreeg. Of ik al dan niet mijn rol al heb gekregen laat ik daarbij in het midden..

Daarnaast is het als spelleider enorm onhandig om rollen te verdelen in die volgorde. De spelleider zal alle cults eerst pm'en en de wolf en daarna alle burgers gevolgd door alle andere speciale rollen..

Waarom? Omdat als ie eerst alle burgers een pm stuurt kan ie het vorige pm gewoon copy paste. Zelfde geld voor de cults. Als je iedereen kriskras door elkaar gaat pm'en raak je namelijk het overzicht kwijt..

Lol. Verkapt ik ben geen cult en/of wolf post. Nice try.

Niet echt. Wat anderen van me denken dat ik ben maakt me vrij weinig uit eigenlijk.

Jager pls bescherm me.. Krijgen we dat zeker weer.

Why zo'n aanval op Rob? Nergens op gebaseerd. De enige reden die ik me kan bedanken is dat jij evil bent en weet dat Rob dus goed is. Aangezien je weet dat Rob mensen mee kan krijgen wil je hem eruit wippen.

Jager pls bescherm me.. Krijgen we dat zeker weer.

Why zo'n aanval op Rob? Nergens op gebaseerd. De enige reden die ik me kan bedanken is dat jij evil bent en weet dat Rob dus goed is. Aangezien je weet dat Rob mensen mee kan krijgen wil je hem eruit wippen.

:roflol:

Laten we eerlijk zijn welke aanval op de eerste dag is wel ergens op gebaseerd?

• Topic Starter Topic Starter

kriskras door elkaar :trollface:
Enige dat ik kon copy paste kon doen; waren de burgers en die heb ik niet na mekaar gedaan :P. Moest daar toch maar 1 klein zinnetje voor typen :roflol:

kriskras door elkaar :trollface:
Enige dat ik kon copy paste kon doen; waren de burgers en die heb ik niet na mekaar gedaan :P. Moest daar toch maar 1 klein zinnetje voor typen :roflol:

Precies, de redenatie van Remi slaat op niets. We kennen dat soort redenaties maar al te goed :D

Maargoed, ik ben benieuwd naar het eerste verhaal.

Rob G begrijp de game het beste jongens, dus gewoon luisteren en remi stemmen.

Volgens mij zijn er straks al twee kampen voordat het spel begint :roflol:

Wordt de OP ook nog aangepast? Want niet alle rollen en / of taken staan er. (Toch? Veel vraagtekens etc.)

Moet maandag en dinsdag werken van 17:00 tot 22:30, dus zal vroeg een stem moeten uitbrengen.

Wordt de OP ook nog aangepast? Want niet alle rollen en / of taken staan er. (Toch? Veel vraagtekens etc.)

Moet maandag en dinsdag werken van 17:00 tot 22:30, dus zal vroeg een stem moeten uitbrengen.
Nee. Moeten geraden worden de overige rollen. Tips er naar komen in verhalen.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 13:37 ----------

Iedereen weet zijn rol. Sommigen moet ik nog uitleg sturen. Die krijgen ze straks.
Enkel Supersized weet zijn rol nog niet maar ik denk dat hij out zal zijn want ondanks dat hij al online geweest is antwoord hij niet.

Rob G begrijp de game het beste jongens, dus gewoon luisteren en remi stemmen.

:roflol

Wacht nou maar tot maandag. Misschien hebben we dan wat info zodat we enigsinds overwogen kunnen stemmen.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 13:42 ----------

Volgens mij zijn er straks al twee kampen voordat het spel begint :roflol:

Ja er is kamp we beschuldigen Rob G zonder reden en er is kamp ik die daar mijn vraagtekens bij zet.

Snap de hele Remi vs. Rob sfeer niet helemaal maar dat zou wel aan mij liggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven