MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Als "Supersized" er uit gaat dan zal ik PM sturen naar "FREAKING HUGE" of hij zijn rol wil overnemen. Supersized had random rol die nog onbekend is hier dus Freaking huge zou zonder problemen moeten kunnen overnemen als hij akkoord gaat.

Btw, volgens mij zal EricR wel eens komen piepen zijn naar wat voor PM's ik de hele tijd zit te sturen :roflol:
Probs meer PM's verstuurd dan menig roidverkoper :roflol:

Laatst bewerkt:
Denk niet dat eric daar moeilijk over doet kerel. Komt goed.

Ik weet niet of hun data verkeer kunnen zien van PM's. Maar dan nog, it's all about the game!

Ik ben benieuwd naar het eerste verhaal :D

Als "Supersized" er uit gaat dan zal ik PM sturen naar "FREAKING HUGE" of hij zijn rol wil overnemen. Supersized had random rol die nog onbekend is hier dus Freaking huge zou zonder problemen moeten kunnen overnemen als hij akkoord gaat.
Freaking Huge is met 99% zekerheid burger en Supersized heeft dus een onbekende goede rol gekregen.

Als het zo doorgaat is voor het maandag is de wolf al geraden.

Wat een speculatie weer. Waarom nou weer 99% burger? Zijn duizend-en-een rollen die verdeeld kunnen worden.

Ik snap er echt helemaal niks van :eek:

Rob G en Remi proberen hun rolletje te verbergen. Het is duidelijk dat Whami 1 van hun twee een cruciale rol heeft gegeven. Zou goed kunnen dat 1 van hun twee de wolf is.

Of ze zijn alle twee cult. Ze kunnen de boel ook aan het flashe zijn.

Freaking Huge is met 99% zekerheid burger en Supersized heeft dus een onbekende goede rol gekregen.

Als het zo doorgaat is voor het maandag is de wolf al geraden.
Hij doet nu niet mee slimmerik. Hij doet enkel mee als supersized niet opdaagd, om zijn rol over te nemen :nut:

AlleyCat probeert de boel door de war te schoppen. Verdacht.

Iets met in de gaten houden...

Ik weet al wie er als eerste gaat doodgaan :trollface:

is nou al amper bij te houden hoe snel de posts hier gaan xD doe kalm jongens spaar energie voor maandag

Terug
Naar boven