Nacht 1
De nacht valt. Iedereen is moe van de lange reis. Nog slechts 1 dag te gaan eer ze kunnen genieten van hun vakantie in Fy a'Emaq Alqrf. De bus stopt op een parking langs de snelweg. Nietsvermoedend van wat hun te wachten staat maakt iedereen zich klaar om voor de laatste maal in de bus te slapen. Ondanks het minimale comfort is iedereen al snel diep in slaap. Of toch niet? Fitness Beginer opent zijn
^rode ogen. Voorzichtig
*kijkt hij
*rond of iedereen wel
^aan het slapen is. Hij staat op en loopt stilletjes op z'n tenen tussen de stoelen door.
Plots stopt hij. De haren op zijn lichaam gaan overeind staan. Zijn ogen zwellen open tot grote zwarte bollen. Hij spitst zijn oren, om het kleinste geluid op te vangen dat een wakker wordende passagier zou maken. Zijn hart gaat sneller kloppen, het bloed klotst door zijn
^aderen heen. “De eerste keer is altijd het moeilijkst” had hij horen zeggen. Bij deze gedachte breekt het zweet hem
*uit. Hij beseft
^dat hij iets gaat doen dat zeer onethisch
*is. Als hij betrapt wordt zouden de gevolgen zwaar zijn. Hij zou met levenslang of met de dood bestraft worden. Toch besluit hij door te zetten. Uit zijn broekzak haalt hij een lang, scherp mes. De maan
^schijnt door de ruiten van de bus heen, op de nek van het
*slachtoffer. In het maanlicht zie je duidelijk
^een ader in haar nek op en neer gaan op het ritme van haar hart. Bij beweegt zijn mes steeds dichter en dichter, tot hij slechte enkele millimeters van de ader verwijderd is.
Langzaam beweegt hij zijn mes naar beneden. Tot zijn mes de bovenkant van haar decolleté zachtjes raakt. Heel
^langzaam snijdt hij de stof kapot. Al gauw is Suus haar D-cup bijna volledig ontbloot. Hij steekt zijn mes onder wat er over blijft van haar topje en gluurt met open mond naar Suus haar borsten. Stilletjes fluistert hij, “vaarwel jongens, ik ga jullie missen”. De borsten antwoorden niet. Hij blijft nog even met open mond staren en steekt dan het mes terug in zijn broekzak. Fitness Beginer loopt verder tussen de zetels door…
Hij slaagt er in de voorkant van de bus te bereiken zonder iemand
*wakker te maken. Voorzichtig rijkt hij met zijn armen naar het knopje
*om de deur van de bus te
*openen zonder de chauffeur wakker te maken. Bzzzzzzzt, de elektrische deur gaat langzaam open. Elke seconde lijkt een minuut te duren. Wanneer de deur volledig open is stapt Fitness Beginer uit de bus en sluipt hij voorzichtig weg. De maan schijnt door de open deur van de bus,
*recht op het gezicht van UnknownDBB. Het verschil tussen complete duisternis en het licht van de maan maakt Unknown wakker. Hij opent zijn ogen en ziet Fitness Beginer wegsluipen van de bus.
UnknownDBB stapt hem achterna. “Hé homo, wat doe je nou?” vraagt UnknownDBB op een vriendelijke manier. “Ik moet gaan leren!” antwoord Fitness Beginer, “ik heb nog hele moeilijke examens”. Opeens verschijnt er een spook: “Wie leert er nu? Phuh, het zijn maar examens”

zegt het spook. “Moei je niet dom spook” zeggen Fitness Beginer en UnknownDBB tegelijk. Het spook huilt en lost op in de wind. “Jaja, pak je boekjes en ga maar leren, blokotje” mekkert UnknownDBB, “je moet je prioriteiten weten te stellen, een once in a lifetime experience ten opzichte van een
*dom examen?!? Maak dat je wegkomt!”. Fitness Beginer is geschokt.
NFS -2&-5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
UnknownDBB keert terug naar de bus. Hij stapt op en merkt dat er nog een extra zetel leeg is. Maar hij is veel te moe om het zich aan te trekken en gaat terug slapen. Fitness Beginer loopt steeds verder en verder weg van de bus. Algauw bereikt hij een klein dorpje, hij kent er zijn weg niet. ‘Zou het hier naar rechts zijn?’ Vraag hij zich af. Hij stapt het donkere steegje in. Vlak voor zijn voeten ligt een zwarte kat te slapen. In het donker ziet hij haar niet liggen. Hij trapt op de kat haar staart. De kat springt op en spurt snel weg. Fitness Beginer verschiet zich een ongeluk. “Pfff, dat was verschieten, ik dacht dat mijn einde gekomen was” zegt Fitness Beginer tegen zichzelf.
Hij keert zich om, buigt voorover, en steunt met zijn handen op zijn knieën om bij te komen van de schrik. Hij merkt niet dat er recht voor zijn neus een donkere figuur op hem af sluipt. Wanneer het al te laat is merkt hij eindelijk op dat de wolf vlak voor zijn neus staat. Hij schreeuwt als een klein meisje dat aan steroïden zit. De wolf haalt uit met zijn katachtige klauwen. Fitness Beginer is op slag dood. De wolf doet zich te goed aan zijn lichaam. Mmmm lekker, denkt de wolf. Niets lekkerder dan verse proteïne uit een studentje.
Daar ligt Fitness Beginer dan, dood in een steegje door de katachtige klauwen van een wolf.
Fitness Beginer is dood, hij was een lekker hapje, en een cultist.
Stemronde is pas maandag. Stemmen kan door namen in het
vet te zetten.
Hints in het verhaal: Zeg ik er enkel bij dit verhaal er bij

Naar rollen: 2
Als je denkt een onbekende rol waarnaar gehint wordt te weten, zeg hem hier in de thread en
onderlijn je antwoord. Je moet enkel de naam van de rol raden, niet wie deze rol heeft.
Naar cultisten: 1
--------------------------------------------------------------------------
Ik ga slapen, zal de eerste commentaren op het verhaal morgen wel zien

.