AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
weet al naar wie de eerste hint verwijst maar niet wat de rol is

ik ga slapen

Laatst bewerkt:
ik ga maar voor de feeks aangezien lolita geen t**ten heeft.

Ah we zijn begonnen zie ik, nice.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 09:27 ----------

Zou de tekst onderin de foto van de wolf (Jaded 2007) kunnen slaan op een cult?
Dus dat iemand die vanaf 2007 lid is van DBB cult is?

Goed verhaal maar ga hem zo nog eens goed doorlezen, want kan geen hints vinden :D

Succes alvast allemaal voor morgen

haha goed verhaal whami.

@ remi, waarom scheld je me uit voor homo... :(

Kom niet echt verder dan t begin van de tips, geen idee wat die vage tekst en die getallen betekenen en google weet ook niets -_-

^**^ ^*^*^*^ ^ **** * nfs -2&-5

UnknownDBB keert terug naar de bus. Hij stapt op en merkt dat er nog een extra zetel leeg is. Maar hij is veel te moe om het zich aan te trekken en gaat terug slapen. Fitness Beginer loopt steeds verder en verder weg van de bus. Algauw bereikt hij een klein dorpje, hij kent er zijn weg niet. ‘Zou het hier naar rechts zijn?’ Vraag hij zich af. Hij stapt het donkere steegje in. Vlak voor zijn voeten ligt een zwarte kat te slapen. In het donker ziet hij haar niet liggen. Hij trapt op de kat haar staart. De kat springt op en spurt snel weg. Fitness Beginer verschiet zich een ongeluk. “Pfff, dat was verschieten, ik dacht dat mijn einde gekomen was” zegt Fitness Beginer tegen zichzelf.

Hij keert zich om, buigt voorover, en steunt met zijn handen op zijn knieën om bij te komen van de schrik. Hij merkt niet dat er recht voor zijn neus een donkere figuur op hem af sluipt. Wanneer het al te laat is merkt hij eindelijk op dat de wolf vlak voor zijn neus staat. Hij schreeuwt als een klein meisje dat aan steroïden zit. De wolf haalt uit met zijn katachtige klauwen. Fitness Beginer is op slag dood. De wolf doet zich te goed aan zijn lichaam. Mmmm lekker, denkt de wolf. Niets lekkerder dan verse proteïne uit een studentje.

Nou in de titel zie je de "hint" die in het wit beschreven staat.

Verder heb je Alley cat als zwarte kat en de wolf met katachtige klauwen. Wat zou verwijzen naar Alley Cat als cultist, maar dat lijkt me wat te simpel gezien de "hint" die in het wit beschreven staat.

Daarnaast kiest whami voor " niet lekkerder dan verse proteïne uit een studentje". Dit kan weer verwijzen naar een wolf die ouder is. Maar ook dit lijkt me te simpel, echter kan whami ook onbewust voor dit woord gekozen terwijl het wel berust op de waarheid

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:52 ----------

Oja en het vakantieoord "Fy a'Emaq Alqrf" bestaat niet..

Maar whami kan dit ook gewoon lekker verzonnen hebben zonder daarbij een bijbedoeling te hebben

De zwarte kat in het verhaal is vrouwelijk. Dat lijkt me een bewuste keuze. En "kat" wordt ook gebruikt om naar een bepaald type vrouw te verwijzen (kattig, een kat).

Heeft Rob G trouwens niet met regelmaat in het katten topic gepost?

Die heeft ook een kat ( zo'n naakte ) die behoorlijke klauwen heeft. Post idd zeer vaak in dat topic.

Terug
Naar boven