UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja godver, sta ik weer vanaf nacht één bekend als slecht.
gezellig toch..
verhaal lees ik morgen wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha goed verhaal whami.
@ remi, waarom scheld je me uit voor homo...![]()
UnknownDBB keert terug naar de bus. Hij stapt op en merkt dat er nog een extra zetel leeg is. Maar hij is veel te moe om het zich aan te trekken en gaat terug slapen. Fitness Beginer loopt steeds verder en verder weg van de bus. Algauw bereikt hij een klein dorpje, hij kent er zijn weg niet. ‘Zou het hier naar rechts zijn?’ Vraag hij zich af. Hij stapt het donkere steegje in. Vlak voor zijn voeten ligt een zwarte kat te slapen. In het donker ziet hij haar niet liggen. Hij trapt op de kat haar staart. De kat springt op en spurt snel weg. Fitness Beginer verschiet zich een ongeluk. “Pfff, dat was verschieten, ik dacht dat mijn einde gekomen was” zegt Fitness Beginer tegen zichzelf.
Hij keert zich om, buigt voorover, en steunt met zijn handen op zijn knieën om bij te komen van de schrik. Hij merkt niet dat er recht voor zijn neus een donkere figuur op hem af sluipt. Wanneer het al te laat is merkt hij eindelijk op dat de wolf vlak voor zijn neus staat. Hij schreeuwt als een klein meisje dat aan steroïden zit. De wolf haalt uit met zijn katachtige klauwen. Fitness Beginer is op slag dood. De wolf doet zich te goed aan zijn lichaam. Mmmm lekker, denkt de wolf. Niets lekkerder dan verse proteïne uit een studentje.
De zwarte kat in het verhaal is vrouwelijk. Dat lijkt me een bewuste keuze. En "kat" wordt ook gebruikt om naar een bepaald type vrouw te verwijzen (kattig, een kat).
Een poes is vrouwelijk, een kater is mannelijk. Een kat kan beide zijn.Een kat is altijd vrouwelijk.. Een kater is mannelijk
Een poes is vrouwelijk, een kater is mannelijk. Een kat kan beide zijn.

De zwarte kat in het verhaal is vrouwelijk. Dat lijkt me een bewuste keuze. En "kat" wordt ook gebruikt om naar een bepaald type vrouw te verwijzen (kattig, een kat).
Scherp, dat daar nog niemand aan gedacht had! Maar denk eigenlijk niet dat we het zo ver moeten zoeken ...Of naar iemand die in zijn forumnaam cat heeft staan.

Scherp, dat daar nog niemand aan gedacht had! Maar denk eigenlijk niet dat we het zo ver moeten zoeken ...![]()