Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
"FREAKING HUGE" neemt wellicht zijn rol over. Hem gePM't.

Dus freaking huge heeft een rol, anders dan 'burger'. Anders zouden er geen rollen gewisseld moeten worden. Intredasting.

Wie nog niet alles gekregen heeft wat hij moeten krijgen (behalve de headhunter) of twijfels / vragen heeft mag me PM'en.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 19:24 ----------

Dus freaking huge heeft een rol, anders dan 'burger'. Anders zouden er geen rollen gewisseld moeten worden. Intredasting.
Net als iedereen had supersized random rol, nu gaat die random rol naar freaking huge. Ik kan enkel zeggen dat hij geen elf is :dunno:
Niemand mag erbij omdat er geen rollen voor zijn maar wisselen is altijd en voor alle rollen mogelijk :).

Wie nog niet alles gekregen heeft wat hij moeten krijgen (behalve de headhunter) of twijfels / vragen heeft mag me PM'en.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 19:24 ----------

Net als iedereen had supersized random rol, nu gaat die random rol naar freaking huge. Ik kan enkel zeggen dat hij geen elf is :dunno:
Niemand mag erbij omdat er geen rollen voor zijn maar wisselen is altijd en voor alle rollen mogelijk :).

Je beschermt hem, maw, hij is slecht. Intredasting.

• Like
Waarderingen: kane
Je beschermt hem, maw, hij is slecht. Intredasting.
:roflol: Ga er verder niet op reageren anders speel ik tegen mezelf.
Als je de rol wilt weten moet je hem maar opeten ;).
Nu de rollen verdeeld zijn ga ik hier ook minder reageren en als spel begint zeker. Want als spelleider moet ik natuurlijk neutraal zijn. Met de rollen die verdeeld zijn is dat moeilijk. Dus wie nog vragen heeft -> PM ;)

:roflol: Ga er verder niet op reageren anders speel ik tegen mezelf.
Als je de rol wilt weten moet je hem maar opeten ;).
Nu de rollen verdeeld zijn ga ik hier ook minder reageren en als spel begint zeker. Want als spelleider moet ik natuurlijk neutraal zijn. Met de rollen die verdeeld zijn is dat moeilijk. Dus wie nog vragen heeft -> PM ;)

Hij is in ieder geval geen wolf. Want die geef je niet als laatste rol

whami zei:
Supersized had random rol die nog onbekend is hier
Dus lijkt me dat het om een van de nieuwe/onbekende rollen gaat.
Anders is de toevoeging "die nog onbekend is hier" zinloos aangezien ieders rol nog onbekend is.

Maar ja, whami formuleert wel vaker wat wazig.

Dus lijkt me dat het om een van de nieuwe/onbekende rollen gaat.
Anders is de toevoeging "die nog onbekend is hier" zinloos aangezien ieders rol nog onbekend is.

Maar ja, whami formuleert wel vaker wat wazig.

Klopt.. Dacht ook eerst dat ie bedoelde een rol die nog niet ieder gebruikt is in het spel.. Maar kijkend naar whami z'n formuleringen zal die denk ik bedoelt hebben een rol die niet bekend is bij de medespelers.. Hij formuleerde ze zin alleen ietwat ongelukkig

• Like
In dat geval kan hij ook de wolf zijn. Rollen zijn willekeurig verdeeld en medegedeeld in de volgorde waarin er gereageerd is in dit topic of op een pm.
Dat Supersized als laatste/niet reageerde heeft dus geen invloed op zijn mogelijke rol.

In dat geval kan hij ook de wolf zijn. Rollen zijn willekeurig verdeeld en medegedeeld in de volgorde waarin er gereageerd is in dit topic of op een pm.
Dat Supersized als laatste/niet reageerde heeft dus geen invloed op zijn mogelijke rol.

Ik mis je ava wel een beetje. Moest er altijd om lache:D

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 19:54 ----------

Imo neem je geen risico met de cruciale rol.
Als spelleider, wil je toch zekerheid.

Wanneer komt het verhaal nou?

Ik mis je ava wel een beetje. Moest er altijd om lache:D
Ik ook, die blik is zo raar. Fijn dat iemand anders hem ook waardeert. Ik heb hem op mijn pc (niet online, is een screenshot), dus hij komt terug.
Imo neem je geen risico met de cruciale rol.
Als spelleider, wil je toch zekerheid.
Liever wel, maar als dat de uitkomst van de loting is moet je er maar het beste van hopen. Al is het inderdaad mogelijk dat hij de loting op dat punt dan zou aanpassen.

• Like
Volgens mij ga je het nog heel druk hebben Whami, zeker als je dit wilt doen:

*zelf bijhouden van score's om zo de beste speler er uit te kunnen halen
*mensen laten raden naar rollen, en ze met tips belonen via pm
*...

Volgens mij kruipt er al genoeg tijd in het schrijven van die verhalen en laat je die andere dinges beter gewoon achterwege en geef je alle rollen weer in het spel. Was zo al chaotisch genoeg in mijn ogen.

Laatst bewerkt:
Wie vroeger meegedaan heeft met deze, weet dat ik wel wat aankan :roflol: veel vork op mn hooi nemen in de hoop het goed te doen. I'll manage ;).

Zolang ik niet weet of er werkelijk wel wat te winnen valt hoef ik me daar niets van aan te trekken. Moest ik bevestiging gekregen hebben zou ik dit weekend hier iedereen laten mee oordelen hebben hoe best winnaar te trekken later. Als ik er tegen maandag niets van gehoord heb gaat het simpelweg niet door. (spel wel natuurlijk, prijs niet)

Laat gewoon de mensen die de game SPELEN zelf beslissen wie er volgens hun de beste speler is. Probeer ik moeite te doen om iets regelen via Bodylab (aangezien ik mij daar beetje verplicht toe voelde) geef je deze belachelijke deadline. Die prijs kan evengoed nog na maandag bekend worden gemaakt, moest het doorgaan.

Laat gewoon de mensen die de game SPELEN zelf beslissen wie er volgens hun de beste speler is. Probeer ik moeite te doen om iets regelen via Bodylab (aangezien ik mij daar beetje verplicht toe voelde) geef je deze belachelijke deadline. Die prijs kan evengoed nog na maandag bekend worden gemaakt, moest het doorgaan.
Ik weet nergens van, ik weet enkel dat er op de een of andere manier iets afgesproken is.
Als ik zekerheid had plaatste ik kleine ad ervoor in openingspost, verhaal1 en het laatste verhaal ervoor.
Ik heb genoeg aan het hoofd met het spel alleen dus dingen waar ik niets vanaf weet :dunno:

Terug
Naar boven