Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net als iedereen had supersized random rol, nu gaat die random rol naar freaking huge. Ik kan enkel zeggen dat hij geen elf isDus freaking huge heeft een rol, anders dan 'burger'. Anders zouden er geen rollen gewisseld moeten worden. Intredasting.

.Wie nog niet alles gekregen heeft wat hij moeten krijgen (behalve de headhunter) of twijfels / vragen heeft mag me PM'en.
---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 19:24 ----------
Net als iedereen had supersized random rol, nu gaat die random rol naar freaking huge. Ik kan enkel zeggen dat hij geen elf is
Niemand mag erbij omdat er geen rollen voor zijn maar wisselen is altijd en voor alle rollen mogelijk.
Je beschermt hem, maw, hij is slecht. Intredasting.
Ga er verder niet op reageren anders speel ik tegen mezelf.
.
Ga er verder niet op reageren anders speel ik tegen mezelf.
Als je de rol wilt weten moet je hem maar opeten.
Nu de rollen verdeeld zijn ga ik hier ook minder reageren en als spel begint zeker. Want als spelleider moet ik natuurlijk neutraal zijn. Met de rollen die verdeeld zijn is dat moeilijk. Dus wie nog vragen heeft -> PM![]()
Hij is in ieder geval geen wolf. Want die geef je niet als laatste rol
Dus lijkt me dat het om een van de nieuwe/onbekende rollen gaat.whami zei:
Dus lijkt me dat het om een van de nieuwe/onbekende rollen gaat.
Anders is de toevoeging "die nog onbekend is hier" zinloos aangezien ieders rol nog onbekend is.
Maar ja, whami formuleert wel vaker wat wazig.
In dat geval kan hij ook de wolf zijn. Rollen zijn willekeurig verdeeld en medegedeeld in de volgorde waarin er gereageerd is in dit topic of op een pm.
Dat Supersized als laatste/niet reageerde heeft dus geen invloed op zijn mogelijke rol.

In dat geval kan hij ook de wolf zijn. Rollen zijn willekeurig verdeeld en medegedeeld in de volgorde waarin er gereageerd is in dit topic of op een pm.
Dat Supersized als laatste/niet reageerde heeft dus geen invloed op zijn mogelijke rol.
Ik ook, die blik is zo raar. Fijn dat iemand anders hem ook waardeert. Ik heb hem op mijn pc (niet online, is een screenshot), dus hij komt terug.Ik mis je ava wel een beetje. Moest er altijd om lache![]()
Liever wel, maar als dat de uitkomst van de loting is moet je er maar het beste van hopen. Al is het inderdaad mogelijk dat hij de loting op dat punt dan zou aanpassen.Imo neem je geen risico met de cruciale rol.
Als spelleider, wil je toch zekerheid.
Vandaag niet. Gisteren lang genoeg aan spel bezig geweest en vandaag ook nog wat. Ik neem ff rustpauze.
Vandaag niet. Gisteren lang genoeg aan spel bezig geweest en vandaag ook nog wat. Ik neem ff rustpauze.

veel vork op mn hooi nemen in de hoop het goed te doen. I'll manage
.Ik weet nergens van, ik weet enkel dat er op de een of andere manier iets afgesproken is.Laat gewoon de mensen die de game SPELEN zelf beslissen wie er volgens hun de beste speler is. Probeer ik moeite te doen om iets regelen via Bodylab (aangezien ik mij daar beetje verplicht toe voelde) geef je deze belachelijke deadline. Die prijs kan evengoed nog na maandag bekend worden gemaakt, moest het doorgaan.