kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
okZij die moeten vergeet je (nacht)PM niet op tijd te sturen. (Nu niet met OK hierop gaan antwoorden)
Zij die moeten vergeet je (nacht)PM niet op tijd te sturen. (Nu niet met OK hierop gaan antwoorden)

Ok!Zij die moeten vergeet je (nacht)PM niet op tijd te sturen. (Nu niet met OK hierop gaan antwoorden)
Zij die moeten vergeet je (nacht)PM niet op tijd te sturen. (Nu niet met OK hierop gaan antwoorden)
Ok!
Serieus, zo heb ik het spel een keer in het echt verpest. Een keer gedaan en ik vond er toch al niet zoveel aan maar ik was wolf (waren er meer) en op een gegeven moment vroeg de spelleider "Zijn de wolven eruit wie ze doodmaken" en toen zei ik "Ja hoor".

Ok!
Serieus, zo heb ik het spel een keer in het echt verpest. Een keer gedaan en ik vond er toch al niet zoveel aan maar ik was wolf (waren er meer) en op een gegeven moment vroeg de spelleider "Zijn de wolven eruit wie ze doodmaken" en toen zei ik "Ja hoor".
Hmmmm
---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 22:33 ----------
Trouwens, bij een zelfmoord he, waarom vermoorden we de nummer 2 dan niet?
Wie hadden er op Sjors gestemd?
Die moeten we dus in de gaten houden..
Snap ik het nu?
Yes.
Al hoewel ik ook op sjors heb geschermd, maar dat was om mij zelf te redden.