XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Sjors is dood ze was female (goed).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.944
Zij die moeten vergeet je (nacht)PM niet op tijd te sturen. (Nu niet met OK hierop gaan antwoorden)

Zij die moeten vergeet je (nacht)PM niet op tijd te sturen. (Nu niet met OK hierop gaan antwoorden)
Ok!

Serieus, zo heb ik het spel een keer in het echt verpest. Een keer gedaan en ik vond er toch al niet zoveel aan maar ik was wolf (waren er meer) en op een gegeven moment vroeg de spelleider "Zijn de wolven eruit wie ze doodmaken" en toen zei ik "Ja hoor".

Erg jammer dat steeds zoveel mensen zich laten leiden door wat de meer ervaren spelers stemmen. Ik heb enkele keren gezegd dat het wel erg vreemd was dat niemand voor Sjors opkwam. Terecht blijkt nu.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.950
Ok!

Serieus, zo heb ik het spel een keer in het echt verpest. Een keer gedaan en ik vond er toch al niet zoveel aan maar ik was wolf (waren er meer) en op een gegeven moment vroeg de spelleider "Zijn de wolven eruit wie ze doodmaken" en toen zei ik "Ja hoor".
:roflol:

Is bijna even opvallend als die verwijzing naar jou in het eerste verhaal:)

:trollface: :roflol:

Ok!

Hmmmm

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 22:33 ----------

Trouwens, bij een zelfmoord he, waarom vermoorden we de nummer 2 dan niet?

wtf wtf wtf

female?????

wat kan die dan, of beter gezegd "kon" en kan die feeks nou nog tot leven worden gewekt of niet? want dan wordt het dadelijk kiezen voor de magier wie die tot leven gaat wekken..

Hmmmm

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 22:33 ----------

Trouwens, bij een zelfmoord he, waarom vermoorden we de nummer 2 dan niet?

Zelfmoord is gewoon het verhaaltje, ze was er gewoon uit door stemmen en handdoek in de ring.

Ah oke

Wie hadden er op Sjors gestemd?

Die moeten we dus in de gaten houden..

Snap ik het nu?

*hocus pocus een geest*

wat een rare verhalen schrijf jij whami... :p maar ziet er wel tof spel uit, spijt dat ik niet kan meedoen. heb enkel de verhalen eens vlug gelezen.

*en weg is de geest*

Ik snap jouw echt niet hoor.
Ja ik heb een fout gemaakt met te stemmen op Jimboo. Maar goh heb jij ook niet op Jimboo gestemd.?
Ten tweede stond mijn stem vandaag op kane. Tot dat er een paar op mij ging stemmen. De enigste keus die ik had was om op sjors te stemmen, anders was ik het haasje.

Dus leg mij nou eens uit wat mij verdacht maakt?

Komt het verhaal deze nacht nog whami, of morgen?

Terug
Naar boven