MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Jammer dat niemand mij gevolgt is.

Ik zeg Jorgyboy.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
Mensen die me vaker karma geven, typ hier ff "whami, kl***zak, geef me karma" en dan geef ik jullie wat.
Ik kan niet constant op elke karma teruggeven maar dat snappen jullie wellicht wel.

Zo, t duurde ff maar ik ben weer bij.
Conclusies: Sjors is de lul omdat ze haar stem wijzigde op t laatste moment, ze is wel verdacht door haar spelgedrag, ze stelt zeker te zijn over iemands rol, wat mij weer t idee geeft over haar rol, waarin ze, als ze meteen goed gokt wel degelijk iemands rol kan weten, ook gezien eerdere reacties nog voor de game begon van Sjors zelf.
Kan cultgedrag zijn maar daar geloof ik niet zo in.

Jorgyboy is als ik t goed heb begrepen begonnen tegen Sjors en heeft een behoorlijke groep meegekregen, als hij dezelfde conclusie heeft gemaakt als ik dan is de kans aanwezig dat hij cult is omdat die een dergelijke rol eruit wil hebben.

Z1000 stond al op m'n verdachten lijstje, hij is erg druk met de verdenkingen op een ander schuiven zodra hij verdenkingen op zichzelf krijgt.

Dus t is twijfelen tussen die 2.
Op Z1000 staan meer stemmen dus ik neig op hem te stemmen

Disclaimer: correct me if I'm wrong, ik heb nog niet actief de hints onderzocht.

Heb ik al gedaan Z1000

Ik vind/vond je verdacht maar m'n stem ging naar jou omdat er een grotere kans was dat jij eruit kon gaan dan Jorgyboy.
Jij speelt nu obvious een goeie en als je srs goed bent zou ik daar toch mee oppassen, of de jager even lief aankijken.
Nav z'n Posts na suïcideSjors staat Jorgyboy bovenaan m'n lijst.

Laatst bewerkt:
Lieve burgers & buitenlui,

Het waren twee fantastische dagen. Onthoud dat elke dag telt. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.971
Net de rollen gelezen? Welke?
Feeks
De Feeks heeft een versnelde maandstonden cyclus. Hierdoor heeft ze 1 dag de Russen op bezoek, is ze 1 dag vruchtbaar en 1 dag ‘normaal’. Ze kan elke 3 dagen 1x vragen of iemand de wolf is en 1x de rol van iemand vragen en 1x niets doen. Vragen doet ze via PM aan mij.
Deze info kan de feeks subtiel delen in het topic. Ze mag nooit expliciet zeggen dat iemand een bepaalde rol heeft als ze dit te weten is gekomen via haar speciale kracht.

Strong onderbouwing suus, echt. Ik ben alleen druk bezig met verweer:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Ik zal voortaan mij zelf niet meer verweren. Dat maakt mij vast minder verdacht.

Zie t niet als een aanval Z, ik kan niet zeker weten of je goed of slecht bent, de wolf kan dat ook niet maar zal een speler met een goede rol graag afmaken.
Daarom dat ik zeg dat ik je te obvious vind

Klinkt vast weer als bullshit, maar t is btje lastig uitleggen.

Ik snap jouw echt niet hoor.
Ja ik heb een fout gemaakt met te stemmen op Jimboo. Maar goh heb jij ook niet op Jimboo gestemd.?
Ten tweede stond mijn stem vandaag op kane. Tot dat er een paar op mij ging stemmen. De enigste keus die ik had was om op sjors te stemmen, anders was ik het haasje.

Dus leg mij nou eens uit wat mij verdacht maakt?
Jij zat nog ver van de gevarenzone af hoor.

Feeks
De Feeks heeft een versnelde maandstonden cyclus. Hierdoor heeft ze 1 dag de Russen op bezoek, is ze 1 dag vruchtbaar en 1 dag ‘normaal’. Ze kan elke 3 dagen 1x vragen of iemand de wolf is en 1x de rol van iemand vragen en 1x niets doen. Vragen doet ze via PM aan mij.
Deze info kan de feeks subtiel delen in het topic. Ze mag nooit expliciet zeggen dat iemand een bepaalde rol heeft als ze dit te weten is gekomen via haar speciale kracht.

Dus Sjors was de feeks wel? Hé? Was Imba dat niet?

• #1.980
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven