- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaat ook weer helemaal nergens op. Totaal geen onderbouwing. Heb 1 fout gemaakt. Dat maken burgers altijd in de eerste ronde. Dat weet je zelf ook

ok chefReageer hier op. Zegt blijkbaar genoeg dat je er niks op hebt te zeggen![]()
. Als spelleider kan ik stèrk ontkennen dat ik op gelijk welke manier betrokken ben bij de schandelijke daad van verhaaltjes schrijven.z1000, Rob G, Woopy, UnknownDBB, whami, Suicide Sid, Alley Cat
Verhaaltje?
)dus draait hij de beschuldigen naar iemand anders. Hij beschuldigd Whami zijn entertainment(
): Sjors26. De menigte springt meteen op de kar. Sjors it is! Wie lost er nu hints op als je toch een sterk vermoeden hebt dat je een cult kent
. Teleurgesteld dat ze Sjors haar hoofd er niet meer kunnen afsnijden verzameld iedereen weer in het midden van het plein. Technisch gezien kunnen ze dat wel nog, maar dat is enkel leuk terwijl de persoon nog leeft. Dan komt er zo’n mooi, rood fonteintje uit! Met wat witte kleurstof zou dit zelfs een roze fonteintje kunnen zijn! (InB4 Ruud)Hey klootzakken
Whami is fantastisch, would hit, every day. Ondanks alle andere k*tecto’s waren het 2 fantastische bitterzoete dagen. Jullie verdienen allemaal geëxecuteerd te worden, en de daarbij horende gevolgen!
Groetjes, Sjorsje X X X
PS: Sorry Whami dat ik je niet meer kan entertainen.
“.” Is Sjors al dood!?!?!”, antwoord de gemaskerde man. Hij begint luid te janken. Snap ook geen zak van die vage verhalen en rollen.Ik snap niks van jou whami, ik neem aan dat ze slecht was?
Ik snap niks van jou whami, ik neem aan dat ze slecht was?