Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
@jorgyboy waarom typte je eerst: haha losers

Zijn er nu twee spelers die beweren iemand terug tot leven te kunnen halen lol.

IN!

Ben benieuwd naar het verhaal, en naar de rol van de speler.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.927
Dag 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op een gegeven moment besluit een speler de spelleider te proberen wegstemmen. Met als verdachtmaking dat deze spelleider verhaaltjes schrijft :eek:. Als spelleider kan ik stèrk ontkennen dat ik op gelijk welke manier betrokken ben bij de schandelijke daad van verhaaltjes schrijven.
z1000, Rob G, Woopy, UnknownDBB, whami, Suicide Sid, Alley Cat
Verhaaltje?

Maar Penose wil helemaal niet dat Whami sterft (:heart:)dus draait hij de beschuldigen naar iemand anders. Hij beschuldigd Whami zijn entertainment(:mad:): Sjors26. De menigte springt meteen op de kar. Sjors it is! Wie lost er nu hints op als je toch een sterk vermoeden hebt dat je een cult kent :dunno:.
Samen met Woopy ontdekt Penose dat Killy een homo is. Dat verklaart de handelingen van Killy in het start verhaal. Dat verklaart ook waarom de vrouwen zo snel dood moeten. Waarvoor zou Killy een vrouw nodig hebben? Om zijn gordijnen op straat te gaan showen?

Wanneer de avond valt gaat de boze menigte op zoek naar Sjors. Ze kloppen aan bij haar huis, naast het huis van UnknownDBB. Maar Sjors doet niet open. De menigte beukt de deur in. Ze doorzoeken alle kamers. Flippie en Pure B doorzoeken de slaapkamer. Achter het bed vinden ze Sjors, met schuim op de mond. Op het nachtkastje ligt een brief en een leeg pillenpotje. Flippie leest de brief voor:

Hey klootzakken

Whami is fantastisch, would hit, every day. Ondanks alle andere k*tecto’s waren het 2 fantastische bitterzoete dagen. Jullie verdienen allemaal geëxecuteerd te worden, en de daarbij horende gevolgen!

Groetjes, Sjorsje X X X
PS: Sorry Whami dat ik je niet meer kan entertainen.
Teleurgesteld dat ze Sjors haar hoofd er niet meer kunnen afsnijden verzameld iedereen weer in het midden van het plein. Technisch gezien kunnen ze dat wel nog, maar dat is enkel leuk terwijl de persoon nog leeft. Dan komt er zo’n mooi, rood fonteintje uit! Met wat witte kleurstof zou dit zelfs een roze fonteintje kunnen zijn! (InB4 Ruud)
tumblr_mf1ddpZlHm1rwt0uq.gif

Alsof het allemaal nog niet gek genoeg was, rijd er plots een gemaskerde man te paard het plein op. Hij zit op een zwart paard, al lijkt hij zich de prins op het witte paard te wanen. De teleurgestelde menigte besteedt nauwelijks aandacht aan hem. De gemaskerde man vraagt aan Kane waarom iedereen zo teleurgesteld is. Kane antwoord:” we wouden Sjors een kopje kleiner maken, maar ze heeft zelfmoord gepleegd voor we in haar konden snijden :(“.” Is Sjors al dood!?!?!”, antwoord de gemaskerde man. Hij begint luid te janken.
Cry-gif-horror-orphan-sad-Favim.com-290690.gif

De stoere Alpha ridder draait zich om en keert terug langs hij gekomen is.

>[Afbeelding niet meer beschikbaar]<
^
+
f418185daf34ef61913e33895a0f8996dmlzLmpwZw==.jpg_500x500.jpg

Wat een heerlijke dag

Ik snap niks van jou whami, ik neem aan dat ze slecht was?

Wie is de grootse white knight onder de spelers?

Zelfmoord.. nice sjors!

k*t ecto

Female was een goede rol of... ???

Kleurenblind allemaal?

Plaatje is groen, dus goed. En ik vind de verhalen van whami prachtig. Hij zou boeken moeten gaan schrijven, nieuwe Herman Brusselmans.

I lolled :D

En begrijp er de ballen van. De rol 'female' staat bij mijn weten niet tussen de rollen, ofwel? :p

goed want groen

Ik had dus gelijk
Nou is t dus cults uit t lijstje afwerken

RIP Sjors. Was toch wel een leuk spel? Lol

Terug
Naar boven