Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Ik wil Taylor Lautner zijn.

Ik ben de Bank. bij mij kun je zilveren wapens kopen of knoflook.
knoflook en weerwolven, :trollface: sciencefiction-fantasy fans?!?

let op: geld lenen kost geld

Knap dat je zoiets doet lijkt mij ingewikkeld :d

Im in, ben wel benieuwd...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben de Bank. bij mij kun je zilveren wapens kopen of knoflook.
knoflook en weerwolven, :trollface: sciencefiction-fantasy fans?!?

let op: geld lenen kost geld

Moet karma kosten zeker? :D

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 16:16 ----------

Na de inschrijvingen krijg je een PM met jouw rol en wat je daarmee kan.
Ik zal ook een volledige voorbeeldronde uitschrijven, zodat het voor iedereen duidelijk is.

Count me in :P

Gaan we al stemmen wie het eerst opgehangen wordt?
Ik stem op Pinda, volgens mij is hij de weerwolf.

Nog 14 spelers nodig....

OP, wanneer verwacht je dat de startdatum is, binnenkort? Of kan dat nog wel 2 weken duren?

waarom ook niet..

IN!

• Topic Starter Topic Starter
Nog 14 spelers nodig....

OP, wanneer verwacht je dat de startdatum is, binnenkort? Of kan dat nog wel 2 weken duren?

Ik verwacht dat morgen(avond)/overmorgen de eerste speldatum is. Als ik vanavond nog genoeg aanmeldingen krijg, dan stuur ik morgen de PMs en zal ik de openingspost plaatsen met daarin een voorbeeldronde (dag en nacht) en een mooi inleidend verhaal. Vervolgens zal de eerste "dag" duren tot (bijna) iedereen een stem heeft uitgebracht. De nacht duurt uiteraard korter aangezien die afhankelijk is van maar 4 PMs. Omdat er steeds minder spelers overblijven, zullen de dagen en nachten steeds korter duren waardoor de intensiteit voor de overgebleven spelers hoger is.

Ik verwacht dat morgen(avond)/overmorgen de eerste speldatum is. Als ik vanavond nog genoeg aanmeldingen krijg, dan stuur ik morgen de PMs en zal ik de openingspost plaatsen met daarin een voorbeeldronde (dag en nacht) en een mooi inleidend verhaal. Vervolgens zal de eerste "dag" duren tot (bijna) iedereen een stem heeft uitgebracht. De nacht duurt uiteraard korter aangezien die afhankelijk is van maar 4 PMs. Omdat er steeds minder spelers overblijven, zullen de dagen en nachten steeds korter duren waardoor de intensiteit voor de overgebleven spelers hoger is.

Oke,, zie de PM wel verschijnen .

Dan ben ik Edward Cullen, be gay for a few days.

Naah, Count me in.. lijkt me wel grappig :o

Dan stem ik altijd op jou :mad: liever vermoord worden door een weerwolf dan dat je elke nacht een stalen onderbroek aan moet omdat er een sprankelende vampier rondloopt... :p

Tl;dr, ik speel 'God' en ik zeg: 'De wereld vergaat'

Bump, nog meer aanmeldingen ? :p

Terug
Naar boven