Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

djeezus gasten, wordt het nu starter? Dan weet je toch niets meer?

Daniel20 beweert info te hebben die belangrijk is en verdenkt Remi. Ofwel Remi ofwel daniel20 laten hangen, dan weet je iets meer. Wat kom je te weten door starter20 te laten hangen? Altijd dat verander van tactiek, juist een stelletje labiele wijven die niet weten wat ze willen tijdens hun maandstonden.:trollface:

Je hebt wel een punt. Waarom zou daniel zoiets beweren? Wilt hij starter beschermen of wilt hij alleen verwarring veroorzaken?

Starter20
Daniel20
logical

vertrouw ik al niet. Z1000 twijfel ik nog over. Die stemde toen ook niet mee op peanut.
Motieven van sezer0sezer en thielen zijn twijfelachtig maar niet genoeg om ze als badguys aan te wijzen.

Wil trouwens iedereen erop wijzen dat kidmonster waarschijnlijk remi gaat stemmen dus pas op :p

Ik hou me alleen aan het originele plan wat ik gezegd had te volgen ;).
Snap best dat anderen hun stem gewijzigd hebben maar zie in dit stadium niet genoeg reden om dat te doen. Als Remi iets onschuldigs blijkt te zijn dan is mijn volgende stem ook heel voorspelbaar.

Overigens is wat suicidesid zegt ook verstandig daniel20 of remi als een van deze 2 eruit vliegt komen we waarschijnlijk het meeste te weten.

Ik ben naar een verjaardag.
Ik lees het vanavond en anders morgen ochtend wel wie het is geworden.

@ Kwarkvarken : Mijn stem gaat naar : Daniel20 of starter20... Net welke op dat laatste moment de meeste stemmen heeft.

kan het niet meer volgen op het moment :)

Ik ben naar een verjaardag.
Ik lees het vanavond en anders morgen ochtend wel wie het is geworden.

@ Kwarkvarken : Mijn stem gaat naar : Daniel20 of starter20... Net welke op dat laatste moment de meeste stemmen heeft.

kan het niet meer volgen op het moment :)

weet niet of kwarkvarken daarmee akkoord gaat... daniel20 heeft 2 stemmen momenteel waaronder die van jou... starter20 heeft er 7 dus de meeste heeft starter..dus stem hem... ik verwacht namelijk dat de cultisten op t laatste moment veranderen.

Je hebt wel een punt. Waarom zou daniel zoiets beweren? Wilt hij starter beschermen of wilt hij alleen verwarring veroorzaken?

Precies ik kan nu ook wel zeggen dat ik de heks ben en dat ik een pm gehad heb die daniel als schuldige aanwijst. Het is een zo kort door de bocht leugentje die iedereen kan bedenken. Als je kijkt naar die hele verhalen die ik heb lopen typen :o dan moet toch wel duidelijk zijn dat ze gewoon zitten te liegen :p

Ik wil dit dorp redden :D

hou deze mensen in de gaten hoe dan ook

Starter20
Daniel20
Logical
(z1000)
Kidmonster

Laatst bewerkt:
Precies ik kan nu ook wel zeggen dat ik de heks ben en dat ik een pm gehad heb die daniel als schuldige aanwijst. Het is een zo kort door de bocht leugentje die iedereen kan bedenken. Als je kijkt naar die hele verhalen die ik heb lopen typen :o dan moet toch wel duidelijk zijn dat ze gewoon zitten te liegen :p

Ik wil dit dorp redden :D

hou deze mensen in de gaten hoe dan ook

Starter20
Daniel20
Logical
(z1000)
Kidmonster

Er is wel een ding zeker en dat is dat de kans dat jij een weerwolf bent klein is (hoewel er natuurlijk meer zouden kunnen zijn is er telkens maar naar 1 gesuggereerd). Aangezien je pas later in het spel zit.

In principe zou je te vertrouwen moeten zijn... maar in dit soort spellen kunnen naar mijn ervaring dat soort aannames vaak de grootste valkuilen zijn.
lijkt assassins creed wel: nothing is true, everything is permitted :P

Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well see :rolleyes:

krijg nu ook me vraagtekens welk lijkje het mooist bungelt aan die treurwilg op ons mooi dorpplein :) Starter20 of RemiAFCA...

jonggguh, vooral blijven tarten! volgens mij begrijp je niet helemaal hoe goed ik het met je voor heb.

Er is wel een ding zeker en dat is dat de kans dat jij een weerwolf bent klein is (hoewel er natuurlijk meer zouden kunnen zijn is er telkens maar naar 1 gesuggereerd). Aangezien je pas later in het spel zit.

In principe zou je te vertrouwen moeten zijn... maar in dit soort spellen kunnen naar mijn ervaring dat soort aannames vaak de grootste valkuilen zijn.
lijkt assassins creed wel: nothing is true, everything is permitted :P

Ik ben ook de enige die vertrouwen is. Dat zal wel blijken als er een aantal gehangen zijn. 2de wolf kan ook niet want dan waren er 2 doden gevallen (s'nachts) is al aangegeven. Bovendien werk ik alleen echt met remi samen en weet ik andere te overtuigen met redelijke standpunten ipv te zeggen ja hij is verdacht omdat hij zich verdedigd of te diep in het spel zit. Zijn redernaties van niks. Mensen die diep in het spel gaan willen naar mijn idee juist gewoon graag weten wie, wie is. Dat is in ieder geval mijn beweegreden.

Ik ben ook de enige die vertrouwen is. Dat zal wel blijken als er een aantal gehangen zijn. 2de wolf kan ook niet want dan waren er 2 doden gevallen (s'nachts) is al aangegeven. Bovendien werk ik alleen echt met remi samen en weet ik andere te overtuigen met redelijke standpunten ipv te zeggen ja hij is verdacht omdat hij zich verdedigd of te diep in het spel zit. Zijn redernaties van niks. Mensen die diep in het spel gaan willen naar mijn idee juist gewoon graag weten wie, wie is. Dat is in ieder geval mijn beweegreden.

Waarom werk jij met Remi samen?

Waarom werk jij met Remi samen?

Omdat ik hem vertrouw. Hij is de enige die echt meedenkt. Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar tot nu toe vind ik hem het meest betrouwbare. De meeste mensen hier lijken weinig ervaring te hebben.

De burgers hebben een zoek functie, terwijl de functie van cultisten is om vooral te misleiden en dat zie ik duidelijk terug komen in gedrag.

Omdat ik hem vertrouw. Hij is de enige die echt meedenkt. Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar tot nu toe vind hem het meest betrouwbare. De meeste mensen hier lijken weinig ervaring te hebben.

De burgers hebben een zoek functie, terwijl de functie van cultisten is om vooral te misleiden en dat zie ik duidelijk terug komen in gedrag.

danku ;)

Omdat ik hem vertrouw. Hij is de enige die echt meedenkt. Ik kan er uiteindelijk naast zitten maar tot nu toe vind ik hem het meest betrouwbare. De meeste mensen hier lijken weinig ervaring te hebben.

Idd, zo denk ik net zo over Remi en over jou. Alleen er is nu geen echte lijn meer in te krijgen. Bedenk iets, en stick with it. Het wordt haast onspeelbaar zo :D

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 19:40 ----------

Hij heeft geen punt... Daniel20 lult gwn alles bij elkaar...

Dat zeg jij! Je kan als gewone burger maar twee dingen doen met mensen die lullen om te weten of ze lullen: afmaken of hun woord volgen. Weet niet wat jij bent, jij weet misschien meer, en in dat geval twee opties: afmaken of woord volgen.

Ik lulde ook raak in het begin. Sowieso random death eerste ronde. Hadden jullie mij laten hangen, had je geweten dat ik rond lulde en van toeten of blazen weet, nu zijn jullie me gevolgd en is het goed uitgedraaid voor mij omdat Pinda toevallig een cult phag was (waarna jullie allen -terecht- dachten, dan moet Suicide wel onschuldig zijn!).

Laatst bewerkt:
Remi AFCA loopt echt iedereen tegen elkaar op te stoken. Hij verdraait heletijd het verhaal. De smeerslap:D

Jij bent de Heks of de Burgemeester of de Wolf.
Ik denk het laatste.

Je gaat vanavond hangen wolfie.

Je zal de geur van mijn ongestelde gleuf niet meer ruiken.

Dat zeg jij! Je kan als gewone burger maar twee dingen doen met mensen die lullen om te weten of ze lullen: afmaken of hun woord volgen. Weet niet wat jij bent, jij weet misschien meer, en in dat geval twee opties: afmaken of woord volgen.

Ja ik kan moeilijk met bewijs komen,,, want dat heeft niemand... T enige wat ik kan doen is met verklaringen komen die logisch zijn. Iets roepen kan iedereen... Zo ben ik al voor alles uitgemaakt... burgemeester, heks, wolf, cultist. Niemand die me daarvoor uitmaakte kon met een redelijke verklaringen komen.. t was 1 en al vaag gedoe..

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 19:49 ----------

Remi AFCA loopt echt iedereen tegen elkaar op te stoken. Hij verdraait heletijd het verhaal. De smeerslap:D

Jij bent de Heks of de Burgemeester of de Wolf.
Ik denk het laatste.

Je gaat vanavond hangen wolfie.

Je zal de geur van mijn ongestelde gleuf niet meer ruiken.

:roflol: jij bent echt een debiel... dit bevestigt tevens mijn verhaal hierboven.

Idd, zo denk ik net zo over Remi en over jou. Alleen er is nu geen echte lijn meer in te krijgen. Bedenk iets, en stick with it. Het wordt haast onspeelbaar zo :D

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 19:40 ----------

Ik lulde ook raak in het begin. Sowieso random death eerste ronde. Hadden jullie mij laten hangen, had je geweten dat ik rond lulde en van toeten of blazen weet, nu zijn jullie me gevolgd en is het goed uitgedraaid voor mij omdat Pinda toevallig een cult phag was (waarna jullie allen -terecht- dachten, dan moet Suicide wel onschuldig zijn!).

Het is starter geworden om al genoemde redenen. Dus als jij je stem veranderd in starter zitten we goed. Daniel komt later wel. En het samenwerkende daarvan natuurlijk. Looking at you z1000, kidmonster en logical. Jammer, jammer :D

On a side note. Ik overleef het waarschijnlijk niet vannacht :( maarja gebruik de kennis! :p

Nog een opmerking is dat starter20 nog de corrupte burgemeester kan zijn die de kant van de wolven gekozen heeft deze ronde. Hij heeft het naar mijn idee hoe dan ook niet goed met ons voor wie hij ook is.

Laatst bewerkt:
Het is starter geworden om al genoemde redenen. Dus als jij je stem veranderd in starter zitten we goed. Daniel komt later wel. En het samenwerkende daarvan natuurlijk. Looking at you z1000, kidmonster en logical. Jammer, jammer :D

On a side note. Ik overleef het waarschijnlijk niet vannacht :( maarja gebruik de kennis! :p

We hebben toch nog de jager...

Laatst bewerkt:
Ik hoorde dat jij flinkt tekeer bent gegaan, dus reken er niet op.

Verder, starter en ik spelen onder een hoedje, dus maakt ons noet veel uit wat er gebeurd.
Als ik eruit ga, verwacht ik wel wat karma als dank voor mijn spel.

Tot vannacht broeders

Terug
Naar boven