- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wrm zo veel?
Als er 3 mensen samenwerken zijn het de 3 bovengenoemde wel.
Jullie houden duidelijk Remi AFCA uit de wind.
Remi AFCA is voor mij de wolf.
Billy en Max zijn cultfags![]()

Als er 3 mensen samenwerken zijn het de 3 bovengenoemde wel.
Jullie houden duidelijk Remi AFCA uit de wind.
Remi AFCA is voor mij de wolf.
Billy en Max zijn cultfags![]()
Pff billy en ik weten duidelijk wel beter. Jij gedraagd je vanaf het begin al verdacht. You're next brother!![]()

Vraag t kwarkvarken
---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:29 ----------
Hmmm.. vertrouw jou ook steeds minder.

Kom maar op cultfag. Kan je samen met al je gayboys op mij stemmen
---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:30 ----------
Jij bent de gene die alles zit op te naaien.
ik heb door al jullie doorzichtige pogingen heen geprikt en je weet het
It's a matter of time you will hang you evil bastard
(yes mad
)Kom maar op cultfag. Kan je samen met al je gayboys op mij stemmen
---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:30 ----------
Jij bent de gene die alles zit op te naaien.
Eerst ga jij er aan Remi AFCA
Daarna zien we wel verder. Misschien eet de wolf mij wel op.
Hij komt vast op de geur af van mijn soppig k*tje. Hondse geilheid heet dat.
Ik denk dat het een cutthroat race wordt om een paar minuten voor 10. Misschien blijft daniel vannacht gespaard. Dan moeten we maar naar het hangende lijk van starter turen.
Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well seeIk denk dat het een cutthroat race wordt om een paar minuten voor 10. Misschien blijft daniel vannacht gespaard. Dan moeten we maar naar het hangende lijk van starter turen.

Starter20 of RemiAFCA...Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well see
krijg nu ook me vraagtekens welk lijkje het mooist bungelt aan die treurwilg op ons mooi dorppleinStarter20 of RemiAFCA...
Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well see
krijg nu ook me vraagtekens welk lijkje het mooist bungelt aan die treurwilg op ons mooi dorppleinStarter20 of RemiAFCA...
Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well see

djeezus gasten, wordt het nu starter? Dan weet je toch niets meer?
Daniel20 beweert info te hebben die belangrijk is en verdenkt Remi. Ofwel Remi ofwel daniel20 laten hangen, dan weet je iets meer. Wat kom je te weten door starter20 te laten hangen? Altijd dat verander van tactiek, juist een stelletje labiele wijven die niet weten wat ze willen tijdens hun maandstonden.![]()
gezien de situaties kan het ff niet anders
tenzij jij iedereen kan overtuigen om op daniel te stemmen ipv starter. Remi staat duidelijk alleen in situaties dat is voor mij al een reden om hem te vertrouwen. Alleen door redernatie gaan mensen inzien dat hij onschuldig is. Al die anderen werken duidelijk als een team en daarom zijn ze verdacht.djeezus gasten, wordt het nu starter? Dan weet je toch niets meer?
Daniel20 beweert info te hebben die belangrijk is en verdenkt Remi. Ofwel Remi ofwel daniel20 laten hangen, dan weet je iets meer. Wat kom je te weten door starter20 te laten hangen? Altijd dat verander van tactiek, juist een stelletje labiele wijven die niet weten wat ze willen tijdens hun maandstonden.![]()