XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Als er 3 mensen samenwerken zijn het de 3 bovengenoemde wel.
Jullie houden duidelijk Remi AFCA uit de wind.

Remi AFCA is voor mij de wolf.

Billy en Max zijn cultfags:D

Als er 3 mensen samenwerken zijn het de 3 bovengenoemde wel.
Jullie houden duidelijk Remi AFCA uit de wind.

Remi AFCA is voor mij de wolf.

Billy en Max zijn cultfags:D

Pff billy en ik weten duidelijk wel beter. Jij gedraagd je vanaf het begin al verdacht. You're next brother! :p

Pff billy en ik weten duidelijk wel beter. Jij gedraagd je vanaf het begin al verdacht. You're next brother! :p

Kom maar op cultfag. Kan je samen met al je gayboys op mij stemmen:D

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:30 ----------

Vraag t kwarkvarken;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:29 ----------

Hmmm.. vertrouw jou ook steeds minder.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Jij bent de gene die alles zit op te naaien.

Mensen die mij volgen, maken gebruik van redernatie vriend :p ik heb door al jullie doorzichtige pogingen heen geprikt en je weet het :roflol: It's a matter of time you will hang you evil bastard :mad: (yes mad :roflol:)

Nee doe ik niet... vertel gwn wie ik verdacht vindt... ik heb nog geen 1 x gezegd,, dat iemand de wolf is omdat ik dat simpelweg niet weet... de cultisten pak je er gwn wat makkelijker uit.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:33 ----------

Jullie daarentegen zeggen dat ik de heks ben... 24 uur later ben ik de wolf... daarna ben ik een cultist en daarna weer de wolf... daar is niks logisch aan.. is simpelweg raden de hele tijd en nergens op gebaseerd.

Eerst ga jij er aan Remi AFCA:D

Daarna zien we wel verder. Misschien eet de wolf mij wel op.

Hij komt vast op de geur af van mijn soppig k*tje. Hondse geilheid heet dat.

Eerst ga jij er aan Remi AFCA:D

Daarna zien we wel verder. Misschien eet de wolf mij wel op.

Hij komt vast op de geur af van mijn soppig k*tje. Hondse geilheid heet dat.

Hmm we zullen zien... als een paar mensen hun stem verandere overleef ik t.

Mijn stem Starter20
Sluiting is om 22.00 toch? Kan ik om 21.55 nog veranderen dus!:D

Ik denk dat het een cutthroat race wordt om een paar minuten voor 10. Misschien blijft daniel vannacht gespaard. Dan moeten we maar naar het hangende lijk van starter turen.

Ik denk dat het een cutthroat race wordt om een paar minuten voor 10. Misschien blijft daniel vannacht gespaard. Dan moeten we maar naar het hangende lijk van starter turen.

Zullen we dn weer op starter 20 stemmen? dan heeft die 7 stemmen namelijk?? ..

Is goed

Starter20

Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well see :rolleyes:

krijg nu ook me vraagtekens welk lijkje het mooist bungelt aan die treurwilg op ons mooi dorpplein :) Starter20 of RemiAFCA...

Ik verander mijn stem naar Starter20

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 18:54 ----------

Ik weet het niet Remi is nu ook aardig bezig zijn eigen hachje te redden... ik verwacht dat de cultisten het ons nog wel moeilijk gaan maken met mayb een last minute change of mind... achja well see :rolleyes:

krijg nu ook me vraagtekens welk lijkje het mooist bungelt aan die treurwilg op ons mooi dorpplein :) Starter20 of RemiAFCA...

Wtf,,, dat meen je toch niet srs

Ook een onschuldige wil niet hangen. Vertrouw er deze ronde op. Dan zien we wel verder

Trouwens als me vermoedens kloppen gaat kidmonster op het laatste moment nog op remi stemmen.

Remi neemt inderdaad veel moeite zijn hachje te redden, daarom denk ik tot op heden dat hij de wolf niet is.

djeezus gasten, wordt het nu starter? Dan weet je toch niets meer?

Daniel20 beweert info te hebben die belangrijk is en verdenkt Remi. Ofwel Remi ofwel daniel20 laten hangen, dan weet je iets meer. Wat kom je te weten door starter20 te laten hangen? Altijd dat verander van tactiek, juist een stelletje labiele wijven die niet weten wat ze willen tijdens hun maandstonden.:trollface:

Daniel20 beweert info te hebben die belangrijk is en verdenkt Remi. Ofwel Remi ofwel daniel20 laten hangen, dan weet je iets meer. Wat kom je te weten door starter20 te laten hangen? Altijd dat verander van tactiek, juist een stelletje labiele wijven die niet weten wat ze willen tijdens hun maandstonden.:trollface:

Haha geloof me ik had liever daniel zien hangen maar :p gezien de situaties kan het ff niet anders :p tenzij jij iedereen kan overtuigen om op daniel te stemmen ipv starter. Remi staat duidelijk alleen in situaties dat is voor mij al een reden om hem te vertrouwen. Alleen door redernatie gaan mensen inzien dat hij onschuldig is. Al die anderen werken duidelijk als een team en daarom zijn ze verdacht.

Als ik niet verander van stem ben ik dood.. dus heb geen andere keus...

Terug
Naar boven