IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja een PM, van kwarkvarken he... Elke cultist krijgt toch een pm van kwarkvarken met wie de wolf is....

IddEn toch zit je er naast, morgen wordt er heel wat meer duidelijk gelukkig.
Hmmm, ik weet nu wie de cultisten zijn. Wie de jager is en het meisje.
Had in het begin al een vermoeden als één van de weinigen.
Ben het nu 100% zeker.
Suicide Sid is de wolf, daar gaat men stem naar.
De moment dat ik op Peerebaum stemde zat hij hier rustig mee te kijken. Remi doet exact wat ik dacht. De aandacht op Peerebaum krijgen.
Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi
Let er eens op hoe ze allemaal de aandacht naar Peer leiden. Weg van Suicide Sid die eerder al stemmen gekregen had.
Duidelijk iemand van hun in de strijd gooien om de wolf te redden.. Helaas.
Jager:
Primo Victoria
Meisje:
z1000
Valt toch zo zwaar op niet normaal![]()
Ben het nu 100% zeker.
De moment dat ik op Peerebaum stemde zat hij hier rustig mee te kijken. Remi doet exact wat ik dacht. De aandacht op Peerebaum krijgen.
Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi
Let er eens op hoe ze allemaal de aandacht naar Peer leiden. Weg van Suicide Sid die eerder al stemmen gekregen had.
Jager:
Primo Victoria
Meisje:
z1000
Cultisten verdedigen de wolf. 
Wat een argumentatie. Ik zat in een cursus met mijn smart phone te checken. Ik ga dan echt niet reageren.
Rob P is wat mij betreft degene die mij aan het twijfelen brengt over Peerebaum. Als Peerebaum hangt, en hij is onschuldig, is Rob P alleszins legit. Maar ben nu nog aan het twijfelen of hij mssn de anarchist is die met cryptische hints de boel verstoort. Hij heeft me alleszins zwaar aan het twijfelen omdat hij ook weet dat ik onschuldig ben.
Daniel20 en Z1000 zijn de enige zekere keuzes. geen van deze twee zijn goed voor het dorp. Voor mij is het ofwel stemmen op daniel20 en daardoor de heks en het meisje extra tijd te geven zonder onschuldigen te offeren, ofwel stemmen op Peerebaum zodat we weten of Rob P te vertrouwen is (mssn ten koste van een onschuldige).
Het feit dat Daniel20 en Z1000 de kant van Peer verkiezen maakt wel dat ik dan Peer extra ga verdenken. Want tot nu toe zaten Z1000 en Daniel20 steeds de veroordeelde/geëxecuteerde cultisten te beschermen.
Daniel20 = cultist of wolf
Peerebaum = alleszins geen jager, misschien wolf
White knight = niets wetende burger
Remi = burger?
Rob P = Heks, meisje of anarchist
IMBatwork = burger?
Dat zijn zowat de rollen die ik de meer actievere mensen hier toebedeel.
Simpel. 30 man hier, zullen wel genoeg cultisten zijn. Hoe plaats je jezelf buiten schot? Sacrifice some peopleCultisten verdedigen de wolf.
En aan je reactie te zien is het duidelijk, dat ik jullie plan snap
---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 16:34 ----------
Zou het dan niet slimmer zijn als we stemmen op Daniel20?? Weten we zeker dat we iets slechts eruit stemmen!

Ben het nu 100% zeker.
Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi
Jager:
Primo Victoria
Meisje:
z1000

En toch zit je er naast, morgen wordt er heel wat meer duidelijk gelukkig.
Daar gaat Remi weer..
Suicide Sid en Peerebaum delen de stemmen denk ik.