AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Peerebaum gaat hangen aan de hoogste peerebaum die Olympia heeft :D

Hmmm, ik weet nu wie de cultisten zijn. Wie de jager is en het meisje.

Had in het begin al een vermoeden als één van de weinigen.

Ben het nu 100% zeker.

Suicide Sid is de wolf, daar gaat men stem naar.

De moment dat ik op Peerebaum stemde zat hij hier rustig mee te kijken. Remi doet exact wat ik dacht. De aandacht op Peerebaum krijgen.

Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi

Let er eens op hoe ze allemaal de aandacht naar Peer leiden. Weg van Suicide Sid die eerder al stemmen gekregen had.
Duidelijk iemand van hun in de strijd gooien om de wolf te redden.. Helaas.

Jager:
Primo Victoria

Meisje:
z1000

Valt toch zo zwaar op niet normaal :)

En toch zit je er naast, morgen wordt er heel wat meer duidelijk gelukkig.

Ik denk ongeveer het zelfde als White Knight. Al hoewel ik wel twijfel over Peer. Hij zou een vage cult zijn.

Ben het nu 100% zeker.

De moment dat ik op Peerebaum stemde zat hij hier rustig mee te kijken. Remi doet exact wat ik dacht. De aandacht op Peerebaum krijgen.

Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi

Let er eens op hoe ze allemaal de aandacht naar Peer leiden. Weg van Suicide Sid die eerder al stemmen gekregen had.

Jager:
Primo Victoria

Meisje:
z1000

Denk dat je de plank VOLLEDIG misslaat vriend.

Plus als wij alle 4 nog cultist zouden zijn dan zouden er totaal 6 zijn, erg veel niet?

En waarom zouden 'jouw cultisten' zo veel gejaagd hebben op starter20 gisteren, na ook al vrij toevallig Peanuthead eruit gestemd te hebben de 1e dag?
Slaat nergens op.

En z1000 het meisje is helemaal te belachelijk voor woorden.

Ben het nu 100% zeker.

Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi

Jager:
Primo Victoria

Meisje:
z1000

Wat een argumentatie. Ik zat in een cursus met mijn smart phone te checken. Ik ga dan echt niet reageren.

Rob P is wat mij betreft degene die mij aan het twijfelen brengt over Peerebaum. Als Peerebaum hangt, en hij is onschuldig, is Rob P alleszins legit. Maar ben nu nog aan het twijfelen of hij mssn de anarchist is die met cryptische hints de boel verstoort. Hij heeft me alleszins zwaar aan het twijfelen omdat hij ook weet dat ik onschuldig ben.

Daniel20 en Z1000 zijn de enige zekere keuzes. geen van deze twee zijn goed voor het dorp. Voor mij is het ofwel stemmen op daniel20 en daardoor de heks en het meisje extra tijd te geven zonder onschuldigen te offeren, ofwel stemmen op Peerebaum zodat we weten of Rob P te vertrouwen is (mssn ten koste van een onschuldige).

Het feit dat Daniel20 en Z1000 de kant van Peer verkiezen maakt wel dat ik dan Peer extra ga verdenken. Want tot nu toe zaten Z1000 en Daniel20 steeds de veroordeelde/geëxecuteerde cultisten te beschermen.

Daniel20 = cultist of wolf
Peerebaum = alleszins geen jager, misschien wolf
White knight = niets wetende burger
Remi = burger?
Rob P = Heks, meisje of anarchist
IMBatwork = burger?

Dat zijn zowat de rollen die ik de meer actievere mensen hier toebedeel.

Laatst bewerkt:
Simpel. 30 man hier, zullen wel genoeg cultisten zijn. Hoe plaats je jezelf buiten schot? Sacrifice some people :) Cultisten verdedigen de wolf.

En aan je reactie te zien is het duidelijk, dat ik jullie plan snap :)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 16:34 ----------

Wat een argumentatie. Ik zat in een cursus met mijn smart phone te checken. Ik ga dan echt niet reageren.

Rob P is wat mij betreft degene die mij aan het twijfelen brengt over Peerebaum. Als Peerebaum hangt, en hij is onschuldig, is Rob P alleszins legit. Maar ben nu nog aan het twijfelen of hij mssn de anarchist is die met cryptische hints de boel verstoort. Hij heeft me alleszins zwaar aan het twijfelen omdat hij ook weet dat ik onschuldig ben.

Daniel20 en Z1000 zijn de enige zekere keuzes. geen van deze twee zijn goed voor het dorp. Voor mij is het ofwel stemmen op daniel20 en daardoor de heks en het meisje extra tijd te geven zonder onschuldigen te offeren, ofwel stemmen op Peerebaum zodat we weten of Rob P te vertrouwen is (mssn ten koste van een onschuldige).

Het feit dat Daniel20 en Z1000 de kant van Peer verkiezen maakt wel dat ik dan Peer extra ga verdenken. Want tot nu toe zaten Z1000 en Daniel20 steeds de veroordeelde/geëxecuteerde cultisten te beschermen.

Daniel20 = cultist of wolf
Peerebaum = alleszins geen jager, misschien wolf
White knight = niets wetende burger
Remi = burger?
Rob P = Heks, meisje of anarchist
IMBatwork = burger?

Dat zijn zowat de rollen die ik de meer actievere mensen hier toebedeel.

Zou het dan niet slimmer zijn als we stemmen op Daniel20?? Weten we zeker dat we iets slechts eruit stemmen!

Simpel. 30 man hier, zullen wel genoeg cultisten zijn. Hoe plaats je jezelf buiten schot? Sacrifice some people :) Cultisten verdedigen de wolf.

En aan je reactie te zien is het duidelijk, dat ik jullie plan snap :)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 16:34 ----------

Zou het dan niet slimmer zijn als we stemmen op Daniel20?? Weten we zeker dat we iets slechts eruit stemmen!

Denk dat jij een dikke vette cultist bent !

Gasten, jullie zijn wel erg actief. Moet weer een hoop doorlezen.

Is er al een tussenstand?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 16:56 ----------

Waarom is Peerebaum ineens zo zwaar verdacht?
Het gaat dus tussen hem en Suicide?

Ben het nu 100% zeker.

Cultisten:
Daniel20
Peerebaum
IMBAatwork
Remi

Jager:
Primo Victoria

Meisje:
z1000

Haha jij bent echt lachwekkend..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 17:14 ----------

Duidelijk. Jij bent Cult gayboy

haha jij kan beter helemaal ophouden:roflol:

Daar gaat Remi weer..

Suicide Sid en Peerebaum delen de stemmen denk ik.

En toch zit je er naast, morgen wordt er heel wat meer duidelijk gelukkig.

We zullen t zien... Ik hoop dat ik gelijk heb & Peerebaum de wolf blijkt te zijn... maargoed ben benieuwd... op wie stem jij?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 17:17 ----------

Daar gaat Remi weer..

Suicide Sid en Peerebaum delen de stemmen denk ik.

Moet gewoon lachen om hoe voorspelbaar de cultisten zijn..jammer dat de wolf niet zo voorspelbaar is.

Ik blij bij de veilige keuze Daniel20 .
Jullie posten trouwens iets te veel had beter hier kunnnen blijven (college was saai).
Heb op het moment geen zin om een risico op Peerenbaum te nemen morgen zal ik het wel opnieuw bekijken.

Z1000 het meisje lijkt me overigens niet white knight...... of het meisje is een paar keer te vaak op haar hoofd gestuiterd in dit dorp.

Jammer dat ik zo snel dood ben, zie jullie graag in de volgende ronde :) succes nog allemaal

Pff, volgens mij is bijna iedereen een anarchist.
Ik denk dat jullie zowel peerebaum als met suicide ernaast zitten.

Suicide sid is tha wolf of cultist..

Terug
Naar boven