XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Ga nu toch eventjes afwachten vreemde gang van zaken. Daniel20 staat nu wel heel lekker buitenspel plots. Als Starter20 een cultist was heeft hij zen taak wel erg goed gedaan hé..

Waarom maak je t nu opeens zo moeilijk... ik verwacht dat jij t meisje bent... maar je kan er toch gewoon naast zitten?

Wat betreft de genoemde personen zit ik er niet naast. Maar ik wens graag te overleven, ik hoop ook dat de jager meeleest.

Wat betreft de genoemde personen zit ik er niet naast. Maar ik wens graag te overleven, ik hoop ook dat de jager meeleest.

Weet je wat t is , ik wil je graag geloven maar tis gewoon moeilijk... De heks heeft er overduildelijk ook al 2 keer naast gezeten anders hadden we de wolf al vermoord... t kan dus toch zijn dat je ernaast zit????

Mijn stem gaat naar Daniel20 ..

Bleek dat Starter20 een cultist was. Het was overduidelijk dat ze samenwerkten. Het kan de wolf zijn maar ook een cultist fag, zoiezo een win-win vote..

Nuja cultisten zullen wel de aandacht proberen weg te trekken van Daniel20.

Mijn stem gaat naar Daniel20 ..

Bleek dat Starter20 een cultist was. Het was overduidelijk dat ze samenwerkten. Het kan de wolf zijn maar ook een cultist fag, zoiezo een win-win vote..

Nuja cultisten zullen wel de aandacht proberen weg te trekken van Daniel20.

denk eerder dat jij de aandacht weer op Daniel20 probeert te vestigen.... maargoed... ik kan er behoorlijk naast zitten,, maar ik verander mij stem niet.

denk eerder dat jij de aandacht weer op Daniel20 probeert te vestigen.... maargoed... ik kan er behoorlijk naast zitten,, maar ik verander mij stem niet.

Klopt ja, het is toch duidelijk welke rol Daniel20 hier speelt? Zeker niet goed. Die wolf moet eraan hé.. Ga geen onschuldigen riskeren als ik bijna 100% zeker ben dat Daniel20 de wolf/cultist is..

Klopt ja, het is toch duidelijk welke rol Daniel20 hier speelt? Zeker niet goed. Die wolf moet eraan hé.. Ga geen onschuldigen riskeren als ik bijna 100% zeker ben dat Daniel20 de wolf/cultist is..

Dat daniel zoiezo niks goeds is weet ik ook... alleen als Peerebaum onschuldig blijkt te zijn.. komt Daniel20 zoiezo aan de beurt. Dus daar maak ik me niet druk om...

Zoiezo is Peerebaum de enige waarvan ik echt denk dat hij de wolf is...
Ik ben er van overtuigd dat ik vermoord wordt vannacht door de wolf.. dus mocht Peerebaum t niet zijn ben ik zoiezo dood.

Daarbij mocht ik niet vermoord worden door de wolf vannacht en blijkt dat Peerebaum onschuldig was dan is t zoiezo gedaan met mij in dit dorp, omdat ik totaal ongeloofwaardig overkom.

Ga toch nog even afwachten, van Daniel20 ben ik zeker dat hij bad is. Ik zie peer eerder als de jager ofzo.

Ga toch nog even afwachten, van Daniel20 ben ik zeker dat hij bad is. Ik zie peer eerder als de jager ofzo.

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, omdat de jager Starter 20 & Suicide Sid beschermde en Peerebaum op beide stemde/stemt.

Dus lijkt me totaal onlogisch dat Peerebaum dan 2 mensen heeft beschermd waar die vervolgens weer op stemt

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 15:29 ----------

Gast... ik probeer me er onderuit te lullen. ga je dit soort shit posten.
ik zeg toch ook niet dat jij een in real life een meisje bent.....

Dit was in reactie op peerebaum... Ik denk dat t woord meisje heeft gekozen om duidelijke te maken dat ie weet dat hij de wolf is.

WIST DU WOL WAS EIN CULT IST?
742198-399447b2118a32134137495dd1e589cd.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 12:07 ----------

aber die valt immer nicht ver von der baum!

hahah bokkelul, ik zal je nog eens helpen.

Dit was nadat Peerebaum bekend maakte op Starter20 te stemmen

jonggguh, vooral blijven tarten! volgens mij begrijp je niet helemaal hoe goed ik het met je voor heb.

Ook dit was een reactie op Peerebaum nadat ie op Starter20 stemde

Voor de mensen die aankomen met... Starter20 maakte zo wel opvallende hint...Je moet zijn posts is terug gaan lezen... In t begin zei die dat ie PM gehad had over de wolf, dit klopte ook, hij was immers cultist.

Daarna zegt Daniel20 dat hij en starter20 deel uit maken van de top.. Ook dit klopt want ze zijn beide cultisten..

Ik adviseer iedereen hierbij op Peerebaum te stemmen. Mijn stem gaat dus ook uit naar Peerebaum.

Dit verhaal stond ook een paar pagina's eerder maar aangzn niet iedereen zin heeft om te scrollen.... bij deze t verhaal nog een x..

Hmmm inderdaad wel verdacht. Maar ik denk toch dat het bewust is. Zeker als Starter20 in het begin pm van de wolf zou hebben gekregen.

De wolf:
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).

Waarom zou de wolf een cultist pm'n als hij niet eens weet of die cultist is?

mag ik nou niet meer posten hier? of kan ik nog wel dingen zeggen vanuit mijn e-death :D

Voor de mensen die aankomen met... Starter20 maakte zo wel opvallende hint...Je moet zijn posts is terug gaan lezen... In t begin zei die dat ie PM gehad had over de wolf, dit klopte ook, hij was immers cultist.

Hier. Val nu niet uit de lucht hé.. Begon nu te denken dat je bij de goeie was..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 15:38 ----------

mag ik nou niet meer posten hier? of kan ik nog wel dingen zeggen vanuit mijn e-death :D

Jij bent dood, zwijgen! Of ik stamp je terug in je graf, ga ergens anders spoken! :D

Hmmm inderdaad wel verdacht. Maar ik denk toch dat het bewust is. Zeker als Starter20 in het begin pm van de wolf zou hebben gekregen.

De wolf:
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).

Waarom zou de wolf een cultist pm'n als hij niet eens weet of die cultist is?

De wolf mag de cultisten niet PM en, en hij weet ook niet wie de cultisten zijn.

Oke.. vol blijven houdenn... vindt t prima dat ik verdacht wordt want als blijkt dat Peerebaum onschuldig is ben ik zoiezo de lul.. want dan zat ik er dik naast.

Je was al eerder verdacht hé. Ik speel het spel de wolf moet eraan.

Ik verander mijn stem naar Peerebaum.

Als jij me hier op het verkeerde been plaatst, zorg ik er persoonlijk voor dat je het eerste zonlicht niet ziet.

Je was al eerder verdacht hé. Ik speel het spel de wolf moet eraan.

Ik verander mijn stem naar Peerebaum.

Als jij me hier op het verkeerde been plaatst, zorg ik er persoonlijk voor dat je het eerste zonlicht niet ziet.

Raar dat je op 'm stemt had eerlijk gezegd verwacht dat je een cultist zou zijn... achja niet iedereen is wat je denkt he... dus we zullen t vanavond zien.

Terug
Naar boven