Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Ja tuurlijk en ik ga men eigen soort eruit stemmen zeker?

Jij gaat ze redden. Duidelijk voor mij hoor.
Morgen is het spel voorbij. De wolf zal hangen.

Dit is gwn lachwekkend....er is genoeg bewijs tegen Peerebaum.. t feit dat Rob P liegt over zn rol & dat alle cultisten peerebaum beschermen zegt genoeg...

lol intredasting

Dit is gwn lachwekkend....er is genoeg bewijs tegen Peerebaum.. t feit dat Rob P liegt over zn rol & dat alle cultisten peerebaum beschermen zegt genoeg...

Duidelijk toch, Rob P is de anarchist. Alle bewijs is vandaag gevallen voor mij.
Ik blijf erbij alleen de Wolf zou alles doen om een cultist in het spel te houden.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:30 ----------

PS: Ik had je absoluut niet door, tot dat je daarnet van vote wou veranderen.

Duidelijk toch, Rob P is de anarchist. Alle bewijs is vandaag gevallen voor mij.
Ik blijf erbij alleen de Wolf zou alles doen om een cultist in het spel te houden.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:30 ----------

PS: Ik had je absoluut niet door, tot dat je daarnet van vote wou veranderen.

Die laatste zin is ook duidelijk niet gelogen... :rolleyes:

Maargoed me rol zal uiteindelijk de burgees er alsnog er toe aanzetten om Peerebaum te executeren.... Maar t lijkt erop dat er meer cultisten zijn dan burgees.

Die laatste zin is ook duidelijk niet gelogen... :rolleyes:

Maargoed me rol zal uiteindelijk de burgees er alsnog er toe aanzetten om Peerebaum te executeren.... Maar t lijkt erop dat er meer cultisten zijn dan burgees.

Volgens jou is iedereen cultist man.

13 van de 21 hebben gestemd. En zo gaat het de hele tijd. Beetje triest om op deze manier een spel te moeten spelen. Is vanaf het begin al zo geweest. Doe dan niet mee.

Ow snap het nu ook al.

Conclussie:

Ik red een cultist.
Vervolgens beweer ik dat iedereen cultist is.
Ze redden mij.
Vannacht eet ik weer iemand op.

Echt man. Kan toch niet duidelijker.
Je bent eraan WOLF.

GAME OVER!

---

Ow snap het nu ook al.

Conclussie:

Ik red een cultist.
Vervolgens beweer ik dat iedereen cultist is.
Ze redden mij.
Vannacht eet ik weer iemand op.

Echt man. Kan toch niet duidelijker.
Je bent eraan WOLF.

GAME OVER!
Iedereen weet ondertussen dat daniel20 een cultist is dus waarom zou ik die proberen te redden? Het gaat er mij om dat de wolf te pakken hebben en dan kun je wel alle cultisten eruit gaan stemmen maar ondertussen worden dan s'nachts wel de burgers op gegeten. Dat was het hele idee erachter.

uiteindelijk zijn we hier om de wolf te vermoorden, niet de cultisten...

Maargoed mn rol zal bepaalde dingen ophelderen voor de verstandelijk gehandicapten onder ons

Iedereen weet ondertussen dat daniel20 een cultist is dus waarom zou ik die proberen te redden? Het gaat er mij om dat de wolf te pakken hebben en dan kun je wel alle cultisten eruit gaan stemmen maar ondertussen worden dan s'nachts wel de burgers op gegeten. Dat was het hele idee erachter.

uiteindelijk zijn we hier om de wolf te vermoorden, niet de cultisten...

Maargoed mn rol zal bepaalde dingen ophelderen voor de verstandelijk gehandicapten onder ons

Ik kan me vergissen. Maar ik dacht eerst dat je aan mijn kant stond.

En plots red je een cultist.

Ik blijf nu bij men beslissing, volgens mij ben je de wolf. En heb je je redelijk goed ingedekt.

Blijkt dat we mis zijn, zitten we morgen met een groot probleem.

Morgen is het spel afgelopen denk ik.

Ik kan me vergissen. Maar ik dacht eerst dat je aan mijn kant stond.

En plots red je een cultist.

Ik blijf nu bij men beslissing, volgens mij ben je de wolf. En heb je je redelijk goed ingedekt.

Blijkt dat we mis zijn, zitten we morgen met een groot probleem.

Ik red een cultist... Die kerel stemt al een paar x op me.. vervolgens stemt ie suicide sid eruit . Terwijl suicide sid een burger is..

Dat zegt genoeg & dat weet je ! .

Ik red een cultist... Die kerel stemt al een paar x op me.. vervolgens stemt ie suicide sid eruit . Terwijl suicide sid een burger is..

Dat zegt genoeg & dat weet je ! .

Ja stemmen op iemand wanneer die persoon geen votes genoeg krijgt..
Zegt inderdaad genoeg..
Dekmantel noemen ze dat. Ik ben er zeker van dat Daniel20 een cultist is.
Dat is dan ook het enige wat ik 100% zeker ben.
En alles wat jij doet laat mij echt denken dat je de wolf bent.

Ja stemmen op iemand wanneer die persoon geen votes genoeg krijgt..
Zegt inderdaad genoeg..
Dekmantel noemen ze dat. Ik ben er zeker van dat Daniel20 een cultist is.
Dat is dan ook het enige wat ik 100% zeker ben.
En alles wat jij doet laat mij echt denken dat je de wolf bent.
Starter20--------Remi AFCA
Daniel20---------Remi AFCA
z1000-----------Remi AFCA
logical ----------Remi AFCA
sezer0sezer ----Remi AFCA
Thielen----------Remi AFCA

Dit zegt genoeg... Starter20, bewezen cultist, stemt op mij...voor Daniel20 geld tzelfde..
De onbetrouwbare z1000 stemt op mij en Cultist Logical ook..

Dit zegt genoeg over dat ik geen cultist of wolf ben.. maar dat weten jullie al natuurlijk
Hoop dat er meer burgers zijn dan cultisten want na t zien van mn erol kunnen ze peerebaum dan alsnog elimineren

Starter20--------Remi AFCA
Daniel20---------Remi AFCA
z1000-----------Remi AFCA
logical ----------Remi AFCA
sezer0sezer ----Remi AFCA
Thielen----------Remi AFCA

Dit zegt genoeg... Starter20, bewezen cultist, stemt op mij...voor Daniel20 geld tzelfde..
De onbetrouwbare z1000 stemt op mij en Cultist Logical ook..

Dit zegt genoeg over dat ik geen cultist of wolf ben.. maar dat weten jullie al natuurlijk
Hoop dat er meer burgers zijn dan cultisten want na t zien van mn erol kunnen ze peerebaum dan alsnog elimineren

En je bleef in het spel met al die votes? Wat een dekmantel, had ik het maar eerder gezien.

De heks voorziet iedereen van een jointje.

Calm downnnnnnnnn

Terug
Naar boven