Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Stemronde 4

Daniel20---------Remi AFCA
Logical-----------Remi AFCA

IMBAatwork-----Peerebaum
Remi AFCA------Peerebaum
Bufallo billy------Peerebaum

White Knight----Daniel20
Rob p-----------Daniel20
Thielen----------Daniel20

Z1000-----------orgineel

Lork-------------z1000

1448f0h.jpg

Ik geloof echt dat Peer aan de goede kant staat.

Ik stem op Daniel20

Jij doet dit alen maar om evenwicht in stemmen te herstellen.... Je stemde vorige x op orgineel en nu stem je Daniel 20 zodat t gelijke stemmen worden...

jongens kijk naar de stemmen en je zult zien dat z1000 dit alleen maar doet om evenwicht in stemmen te behalen ..

STEM PEEREBAUM

Jij doet dit alen maar om evenwicht in stemmen te herstellen.... Je stemde vorige x op orgineel en nu stem je Daniel 20 zodat t gelijke stemmen worden...

jongens kijk naar de stemmen en je zult zien dat z1000 dit alleen maar doet om evenwicht in stemmen te behalen ..

STEM PEEREBAUM

Oke Remi. Nu ben jij de klos.

Ik stem op Remi AFCA
Om het evenwicht te verzieken.

Oke Remi. Nu ben jij de klos.

Ik stem op Remi AFCA
Om het evenwicht te verzieken.

Goezo... Niet je stem strax weer veranderen he

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:47 ----------

Orgineel, Aether & Thielen... Stem peerebaum! T bewijs spreekt voor zich!

Remi wil de jager dood hebben omdat ie een fockin cultist is... zoals al eerder is aangegeven Peerebaum is de jager. Dus stem op die klootviool Remi want hij is een cultfag!

Remi AFCA

Remi wil de jager dood hebben omdat ie een fockin cultist is... zoals al eerder is aangegeven Peerebaum is de jager. Dus stem op die klootviool Remi want hij is een cultfag!

Remi AFCA

Kom op dan ! Iedereen zit toch dat z1000. & logical niet te vertrouwen..... Stem PEEREBAUM

Stem REMI ffs!

Stem Remi AFCA voor gerechtigheid!!!!

Wanhopig jongens...?

Potverdomme man nog 2 ** stemmen.... Stem Peerebaum..... De t*fus man. Jullie zien toch dat weer alle cultisten t voor hem opnemen

Het zit je wel hoog allemaal he? :p

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:03 ----------

Ik ga nu sporten. Als ik voor 22.00 terug ben dan help ik je misschien nog. ;)

Ok, gaan we het zo spelen. Ik stem niet nogmaals een onschuldige eruit. Check mijn argumentatie maar. En genoeg mensen die Remi niet vertrouwen.

Ik wijzig mijn stem naar Remi AFCA

Kan niet zo tegen me verlies;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 20:04 ----------

Ja tuurlijk joh.. was te verwachten

Snap niet als je beweert goed te zijn. Waarom je een onschuldige eruit wilt en Daniel20 niet neemt om de boel in evenwicht te brengen.

Dat doe je alleen maar als je de wolf bent en je cultist vriendje erin wilt houden.

Dus stop maar met lullen :)

Of je nou een vijand bent of niet. Ik heb liever dat je erin blijft, de fanatieke gaan wel eg hard zo.

Dag Remi AFCA dagggggggggg:cheer::cheer::cheer::cheer::trollface::trollface::yarly::yarly:

Terug
Naar boven