Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

The retardation on page 61 is to damn high. It's 4 times as bad as I expected :(

Later bishes. Till next round!

Remi is volgens mij hetzelfde als Sid, gewoon omdat die actief is is die de lul denk ik :roflol:

Fijn dat je er op tijd bij bent:rolleyes:

Ik het voor het activeits risico gewaarschuwd aan het begin van het spel ;).
Op het moment denk ik dat de cultisten je weg willen hebben omdat ze daarna (zonder iemand die veel mensen toch overtuigt). Redelijk vrij spel hebben met alle niet-stemmers.

Op het moment denk ik dat de cultisten je weg willen hebben omdat ze daarna (zonder iemand die veel mensen toch overtuigt). Redelijk vrij spel hebben met alle niet-stemmers.

Ik denk ook dat 90% van de actieve leden een rol hebben. Meeste dbb'ers die burger waren vonden het wsl niet de moeite om maar gewoontjes/onbelangrijk te zijn in het spel en spelen amper mee. In dat geval is het bij voorbaat al verloren voor de burgerkant. Want dit slaat natuurlijk nergens op. IMBatwork en misschien buffalo billy opeten en wegstemmen en er is helemaal geen tegenstand meer.

They can take my life... But they can never take...
MY FREEDOM !!! :p

Dan bij de volgende ronde maar echt op save spelen en Daniel ophangen!

Hey bro's het is frustrerend maar laten we het eerlijk houden he. Iedereen succes en ik hoop dat t potje niet al te lang meer duurt

Wie weet. Even afwachten wie er aan de beurt is bij de wolf.
Met een beetje hulp van de stille moeten we toch een heel eind komen.

Ik snap dat een hoog activiteits niveau een hoog risico meebrengt, maar wat ik niet wist is dat er ook verstandelijk gehandicapten meedoen, no offence verder maar als je als burger zijnde nog steeds niet snapt dat White knight etc. bij de slechte kant hoort dan ben je niet de slimste..

Nogmaals met Peerebaum kan ik er naast zitten, maar acht die kans erg klein.. daarbij zitten de burgers die mij wegstemde zoiezo fout.

Nou succes verder met t spel.. maar denk dat de burgers geen schijn van kans meer hebben :roflol:

Hey bro's het is frustrerend maar laten we het eerlijk houden he. Iedereen succes en ik hoop dat t potje niet al te lang meer duurt

Idd, ik ben dood. Ik moet zwijgen. Maar het is zo frustrerend als klopt dat de meeste niet actieve spelers burgers zijn, dan was het spel bij voorbaat al beslist.

Ik snap dat een hoog activiteits niveau een hoog risico meebrengt, maar wat ik niet wist is dat er ook verstandelijk gehandicapten meedoen, no offence verder maar als je als burger zijnde nog steeds niet snapt dat White knight etc. bij de slechte kant hoort dan ben je niet de slimste..

Nogmaals met Peerebaum kan ik er naast zitten, maar acht die kans erg klein.. daarbij zitten de burgers die mij wegstemde zoiezo fout.

Nou succes verder met t spel.. maar denk dat de burgers geen schijn van kans meer hebben :roflol:

:haha::wanker: gasten het is maar een spelletje :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze kunnen alles zeggen hoor die achterlijke burgers lezen toch niet mee :roflol:

Wat voor rol heb ik volgens jullie?

Terug
Naar boven