Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remi is volgens mij hetzelfde als Sid, gewoon omdat die actief is is die de lul denk ik![]()

Meanwhile.... a picture of the average villager in olympia was taken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

. Meanwhile.... a picture of the average villager in olympia was taken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
u mad?Ik het voor het activeits risico gewaarschuwd aan het begin van het spel.
Op het moment denk ik dat de cultisten je weg willen hebben omdat ze daarna (zonder iemand die veel mensen toch overtuigt). Redelijk vrij spel hebben met alle niet-stemmers.
Dan bij de volgende ronde maar echt op save spelen en Daniel ophangen!

Ik het voor het activeits risico gewaarschuwd aan het begin van het spel.
Op het moment denk ik dat de cultisten je weg willen hebben omdat ze daarna (zonder iemand die veel mensen toch overtuigt). Redelijk vrij spel hebben met alle niet-stemmers.

Hey bro's het is frustrerend maar laten we het eerlijk houden he. Iedereen succes en ik hoop dat t potje niet al te lang meer duurt
Ik snap dat een hoog activiteits niveau een hoog risico meebrengt, maar wat ik niet wist is dat er ook verstandelijk gehandicapten meedoen, no offence verder maar als je als burger zijnde nog steeds niet snapt dat White knight etc. bij de slechte kant hoort dan ben je niet de slimste..
Nogmaals met Peerebaum kan ik er naast zitten, maar acht die kans erg klein.. daarbij zitten de burgers die mij wegstemde zoiezo fout.
Nou succes verder met t spel.. maar denk dat de burgers geen schijn van kans meer hebben![]()

gasten het is maar een spelletje 
Ik snap dat een hoog activiteits niveau een hoog risico meebrengt, maar wat ik niet wist is dat er ook verstandelijk gehandicapten meedoen, no offence verder maar als je als burger zijnde nog steeds niet snapt dat White knight etc. bij de slechte kant hoort dan ben je niet de slimste..
Nogmaals met Peerebaum kan ik er naast zitten, maar acht die kans erg klein.. daarbij zitten de burgers die mij wegstemde zoiezo fout.
Nou succes verder met t spel.. maar denk dat de burgers geen schijn van kans meer hebben![]()