Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij wel, iedereen heeft zijn oordeel toch al klaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van mij wel, iedereen heeft zijn oordeel toch al klaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maxi, Remi, kom laten we het spelletje niet verknallen. We zijn dood en mogen hier verder niets substantieels meer zeggen.
Aan een tempo van twee onschuldigen dood per dag zal het spelletje nog maar twee weken duren en dan kunnen we opnieuw meespelen!![]()
maar hij vraagt het toch zelf?? 
Maxi, Remi, kom laten we het spelletje niet verknallen. We zijn dood en mogen hier verder niets substantieels meer zeggen.
Aan een tempo van twee onschuldigen dood per dag zal het spelletje nog maar twee weken duren en dan kunnen we opnieuw meespelen!![]()

Zullen we maar zeggen dat je de strop iig al om je nek hebt maar wacht op de beul (aka kwarkvarken) om het krukje er onderuit te trappen...

Zullen we maar zeggen dat je de strop iig al om je nek hebt maar wacht op de beul (aka kwarkvarken) om het krukje er onderuit te trappen...
Mooi.. Ben wel benieuwd naar kwarkvarken zn verhaal maargoed.. aangezien ik nog niet dood ben mag ik nog een lijstje posten toch... Dus hier gaan we..

Nee joh geen 2 weken toch?
De bad guys blijven samen over.
De slechte kant (cultisten,bodyguard, corrupte burgemeester, gek etc.)
Logical
Kidmonster
Daniel20
Rop P
Z1000
White Knight
De wolf :
Peerebaum
Nou boeit t me niet zoveel of we winnen of niet.. ben gewoon benieuw naar hoeveel ik er goed heb
Succes verder![]()