Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Wanneer gaan deel 2 los? :)

Ik ben ff weekendje belgie kom ik terug hebben we gewonnen :roflol:

In voor de 2e game ofcourse!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Heren,

ik heb enkele voorstellen voor settings:

Men in Black training shorts: Enkele aliens zijn ongemerkt het hoofdgebouw van 's werelds beste organisatie die buitenaards kwaad bestrijd.
Rollen zijn onder andere:
-agent
-alien
-tech support (combinatie heks en meisje)

Wild, buff, west (western): Speelt zich af in het wilde westen van 1890. Laat veel tot de verbeelding over (ophangingen, duelleren, achter een paard meegesleurd worden enzovoorts).
Rollen:
Bandieten
Sheriff (met deputies)
cowboys
saloonhouder
gunsmid

Jullie idee van demonen, engelen en exorcisms vind ik ook vet klinken. Had ook daar al enkele rollen bij bedacht zoals:
Priester (burgemeester), spreekt in principe in de naam van god. Maar kan uiteraard ook bezeten worden door een demoon.
Koorknaap, helpt de priester zijn woord te verkondigen. Helpt hem na de dagelijkse dienst met een andere dagelijkse dienst.

Als jullie nog andere suggesties hebben dan hoor ik ze graag. Dan kunnen we stemmen, werk ik de rollen uit en beginnen we zo snel mogelijk!

Ja

Heren,

ik heb enkele voorstellen voor settings:

Men in Black training shorts: Enkele aliens zijn ongemerkt het hoofdgebouw van 's werelds beste organisatie die buitenaards kwaad bestrijd.
Rollen zijn onder andere:
-agent
-alien
-tech support (combinatie heks en meisje)

Jullie idee van demonen, engelen en exorcisms vind ik ook vet klinken. Had ook daar al enkele rollen bij bedacht zoals:
Priester (burgemeester), spreekt in principe in de naam van god. Maar kan uiteraard ook bezeten worden door een demoon.
Koorknaap, helpt de priester zijn woord te verkondigen. Helpt hem na de dagelijkse dienst met een andere dagelijkse dienst.

Als jullie nog andere suggesties hebben dan hoor ik ze graag. Dan kunnen we stemmen, werk ik de rollen uit en beginnen we zo snel mogelijk!

Doe maar de 1ste of anders die van de duivel ofzo... Maakt me in principe vrij weinig uit eerlijk gezegd.

Vind dat eerste idee ook wel echt vet klinken eerlijk gezegd. 2de ook. kies zelf maar.

Laatst bewerkt:
ik wil ook meedoen :$

Klinkt allemaal wel goed. Met de duivel lijkt mij wel het leukst!
@kwark, weet je al ongeveer wanneer we beginnen?

duivel lijkt me ook het best, al kan die MIB ook wel leuk worden

laat maar zitten begon net dat weerwolf spel te snappen :roflol:

• #1.573
laat maar zitten begon net dat weerwolf spel te snappen :roflol:

Zullen weinig dingen anders worden hoor, rollen gaan andere naam krijgen, maar principe zal hetzelfde blijven. Tis meer om het leuk te houden (zowel voor mij ivm het schrijven als de spelers)!

Wanneer wil je weer beginnen ermee?

Ik vind het wildwesten wel wat

• #1.577
Wanneer wil je weer beginnen ermee?

Zo snel mogelijk. Heb helaas aanstaande vrijdag een zwaar tentamen en de 5e (mei) vertrek ik voor een weekje naar Tokio. Mocht dit spel dan nog niet afgelopen zijn moet het spel ff een weekje stilliggen of iemand het stokje van mij overnemen...

Als ik goed heb geteld zijn de stemmen voor nieuw scenario

Men In Black: 2
Wild Wild West: 2
Angels & Demons : 2

Zo snel mogelijk. Heb helaas aanstaande vrijdag een zwaar tentamen en de 5e (mei) vertrek ik voor een weekje naar Tokio. Mocht dit spel dan nog niet afgelopen zijn moet het spel ff een weekje stilliggen of iemand het stokje van mij overnemen...

Als ik goed heb geteld zijn de stemmen voor nieuw scenario

Men In Black: 2
Wild Wild West: 2
Angels & Demons : 2

Maak maar een 3 van het Angels&Demons-festijn ;)

Doe trouwens eerst maar je tentamen goed, want dat is toch nog net iets belangrijker dan de verhaaltjes ;)

Ik ben voor de angels & demons

Angels & demons dan maar ;p

Terug
Naar boven