IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ff weekendje belgie kom ik terug hebben we gewonnen
In voor de 2e game ofcourse!![]()

Heren,
ik heb enkele voorstellen voor settings:
Men in Black training shorts: Enkele aliens zijn ongemerkt het hoofdgebouw van 's werelds beste organisatie die buitenaards kwaad bestrijd.
Rollen zijn onder andere:
-agent
-alien
-tech support (combinatie heks en meisje)
Jullie idee van demonen, engelen en exorcisms vind ik ook vet klinken. Had ook daar al enkele rollen bij bedacht zoals:
Priester (burgemeester), spreekt in principe in de naam van god. Maar kan uiteraard ook bezeten worden door een demoon.
Koorknaap, helpt de priester zijn woord te verkondigen. Helpt hem na de dagelijkse dienst met een andere dagelijkse dienst.
Als jullie nog andere suggesties hebben dan hoor ik ze graag. Dan kunnen we stemmen, werk ik de rollen uit en beginnen we zo snel mogelijk!
koorknaap, helpt de priester zijn woord te verkondigen. Helpt hem na de dagelijkse dienst met een andere dagelijkse dienst.

laat maar zitten begon net dat weerwolf spel te snappen![]()

Zo snel mogelijk. Heb helaas aanstaande vrijdag een zwaar tentamen en de 5e (mei) vertrek ik voor een weekje naar Tokio. Mocht dit spel dan nog niet afgelopen zijn moet het spel ff een weekje stilliggen of iemand het stokje van mij overnemen...
Als ik goed heb geteld zijn de stemmen voor nieuw scenario
Men In Black: 2
Wild Wild West: 2
Angels & Demons : 2