XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

agree to disagree

Daniel20, Kidmonster, sezer0sezer, Primo Victoria, White Knight, Logical, z1000, pasta saus, FabulaActaEst

ook zowat de enigsten die actief waren :roflol:, maar het groepje was al langer bekend.

Misschien ook meegeven dat burger zijn inhoud het dorp proberen veilig te stellen en geen burgers te verliezen, omdat als je in je intro leest dat een burger geen speciale eigenschappen heeft en dat hij gewoon stemt, dan kan ik begrijpen dat sommigen zeggen: fock off met je spelletje :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Top om al jullie inbreng al te lezen. Ga vooral zo door!
Ook erg fijn om te horen dat er genoeg mensen die niet meespeelden toch meelazen (bedankt voor het niet-posten!).

@Bosshogg, vanaf een bepaald moment heb ik in de OP de pagina's van de verhalen gepost. Dit zal ik bij het volgende spel weer doen.

Waren de tijden 10.00 en 22.00 voor iedereen goed te doen? Ik kreeg in principe alle PMs ruim op tijd, dus de vraag is voornamelijk op 22.00 een goede deadline is. Dit kan uiteraard naar later worden verschoven...

Volgens mij lag het probleem van de niet-activen bij hun rol van burger. Hierbij moeten ze eigenlijk 'niets' doen en dat zal de meeste waarschijnlijk hebben weggejaagd. Indien je cultist bent / was had je tenminste nog een beetje een rol en diende je nog te acteren, maar ik denk dat de meeste uitkeken naar een leuke acteerprestatie...

Waren maar bar weinig echt inactief van de burgers. Dat viel echt reuze mee. Bovendien kies je aan een spel deel te nemen. Als je dan een wat mindere rol hebt moet je deze ook gewoon vervullen. We kunnen niet allemaal cultist zijn. Dit weet je voor je aan het spel deelneemt. Bovendien kan je in de rol als burger ook leuk aan de slag om te achterhalen wie, wie is. Ik zat in die rol en vond dat best vermakelijk

maxia; maak eens een schema'tje met de spelers en hun rol

Haha maak eens :roflol:

geen zin meer in man heeft geen nut. 11 spelers waren cultist. 1 was wolf. 1 was burgemeester. 2 waren anarchist. 1 was dorpsgek (tot dusver de badguys) 16 dudes. over gebleven 11 spelers waren burgers die aan de goede kant stonden.

11 burgers?? niks van gemerkt :roflol:

10:00 uur en 22:00 uur waren goede tijden denk ik, voor mij tenminste wel.

Wat betreft dat de burgers geen rol zouden hebben : tuurlijk wel.
Ze moeten de cultisten en de wolf er uit vissen.
Het enige wat ik als jager extra had is dat ik in de nacht iemand kon beschermen... Dat is 1 PM sturen per nacht, zo veel meer is dat niet ten opzichte van de burger hoor ;)

Voor mij waren de tijden ook prima. Sowieso fijn dat er vaste tijden zijn.

Ik sluit me aan bij IMB betreft de burgers!

De tijden waren prima.

Mij hoef je er niet van te overtuigen dat burgers wel degelijk hun rol hebben, maar zo zien sommige mensen het misschien niet. Ik ga er wel vanuit dat iedereen hoopt de volgende ronde een speciale rol te krijgen en als je dan 'maar' een gewone burger bent (en je hebt een klein derde beentje) dan zijn er misschien klojo's die eruit stappen...

Mij hoef je er niet van te overtuigen dat burgers wel degelijk hun rol hebben, maar zo zien sommige mensen het misschien niet. Ik ga er wel vanuit dat iedereen hoopt de volgende ronde een speciale rol te krijgen en als je dan 'maar' een gewone burger bent (en je hebt een klein derde beentje) dan zijn er misschien klojo's die eruit stappen...

Die spelers zou je ZSM moeten kunnen vervangen en bij elk volgend spel moeten uitsluiten.

Ik stem bij het volgende spelletje de eerste ronde weer op Peanuthead.

z1000

Terug
Naar boven