AndroidHealthClinic

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

• Topic Starter Topic Starter
6x90.. Mwa.. Drukken aardig veel hier, en is nog begrijpelijk.. Maar 4x170.. Whaha no way in hell dat iemand dat Fullrange of zelfs Parallel kan.. :roflol:

Die bench press zou idd nog kunnen, maar gezien zijn gewicht is het toch veel.

Je bedoelt dat iemand met zon BW dat niet kan? Ik was namelijk toch wel van plan dat vrij snel te kunnen:D.

Duidelijk, another Superdude on I-net.

16jr

dl: 180
sq: 110
bp: 80 x 2, is 2 maanden geleden gemeten

Die bench press zou idd nog kunnen, maar gezien zijn gewicht is het toch veel.

Je bedoelt dat iemand met zon BW dat niet kan? Ik was namelijk toch wel van plan dat vrij snel te kunnen:D.
jij weegt dan ook 90+ en die kerel 70 :D

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

1.70 meter
70,5 kg

BP: 6 x 90
DL: dadelijk op de training even kijken :)
SQ: 4 x 170
:orly: :roflol:
deadlift: 167,5kg
bench 90kg paused op borst

BW: 82.1
netjes ;)

• Like
Waarderingen: 515
Je mag mijn gewicht opkrikken naar 95kg

DL= 160
SQ=130
BP= blijft staan

Op de sportschool waren paar jongens ook verbaasd over mijn squat, maar die hebben het met eigen ogen gezien.
Heb 9 jaar taekwondo gedaan en hele sterke beenspieren. Ben zelfs bij de dokter geweest en haar conclusie was: mijn beenspieren zijn veel te sterk voor mijn leeftijd.

Je hoeft het niet te geloven... Maar ik ga niet liegen over mn stats..

Op de sportschool waren paar jongens ook verbaasd over mijn squat, maar die hebben het met eigen ogen gezien.
Heb 9 jaar taekwondo gedaan en hele sterke beenspieren. Ben zelfs bij de dokter geweest en haar conclusie was: mijn beenspieren zijn veel te sterk voor mijn leeftijd.

Ik heb ook 9 jaar taekwon-do gedaan... Dan zou ik met mijn 90 kg BW ongeveer 280 kg moeten squaten ofwa?

Post een filmpje en dan geloven we je pas. Echt

Ik wil het best geloven maar heb je dan een filmpje van je Squats? :)
Ben er best benieuwd naar.

kvind de resultaten die ik hier zie een beetje overkill allemaal :P ik post die van mij maar niet want die kun je dan vergelijken met iemand van 13 denk ik :S

Met een 1/10e squat kan ik ook een nieuw wereldrecord zetten.:D

kvind de resultaten die ik hier zie een beetje overkill allemaal :P ik post die van mij maar niet want die kun je dan vergelijken met iemand van 13 denk ik :S

iedereen is een x begonnen :), sommigen 25jarigen schamen zich als ze hier hun stats neer moeten zetten en dan bedoel ik ivm de jongens die bovenaan staan he.

en sommigen lullen bullshit zoals SePu laatst k*tkneus en die jffry komt ook een beetje ongeloofwaardig over maar we krijgen filmpjes blijkbaar dus mss liegt ie niet

dus zet gewoon je stats neer kan je ook gewoon je vooruitgang beetje bijhouden en als jenet begonnen bent schieten de gewichten toch zo omhoog

iedereen is een x begonnen :), sommigen 25jarigen schamen zich als ze hier hun stats neer moeten zetten en dan bedoel ik ivm de jongens die bovenaan staan he.

en sommigen lullen bullshit zoals SePu laatst k*tkneus en die jffry komt ook een beetje ongeloofwaardig over maar we krijgen filmpjes blijkbaar dus mss liegt ie niet

dus zet gewoon je stats neer kan je ook gewoon je vooruitgang beetje bijhouden en als jenet begonnen bent schieten de gewichten toch zo omhoog

Waar zie jij dat staan?:rolleyes:

kvidn het bij onze gym zwaar k*t ik zal nooit egt goed kunnen squatten... kheb het ook niemand ooit zien doen bij ons. Komt waarschijnliijk omdat we geen squatrek hebben. Ik doe het gewoon zo dat ik en een maat de rowbell optillen en die op mijn nek zetten, maar je begrijpt natuurlijk wel dat als ik bij de 100kg kom ofzo da nie meer mee zal valle.. :(

Kan nu 3x 100kg benchen!!!:D

Echt super blij!:D

Ben ook wel eens benieuwd naar dat squat filmpje ;)
En hoeveel kwam je uit bij de deadlift die je getest hebt?

Terug
Naar boven