Fitness Seller

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

home gym, of waarom lift je in je normale kleren?
ik zie een 'kleine'hitch, je hebt hem wel gelift, netjes voor je leeftijd

thanks, bar is nog erg glad, heb hem pas sinds gister.. is ff wennen tov de bar in de sportschool.

mn techniek laat nog wel wat aan zn wensen over

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

home gym, of waarom lift je in je normale kleren?
ik zie een 'kleine'hitch, je hebt hem wel gelift, netjes voor je leeftijd

Homegym ja, had eigenlijk gister bij trainen filmpje van 1 x 100 aan gerre beloofd, maar perongelijk verwijderd. dus net ff snel wat gedeadlift, geen behoefte gehad om me om te kleden :D

Techniek laat zoals ik zei wat aan zn wensen over.

thanks, bar is nog erg glad, heb hem pas sinds gister.. is ff wennen tov de bar in de sportschool.

mn techniek laat nog wel wat aan zn wensen over

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Homegym ja, had eigenlijk gister bij trainen filmpje van 1 x 100 aan gerre beloofd, maar perongelijk verwijderd. dus net ff snel wat gedeadlift, geen behoefte gehad om me om te kleden :D

Techniek laat zoals ik zei wat aan zn wensen over.
wat een luxe
en ja het was een 1repper :thumb:

Oja! Ik heb vanmiddag 165 kg gesquat. 1RM

Hele slechte techniek. Je moet niet eerst je heupen omhoog doen en dan pas je schouders maar tegelijkertijd. Als je dit met echte zware gewichten doet kan het echt funest zijn voor je rug. Goed voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=MX8j...17F9CB68&playnext=1&playnext_from=PL&index=47
Werk daar eerst aan.
Wel knap hoor dat gewicht op je leeftijd!

Jep, daar ben ik zelf ook achter dat techniek wat aan zn wensen toe laat. :D Goed om het zo is van film te zien, als je lift heb je het zelf niet door.. Dit is meer een stiffed legged deadlift. :D

Thanks after all :D

Jep, daar ben ik zelf ook achter dat techniek wat aan zn wensen toe laat. :D Goed om het zo is van film te zien, als je lift heb je het zelf niet door.. Dit is meer een stiffed legged deadlift. :D

Thanks after all :D

Ja, alleen bij stiff legged ga je niet zo diep;). Ik DL vaak naast de spiegel om mijn te checken.

Techniek was idd niet erg juist. Alleen is het nog niet zo erg , je moet gewoon een paar kleine aanpassingen doorvoeren. Beetje dichter bij de grond beginnen , maak je rug ook hol , als je dan echt trekt dan zal hij recht zijn. Vooral ook niet vergeten je kont naar achteren te steken en veel meer door je kniëen buigen.

Maar toch netjes op die leeftijd hoor!

1 x 62.5 BP

1*170squat easy, dus 175 en 180 gaan niet lang duren :p
485 total nu

Je hoeft mijn 165 kg squat niet up te daten. Ik ben vandaag 18 geworden.

nieuwe stats

1x95 bench
1x125 squat
1x150 deadlift :D

Mooie stats zie ik hier !
Maar volgens mij wordt hier wel wat geforceerd in die onderruggetjes van jullie.
Probeer tog wat meer naar de techniek te kijken ipv kilo's erbij te gooien.

Bij mijn naam staat een vraagteken, mijn gewicht is 79 kg. Ik was op het moment dat ik die records haalde wel sterker dan nu, maar precies even zwaar. Heb een tijd veel aan hardlopen gedaan, vandaar dat ik nu weer achteruit ben gegaan (maar vandaag voor het eerst weer begonnen).

Terug
Naar boven