Homer simpson
Cool Novice
- Waardering
- 6
Sterke bench, DL en Squat lopen wel achter.
Mag ik nog je lichaamsgewicht?
70kilo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke bench, DL en Squat lopen wel achter.
Mag ik nog je lichaamsgewicht?
Stang + gewicht in totaal jaWacht, dit alles word gezien incl stang? gewicht in totaal?.. hehe noob vraag maargoed..
Ah, eens zien of ik erin pas dan
leeftijd; 14jaar
lengte; 1.73cm
gewicht; 83kg
benchpress; 120kg
deadlift; doe ik niet ivm in de groei (rug)
squat; 155kg
dumbbell curl; 25kg
Gr
Benchpress: 60kg(x1)
--
ps wat is normale benchpress voor een 14jarige die niet traint?
ik wil nu toch eens me stats door geven
1.78
schommel tussen 69-72 kg laatste keer gewogen was ik 71.5
BP 2x110kg (lukt me overigens nu niet meer, ik max me BP niet graag)
DL 1x150kg
SQ 2x170kg (in smith tijdje geleden al)
SQ 5x110kg (van uit de military press eruit getilt met 2man, overigens te link om door te gaan ivm terug zetten)

Ben nog heel ff 17 dus:
BP:115 (x1)
SQ: 160 (x2)
DL: 180 (x5(lang geleden, door blessure tijdje niet kunnen doen, vandaar de rare verhouding, komt heel snel nieuwe PR aan)

brute stats man!
ik deed maandag 8x70 banken, ik denk die 85 kan ook nog makkelijk maar 80 ging al moeilijkvolgende week pr hopelijk

Wacht, dit alles word gezien incl stang? gewicht in totaal?.. hehe noob vraag maargoed..

dankjewelSterke stats man! Hebben ze in je gym geen Squatrek?
Zoniet: PEER' EM uit je gym!
Ik zal je wel even toevoegen.
---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------
Even toevoegen, sorry voor de langzame updates.![]()

dankjewel
hmm ja ik was al aan het denken voor een nieuwe sportschool, maar elke waar ik was had net niet dat wat ik wou
ik ga misschien bij een sportschool solliciteren waar ze een squatrek hebben en dumbbells tot 50kg(dus kan ik bij 2 sporten)
voor de rest is die sportschool ook niet echt '' WOW ''
een doel trouwens wat mss intressant is, wil voor 2010 75kg+ wegen
ben al aardig opweg
kom van 72kg half jaar geleden en toen gezakt na 66kg wss droger geworden, nu weer zo'n 71kg (in 1 maand)

ja word ook easy ik wil eerst 75 en dan voor 80 gaanMooie doelen, 75kg is wel opzich easy.
Ja liever een Squatrek dan geen, dan maar genoegen nemen met een mindere gym.![]()

ja word ook easy ik wil eerst 75 en dan voor 80 gaan
benen training ik meestal met legs press, daar kun je zo'n schijven aan doen zit ik op 280kgx4 laatste keer. en dumbbell lunges met 26kg
qua apparatuur hebben we best veel, qua dumbbells 26kg max, en geen squatrek, voor de rest is de gym uistekend, k*t persooneel waar ik ook k*t tegen doe ondanks dat ik er al langer als 2jaar train
eens kijken of ik al in de lijst sta
"light weight" sta ik onder kijken voor hoelang

zal ik doen, maart word ik 18 dus kan ik nog wel wat PR's halen in die tijdHehe, graag eventuele updates doorgeven zodat ik het kan aanpassen.. Niet 1kg winst ofzoiets.. Maar bijvoorbeeld dat je 160 DL hebt behaald of inmiddels boven de 75kg weegt etc..
Mensen vergeten (of willen niet vertellen) dat ze inmiddels ouder zijn als 17 jaar.
zal ik doen, maart word ik 18 dus kan ik nog wel wat PR's halen in die tijd
groeten
1.70 meter
70,5 kg
BP: 6 x 90
DL: dadelijk op de training even kijken
SQ: 4 x 170