XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

• Topic Starter Topic Starter
Bij mijn naam staat een vraagteken, mijn gewicht is 79 kg. Ik was op het moment dat ik die records haalde wel sterker dan nu, maar precies even zwaar. Heb een tijd veel aan hardlopen gedaan, vandaar dat ik nu weer achteruit ben gegaan (maar vandaag voor het eerst weer begonnen).

Ja, je hebt helaas niet je gewichten zichtbaar gemaakt en doorgegeven. :)
Maar ik heb je geupdate en toegevoegd. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Mooie stats zie ik hier !
Maar volgens mij wordt hier wel wat geforceerd in die onderruggetjes van jullie.
Probeer tog wat meer naar de techniek te kijken ipv kilo's erbij te gooien.

Zeer zeker belangrijk!

hopelijk binnen een half jaar een aantal plaatsen omhoog te gaan :P

Squat 1 x 90 trouwens :P
Edit; ik zie in de begin post 110 staan,
dat filmpje had ik inderdaad gepost, maar het is 120 (deadlift)

1 x 140 squat below parralel easyy

waarom niet?
ik doe namelijk ook 125. en weeg 70kilo
hij weegt 82. dus 15 kilo verschil zou best is kunnen.

Ik vrees dat het een half squat was :(

dat was ik nog vergeten maar ik heb lange tijd niet echt wat gepost. Je mag mij veranderen maar voorlopig ga ik niet maxen op squat.

Lol, netjes hoor 140 maar ongelofelijk is het nou ook weer niet.:)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Epische reactie. Fok het even lekker op, roep nog een paar keer dat je het niet gelooft aub. Ik heb het liefste dat er een stuk of 5 mensen roepen dat ze het niet geloven. Dan post ik een filmpje met 145/150 kg squat en blaas ik jullie allemaal van het scherm af.

Ik geloof je niet, epic quarter Squat ftw. :fuu:

:roflol:

Epische reactie. Fok het even lekker op, roep nog een paar keer dat je het niet gelooft aub. Ik heb het liefste dat er een stuk of 5 mensen roepen dat ze het niet geloven. Dan post ik een filmpje met 145/150 kg squat en blaas ik jullie allemaal van het scherm af.

Jaja bluf maar raak ik weet zeker dat dat filmpje er toch nooit komt.
Het is ook logisch dat je dat lang niet haalt je trained als een dweil.

Als jij 140 squat dan ben ik een vrouwelijke kangaroo met een heroine verslaving!

Laatst bewerkt:
Jaja bluf maar raak ik weet zeker dat dat filmpje er toch nooit komt.
Het is ook logisch dat je dat lang niet haalt je trained als een dweil.

Als jij 140 squat dan ben ik een vrouwelijke kangaroo met een heroine verslaving!

Bij deze mijn woord dat er een filmpje komt van minimaal 145 kg met minimaal een parallel squat. Quote deze post maar en sla hem op op je bureaublad.

Terug
Naar boven