AndroidHealthClinic

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

Bij deze mijn woord dat er een filmpje komt van minimaal 145 kg met minimaal een parallel squat. Quote deze post maar en sla hem op op je bureaublad.

Wel even de schijven filmen want ik zie jou er ook nog voor aan om met 30 kilo op je rug te gaan squatten en daarna te beweren dat het 140 was.
Zonde van de qoute want je bent uiteraard kansloos :(

Wat aan afgang straks .....
Arm jochie

Jeffa gaat jullie nog verbazen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk doe ik dat. Wil je ook nog dat ik de barbell weeg en dat op de film zet?

Klopt.

Ja, en 3x kloppen op de schijven ter controle, we want to be sure!
En oh wee als ik ook maar 1 vinger zie die jou spot, oh dan gaan we fittie'en vriend, jewiltnietwetenwantjeweetzelf!

145 is tog gewoon netjes voor een 17jarige? en volgens mij zeker niet onmogelijk.. kben wel benieuwd naar de filmpjes though.. kzou zegge succes jeffa

ik zie namelijk ook niet wat er zo ongeloofwaardig hieraan is.

Iedereen die jef zn log een beetje volgt weet wel of die squat echt is..
Natuurlijk is die squat echt.
Als Jef geen 140 squat beloof ik jullie dat ik niet meer op dbb kom :)

Wat lopen er hier een stelletje p*ssy's rond zeg! Als 140 squat al niet gelooft wordt....
Voor de mensen die het niet geloven: ga is écht trainen, p*ssy's.

Btw: waarom werd er bij mij niet raar opgekeken toen ik hier, toen ik 17 was, postte dat ik 165 kg x 1 squatte? (ik lulde maar wat, NOT!!!)

Gelukkig zijn er nog mensen die me wel geloven, ik had al 'wegh' in mijn naam gezet..

Dit wantrouwen fokt elkaar lekker op en zorgt voor nieuwe PR's! :D

@koala: FAIL!!!!

waarom zou jeffa geen 145kg kunnen squatten @17 jaar?

ik en sander squatten 170kg @ 17 jaar, ga je van ons ook beweren dat we liegen ofzo??

OT: 205kg deadlift gehaald vandaag :p, 490kg total nu

Terug
Naar boven