- Waardering
- 164
Ik ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deadlift 1x200 raw
Kan eindelijk weer deadliften vanwege mijn rug, 180 is al een behoorlijke tijd geleden dus ik dacht ik ga een keer toppen waarmee ik dus op 200 uit kwam. Dat had ik overigens ook wel verwacht omdat m'n squat naar van 120 naar 160 is gegaan.

Deadlift 1x200 raw
Kan eindelijk weer deadliften vanwege mijn rug, 180 is al een behoorlijke tijd geleden dus ik dacht ik ga een keer toppen waarmee ik dus op 200 uit kwam. Dat had ik overigens ook wel verwacht omdat m'n squat naar van 120 naar 160 is gegaan.

).(raar getal, maar heb het precies uitgerekend) 2x7,5kg plus 2x20 2x15 en stang van 18kg

doen!En dat met 15jaar, pfff ik kan maar beter stoppen volgens mij

En dat met 15jaar, pfff ik kan maar beter stoppen volgens mij
....
back to 55KG dat is echt epic voor mij 58-59kg dan, beter blijf ik op dit gewicht.LUL
Ik dacht samen nog on the road to 80kg, maarja back to 55kg dan maar.
back to 55KG dat is echt epic voor mij 58-59kg dan, beter blijf ik op dit gewicht.
sorry ronniej, 1 love!
We gaan gewoon door dus!Heey mensen
Nu nieuw recor!!(na veel persen)
Ik ben helemaal happy! want ik haal nu 2x 103kg bench(2e keer ging echt maar net).(raar getal, maar heb het precies uitgerekend) 2x7,5kg plus 2x20 2x15 en stang van 18kg
Ik denk dat weinig mensen het geloven,.,,,,,,,,,,,,,,dusss ik kan eventuweel morgen filmpje posten![]()

ik zeg doen! zeggen we dan maar

nice man. sinds wanneer train je eigenlijk en wanneer word je 16?![]()
en hoe zit het met je squat en deadlift?![]()