Fitness Seller

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

nice man. sinds wanneer train je eigenlijk en wanneer word je 16?:)
en hoe zit het met je squat en deadlift?:D

squat ben ik redelijk blij mee, gaat nu nog steeds met moeite dus ga mijn max daarvan nog niet testen, deadlift gaat ook lekker:)Alleen momenteel kan ik weinig deadliften:mad:(ik zit bij een hele kleine sportschool, met heel weinig gewichten dus moet daar altijd wachten tot er iets vrij is....ben hard opzoek naar nieuwe sportschool, ik train nu 1,5jaar 2x per week 1uur.

squat ben ik redelijk blij mee, gaat nu nog steeds met moeite dus ga mijn max daarvan nog niet testen, deadlift gaat ook lekker:)Alleen momenteel kan ik weinig deadliften:mad:(ik zit bij een hele kleine sportschool, met heel weinig gewichten dus moet daar altijd wachten tot er iets vrij is....ben hard opzoek naar nieuwe sportschool, ik train nu 1,5jaar 2x per week 1uur.

waar woon je ergens? je bent hier (apeldoorn) in mn homegym altijd welkom. 215 kg aan gewichten, multi bench en een squatrack. verder komen er waars. binnenkort een olympische bench voor bench presses en bumperplates.

waar woon je ergens? je bent hier (apeldoorn) in mn homegym altijd welkom. 215 kg aan gewichten, multi bench en een squatrack. verder komen er waars. binnenkort een olympische bench voor bench presses en bumperplates.

nice man!:D

Maar ik woon in Veendam, in groningen:(

• Topic Starter Topic Starter
Heey mensen:D

Nu nieuw recor!!(na veel persen)
Ik ben helemaal happy! want ik haal nu 2x 103kg bench(2e keer ging echt maar net:p).(raar getal, maar heb het precies uitgerekend) 2x7,5kg plus 2x20 2x15 en stang van 18kg;)

Ik denk dat weinig mensen het geloven,.,,,,,,,,,,,,,,dusss ik kan eventuweel morgen filmpje posten:p:)

Gast vorige keer zou je dat ook doen maar toen had je alleen een pic gepost waarin je de stang vast houdt op toppunt.
Ik geloof je stats dus ook niet echt, maar prove it zou ik zeggen.
Of ga je weer zeggen dat je jezelf niet hoeft te bewijzen? :rolfol:

Komt morgen toch filmpje aan, dus ik vind het primaaaaaa.......!

Ach zet mij er ook maar bij, misschien dat ik ooit eens 1Rm's doe als ik nog 17 ben.

stats: 100kg bodyweight,
17j,
squat: 160 (x3)
deadlift: 160 (x2):o working on it
Benchpress: 100 (x9)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ach zet mij er ook maar bij, misschien dat ik ooit eens 1Rm's doe als ik nog 17 ben.

stats: 100kg bodyweight,
17j,
squat: 160 (x3)
deadlift: 160 (x2):o working on it
Benchpress: 100 (x9)

Damn zieke stats dude!
Als ik het goed heb train je vanaf je 16e, toch?

Gast vorige keer zou je dat ook doen maar toen had je alleen een pic gepost waarin je de stang vast houdt op toppunt.
Ik geloof je stats dus ook niet echt, maar prove it zou ik zeggen.
Of ga je weer zeggen dat je jezelf niet hoeft te bewijzen? :rolfol:

,, relaxxxxxx:p, vandaag kom ik om half 5terug van een lange dag school...........En dan ga ik het filmpje opnemen en posten:)(anders zet ik mezelf behoorlijk voor lul als ik nu ineens stop:p)

Kun je trouwens hie rgewoon filmpjes posten, of moet ik het dan eerst op een andere site overzetten?

Groetjes, en tot vanmiddag!

,, relaxxxxxx:p, vandaag kom ik om half 5terug van een lange dag school...........En dan ga ik het filmpje opnemen en posten:)(anders zet ik mezelf behoorlijk voor lul als ik nu ineens stop:p)

Kun je trouwens hie rgewoon filmpjes posten, of moet ik het dan eerst op een andere site overzetten?

Groetjes, en tot vanmiddag!

op youtube.

Nice!

Voor iedereen die denkt sterk te zijn:

[Link niet meer beschikbaar]

Sub Junior <18

Valt best mee, records in mijn klasse:
302,5 sq - 217,5 bp - 301 dl -

Terug
Naar boven