XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valt best mee, records in mijn klasse:
302,5 sq - 217,5 bp - 301 dl -

Valt best mee? :roflol:
Gast je kan gedag tegen je knieen, onderrug en schouders zeggen als je met dit soort gewichten speelt. :rolleyes:
 
Kan niet wachten op je filmpjes :D als je 10x de 97kilo BP dan moet je hem sowieso 110 1rm hebben. ga je ze van alle 3 doen of 1??

Ik ga vandaag ene fimpje posten, ik kan andere ook wel eens posten:)


Ik heb filmpje van 103kg net gemaakt, lukte 2x!:D(ik zakte expres niet te ver door, want echte bench telt als: 7cm boven de borst even stilstaan en dan weer omhoog) ik ga hem nu proberen op youtube te zetten
 
dude, tot op de borst he. Anders bench ik ook wel >90

powerlift bench, als je dat als 'echt' ziet: rustig zakken, visueel licht de bar stil op de borst, explosief uitdrukken.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Valt best mee? :roflol:
Gast je kan gedag tegen je knieen, onderrug en schouders zeggen als je met dit soort gewichten speelt. :rolleyes:

was sarcasme dinosaures :D
 
dude, tot op de borst he. Anders bench ik ook wel >90

powerlift bench, als je dat als 'echt' ziet: rustig zakken, visueel licht de bar stil op de borst, explosief uitdrukken.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------



was sarcasme dinosaures :D



hahahah dikkeeee bullllshit, een echte bodybuilder weet dat je never nooit het op de borst moet later stuiteren, dat is het alleer eerste wat de grote jongens mij op de sportschool hebben geleerd:p

Lees maar na

En daarnaast rustig op borst laten rusten kan wel, maar met meer dan 100kg word dat toch wel benauwd, en dan kun je je borstbeen/spieren flink beschadigen
 
Laatst bewerkt:
Als jij 2*103kg drukt tot op 7cm van je borst zonder arch en die squat en deadlift waar zijn, voorspel ik als je zo doorgaat je een gouden toekomst in de krachtsport.
 
hahahah dikkeeee bullllshit, een echte bodybuilder weet dat je never nooit het op de borst moet later stuiteren, dat is het alleer eerste wat de grote jongens mij op de sportschool hebben geleerd:p

Lees maar na

En daarnaast rustig op borst laten rusten kan wel, maar met meer dan 100kg word dat toch wel benauwd, en dan kun je je borstbeen/spieren flink beschadigen

Wat is dit voor een bullshit?
Gast elke bodybuilder weet dat de onderste gedeelte van de bench de belangrijkste is.

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Als jij 2*103kg drukt tot op 7cm van je borst zonder arch en die squat en deadlift waar zijn, voorspel ik als je zo doorgaat je een gouden toekomst in de krachtsport.

Hij mag als hij 20 is vast ook meedoen met de WSM!
En niet te vergeten wat records op de IPF verbreken.
 
oke oke, jullie hebben gelijk!


Ik ga nu ff opnieuw doen tot die wel borst raakt!

brb
 
oke oke, jullie hebben gelijk!


Ik ga nu ff opnieuw doen tot die wel borst raakt!

brb

Nee joh, link die video maar en daarna die waarin je tot je borst gaat en helemaal omhoog. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Ik vind het best wel mooi ook dat je 12 december op 3x97,5 zit en nu opeens op de 10x97. :p
 
jammer de pamerrrrrrr! mijn borst is flink uigeput:p


Ik post zo even nieuw topic met filmpje, waar ik ongeveer 7/8cm boven borst, als ik dan weer gezeur krijg, wil ik nog wel filmpje posten dat ie wel borst raakt, maar niet vandaag nu doet mij borst beetje pijn
 
Waarvoor post je niet wat minder onzin en wat meer filmpjes
 
waar is dat filmpje dan?(lees ik erover heen of zo)

+ik raak me borst 'altijd' aan met benchen
 
Gister 2x 100 op techniek gebenched, maar maak er maar 1x van aangezien de lamlul die ik gevraagd had te spotten bij de 2e rep toch zn vingertjes niet van de stang kon houden.
Deadlift mag ook naar 145 toe.

Edit: gewicht mag naar 78
 
Laatst bewerkt:
Haal mij er maar uit, ben vandaag 18 geworden.
 
Haal mij er hier ook maar uit ik verplaats mijzelf naar het PL/strongman gedeelte :P
 
Nieuwe stats :
17jaar
Bodyweight: 91KG

Benchpress: 125 2x tot borst
Squat: 160 1x diep
Deadlift: 180 1x

foto's pas bij 100KG rond zomer
 
Nieuwe stats :
17jaar
Bodyweight: 91KG

Benchpress: 125 2x tot borst
Squat: 160 1x diep
Deadlift: 180 1x

foto's pas bij 100KG rond zomer

:orly:

Over Karll2
Biografie
17j(07/1992) - 81kg - 1m72
Bench: 110 1x
SQ: 135 1x
DL: 150 1x
MP: 80 1x
 
Weeg ondertussen geen 81 meer e...
 
Geloof ik best maar 15kg en 1 rep meer bij je BP?
 
Back
Naar boven