AndroidHealthClinic

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

zal wel zien wat ik trek :D eerste stap is 175

• Topic Starter Topic Starter
Dat is je geraden ja. Ik vind het wel leuk wat concurrentie, Dizor dreigde ook al om erover heen gegaan. De bal, ehh barbell ligt nu bij jullie jongens. :D

Crack is for cheaters! Volgens mij gaat G3rr3 vrij pittig met je concurreren eenmaal als hij Crack toepast aan z'n schema. :)

ik heb niet eens crack besteld :D niet eens creatine :D
good old whey and milk :D

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

een filmpje van die 180 was wel leuk geweest :D

Crack is for cheaters! Volgens mij gaat G3rr3 vrij pittig met je concurreren eenmaal als hij Crack toepast aan z'n schema. :)

Wat is dat voor bullshit. Erg makkelijk om de lift meteen op crack af te schuiven. Speciaal voor jou pak ik hem de volgende keer zonder crack, en dan post ik het filmpje hier. Crack behoort gewoon tot de categorie supplementen, net zoals nox pump, creatine etc.

Wat is dat voor bullshit. Erg makkelijk om de lift meteen op crack af te schuiven. Speciaal voor jou pak ik hem de volgende keer zonder crack, en dan post ik het filmpje hier. Crack behoort gewoon tot de categorie supplementen, net zoals nox pump, creatine etc.

Don't take me serious bro. :D

Deadlift 1*155kg :)

Bench Press 1 x 60 KG

Updated. :thumbs:
Blijven knallen jongens! ;)

Bench 1x 90

@yash, ik zou je adviseren om bij de deadlift veel explosiever te beginnen liften.
met laag gewichten is dit traag gaan nog mogelijk maar eens je hoger gaat moet je toch echt veel explosiever gaan liften ;)

@yash, ik zou je adviseren om bij de deadlift veel explosiever te beginnen liften.
met laag gewichten is dit traag gaan nog mogelijk maar eens je hoger gaat moet je toch echt veel explosiever gaan liften ;)

Zekers. Anders kan je erop rekenen dat je na 2 reps ofzo gaat stoppen. :p
Je moet gewoon knallen zodat het snel voorbij is en je later pas al de pijn in 1 shot door je lichaam krijgt. Tijdens de oefening/set is dit fatal. ;)

De gevaren zijn natuurlijk , dat als je het snel doet , je techniek minder goed wordt. Mijn 1x150 krijg ik ook traag naar omhoog. Te snel kan zorgen voor blessures. En blessures in de onderrug , zijn niet aangenaam.

Terug
Naar boven