MuscleMeat

Foto's

eey bart, heb dit logje ff beetje doorgekeken, je gaat echt lekker man! wist niet dat je zo zwaar was geweest man! top ga zo door!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
eey bart, heb dit logje ff beetje doorgekeken, je gaat echt lekker man! wist niet dat je zo zwaar was geweest man! top ga zo door!

Thanks Jorg!

Ja ik was een echte gigant:) maar inmiddels is er weer een hoop veranderd aan mijn lijf.. Zal dit weekend eens proberen wat nieuwe foto;s te maken.

Ik heb overigens wel wat veloverschot rondom mijn navel waar ik niet vrolijk van wordt.

Tijd voor een update hiero.

Ik ben nu 13 maanden bezig om van dikke vetz*k na afgetraind figuur te gaan.

Deze foto's zijn van vanmorgen na de benentraining.

Gewicht: 107 kg, vetpercentage 18%.

Bartje is still on route, motivatie is nog steeds skyhigh en het plezier is ook nog volop aanwezig. Mede door een aantal leden van DBB die mij gemotiveerd houden en steunen in mijn Logje! Thanks you all.

31-05-2011 (2).jpg

31-05-2011 (3).jpg

31-05-2011 (4).jpg

31-05-2011 (5).jpg

31-05-2011 (6).jpg

31-05-2011 (8).jpg

31-05-2011.jpg

Begint echt richting de goede kant te gaan :D .
Gewoon doorgaan !!!

Hee gaat lekker kerel!!

jij bent echt een beest, vooral die benen!.
Ga zo door!!

Daaaamn dude. Ziet er goed uit. Mis wel een front relaxed pic

Jij gaat de goede kant op, en knallen tot het einde:):)

Bij deze net ff front relax foto:D

31052011309.jpg

Goede progressie!

Thanks Jorg!

Ja ik was een echte gigant:) maar inmiddels is er weer een hoop veranderd aan mijn lijf.. Zal dit weekend eens proberen wat nieuwe foto;s te maken.

Ik heb overigens wel wat veloverschot rondom mijn navel waar ik niet vrolijk van wordt.

ja man, wist da helemaal niet. echt lekker man! Flinke benen gekregen ook joh!
dat overtollig vel is wel vervelend ja.. weet niet hoe dat uitpakt na een wat langere tijd. mja beter overtollig vel dan overtollig vet denk ik dan!

Ik had t al eerder gezegd, erg netjes hoor!! Je pics zien er goed uit! Hoe duidelijk wil je het verschil hebben:)

Volgens mij zorgt Omega3 voor het herstel van huid uitrekking. (?)

thanks

ja man, wist da helemaal niet. echt lekker man! Flinke benen gekregen ook joh!
dat overtollig vel is wel vervelend ja.. weet niet hoe dat uitpakt na een wat langere tijd. mja beter overtollig vel dan overtollig vet denk ik dan!

Benen waren al groot, nu wat meer afgetraind:) Ik hoop natuurlijk dat het vel nog strakker wordt maar als dat niet zo is dan jammer. Heb het aan mezelf te danken dus accepteer de consequenties ook.

Ik had t al eerder gezegd, erg netjes hoor!! Je pics zien er goed uit! Hoe duidelijk wil je het verschil hebben:)

Thanks Miss H, verschil moet nog stukken groter worden:)

Volgens mij zorgt Omega3 voor het herstel van huid uitrekking. (?)

Klopt wel idd, ik neem er 4 per dag maar goed, ik had een behoorlijke pens dus of dit bij mij ook werkt... i dont know. Maar baat het niet dan schaad het niet.

Met jouw vastberadenheid gaat dat zeker goed komen!

Gaat lekker hier, geen zijwieltjes man!
Keep op goin!

wat wilskracht en doorzettingsvermogen mogelijk maken. Wat een enorme progressie.

TOP!

Terug
Naar boven