- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Goed bezig Bart, je gaat mij toch niet inhalen met vet%![]()
Natuurlijk wel bro
jwt
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig Bart, je gaat mij toch niet inhalen met vet%![]()
jwt
eey bart, heb dit logje ff beetje doorgekeken, je gaat echt lekker man! wist niet dat je zo zwaar was geweest man! top ga zo door!
maar inmiddels is er weer een hoop veranderd aan mijn lijf.. Zal dit weekend eens proberen wat nieuwe foto;s te maken.Begint echt richting de goede kant te gaan.
Gewoon doorgaan !!!

jij bent echt een beest, vooral die benen!.
Ga zo door!!

Daaaamn dude. Ziet er goed uit. Mis wel een front relaxed pic

Thanks Jorg!
Ja ik was een echte gigantmaar inmiddels is er weer een hoop veranderd aan mijn lijf.. Zal dit weekend eens proberen wat nieuwe foto;s te maken.
Ik heb overigens wel wat veloverschot rondom mijn navel waar ik niet vrolijk van wordt.
ja man, wist da helemaal niet. echt lekker man! Flinke benen gekregen ook joh!
dat overtollig vel is wel vervelend ja.. weet niet hoe dat uitpakt na een wat langere tijd. mja beter overtollig vel dan overtollig vet denk ik dan!
Ik hoop natuurlijk dat het vel nog strakker wordt maar als dat niet zo is dan jammer. Heb het aan mezelf te danken dus accepteer de consequenties ook.Ik had t al eerder gezegd, erg netjes hoor!! Je pics zien er goed uit! Hoe duidelijk wil je het verschil hebben![]()

Volgens mij zorgt Omega3 voor het herstel van huid uitrekking. (?)