henkwillem
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ziek. wat ben jij een topgozer zeg, wat een transformatie!
ThanksRespect kerel, zeer goed bezig.
Chubby's worden gewoon beesten als ze zich inzetten![]()
Zie het net. WTF!
Dikke proficiat man!!! heb het er nog niet veel zien doen
CHAPEAU
Respect voor je voorruitgang en dat in een jaar tijd!
Echt super goed bezig man!
Respect voor hetgeen dat je nu al bereikt (50 kg!) hebt!!
Veel succes met je vervolg!
Over een half jaar nieuwe foto's?

respect voor je prestatie
bij ons in de gym zit er ook e kerel v jouw kaliber (weegt 165kg), maar die moddert enkel aan, slechte manier v trainen, denkt niet aan zn voeding, en komt enkel naar de gym om te ouwehoeren en maar mekkeren dat ie niet afvalt
zo zie je maar dat het zeker kan als het totaalplaatje maar klopt
of-topic: raar vraagje,had je die tatoo al voor je zo afgevallen bent, wat is er dan met die tatoo gebeurt, bedoel je armen zijn waarsch in omvang verminderd, wat effect had dat op die tatoo?
grtz, suc6 nog!!
Super gedaan Bart, ik ben zwaar onder de indruk! Ik kom zelf ook van de 140kg (puur vet) af en zit nu (zo´n 3 jaar verder) op 135 kg op zo´n 18 - 19% BF. Ik heb dus een heel aardig idee waar jij doorheen gaat en heb er diep respect voor. Je doet het overigens direct al veel beter en sneller dan ik![]()
Wat een progressie man! Blijf die shit bijhouden want dit mag je echt nooit vergeten![]()
heel goed gedaan
heb er echt bewondering voor als mensen met overgewicht zo gemotiveerd er tegen aan gaan, maatje van me is nu bijna 80 kilo kwijt.
Ga vooral zo door zal zeker je progress volgen, en hou der vooral plezier in dat is toch het belangrijkste lijkt me.
thats impressive....Lekker voor je motivatie Bart! Keep up the good work!

This geen hyves waar ik op respect kan klikken. Maar mijn respect heb je wel![]()

netjes kerel! zeer mooie vooruitgang, ga zo door!
heel ander gezicht ook zo, positief natuurlijk![]()
Ik ben nu op helft! Nu ben ik aan het trainen richting de 12-14% vetpercentage, probeer tussen de 105-110 kg te blijven wegen.