XXL Nutrition

Foto's

Wow friggin NICE!

Respect voor je voorruitgang en dat in een jaar tijd!

Echt super goed bezig man!

Respect voor hetgeen dat je nu al bereikt (50 kg!) hebt!!

Veel succes met je vervolg!
Over een half jaar nieuwe foto's?

respect voor je prestatie
bij ons in de gym zit er ook e kerel v jouw kaliber (weegt 165kg), maar die moddert enkel aan, slechte manier v trainen, denkt niet aan zn voeding, en komt enkel naar de gym om te ouwehoeren en maar mekkeren dat ie niet afvalt
zo zie je maar dat het zeker kan als het totaalplaatje maar klopt
of-topic: raar vraagje,had je die tatoo al voor je zo afgevallen bent, wat is er dan met die tatoo gebeurt, bedoel je armen zijn waarsch in omvang verminderd, wat effect had dat op die tatoo?
grtz, suc6 nog!!

Super gedaan Bart, ik ben zwaar onder de indruk! Ik kom zelf ook van de 140kg (puur vet) af en zit nu (zo´n 3 jaar verder) op 135 kg op zo´n 18 - 19% BF. Ik heb dus een heel aardig idee waar jij doorheen gaat en heb er diep respect voor. Je doet het overigens direct al veel beter en sneller dan ik :)

Wat een progressie man! Blijf die shit bijhouden want dit mag je echt nooit vergeten :)

• Topic Starter Topic Starter
ziek. wat ben jij een topgozer zeg, wat een transformatie!

Thanks kerel!

Thanks

Ziet er goed uit, respect:bow:,

Gezellig die sokjes:D

Hahaha, ik wist dat er een opmerking over ging komen:D Thanks

Respect kerel, zeer goed bezig.

Chubby's worden gewoon beesten als ze zich inzetten ;)

Mee eens, ik denk ook dat dikke mensen eerder beesten kunnen worden, bijkomen lijkt me moeilijker dan afvallen in de BB wereld.

cheer bro

Zie het net. WTF!
Dikke proficiat man!!! heb het er nog niet veel zien doen :thumbs:
CHAPEAU

Erg bedankt!

nice kerel. hoe lang ben je eigenlijk?

Ik meet 1.80! cheers

Friggin Thanks

Respect voor je voorruitgang en dat in een jaar tijd!

Ja had zelf ook niet verwacht dat ik dit zo snel kon halen, ben er erg blij mee

Echt super goed bezig man!

Respect voor hetgeen dat je nu al bereikt (50 kg!) hebt!!

Veel succes met je vervolg!
Over een half jaar nieuwe foto's?

Thanks, ja ik zal zeker foto's blijven plaatsen, ik wil nu opbouwen naar zo'n droom figuur:D

respect voor je prestatie
bij ons in de gym zit er ook e kerel v jouw kaliber (weegt 165kg), maar die moddert enkel aan, slechte manier v trainen, denkt niet aan zn voeding, en komt enkel naar de gym om te ouwehoeren en maar mekkeren dat ie niet afvalt
zo zie je maar dat het zeker kan als het totaalplaatje maar klopt
of-topic: raar vraagje,had je die tatoo al voor je zo afgevallen bent, wat is er dan met die tatoo gebeurt, bedoel je armen zijn waarsch in omvang verminderd, wat effect had dat op die tatoo?
grtz, suc6 nog!!

Thanks man, ja het is echt een totaal plaatje wat in orde moet zijn, strakke dicsipline anders red je het niet. Met de tattoo is niks mis,mss vertekend beeld op de foto. Was mij nog niet opgevallen.

Super gedaan Bart, ik ben zwaar onder de indruk! Ik kom zelf ook van de 140kg (puur vet) af en zit nu (zo´n 3 jaar verder) op 135 kg op zo´n 18 - 19% BF. Ik heb dus een heel aardig idee waar jij doorheen gaat en heb er diep respect voor. Je doet het overigens direct al veel beter en sneller dan ik :)

Wat een progressie man! Blijf die shit bijhouden want dit mag je echt nooit vergeten :)

Cheers man, zo dan sta jij er ook nice bij, 135 kg bij 18%, ik zeg wow. Best fysiekje, ik ga zeker door. Hopelijk over aantal jaar 115 kg bij 12%, dat vind ik wel een mooi streven. Ik ga zker niet terug vallen, die tijden zijn geweest en wil ik nooit meer terug!

Allen bedankt, al die berichten motiveren mij enorm!

heel goed gedaan

heb er echt bewondering voor als mensen met overgewicht zo gemotiveerd er tegen aan gaan, maatje van me is nu bijna 80 kilo kwijt.

Ga vooral zo door zal zeker je progress volgen, en hou der vooral plezier in dat is toch het belangrijkste lijkt me.

heel goed gedaan

heb er echt bewondering voor als mensen met overgewicht zo gemotiveerd er tegen aan gaan, maatje van me is nu bijna 80 kilo kwijt.

Ga vooral zo door zal zeker je progress volgen, en hou der vooral plezier in dat is toch het belangrijkste lijkt me.

Thanks kerel maaruh 80 kilo:eek: thats impressive....

Lekker voor je motivatie Bart! Keep up the good work!

fckin nice bezig!

t*ring ziet er goed uit!!!

This geen hyves waar ik op respect kan klikken. Maar mijn respect heb je wel:)

This geen hyves waar ik op respect kan klikken. Maar mijn respect heb je wel:)

Thanks Dwarff!

Het gaat nog steeds klasse volgens schema. Inmiddels zo rond de 106 kilo en onder de 18% vet. Over een tijdje weer foto;s, als het vetpercentage onder de 16% staat:D

Niet normaal wat je hebt bereikt. Echt top!

netjes kerel! zeer mooie vooruitgang, ga zo door!
heel ander gezicht ook zo, positief natuurlijk :)

Goed bezig Bart, je gaat mij toch niet inhalen met vet% :D

Terug
Naar boven