XXL Nutrition

Foto's

"Als je krachttraining voor de cardio doet, heb je een tweeledig positief effect:
  • Je hebt al je glycogeen nog, waardoor je merkbaar sterker zult zijn en meer uithoudingsvermogen in je spieren hebt. Dat bedoel ik dus met 'energie voor de training'. Ik heb het dus NIET over het gevoel wat je van cardio kunt krijgen (lekker opgewarmd), waardoor je je energieker kunt voelen als je aan de krachttraining begint. Dit is nl. alleen maar schijn, je hebt in werkelijkheid minder energie over.
  • Als je klaar bent met krachttraining, ga je direct over op de vetverbranding als je gaat cardio-en. Je hebt zojuist je glycogeenvoorraden uitgeput en je lichaam heeft dus geen keuze dan vetverbranden "
Heb ik van een website..;) Ik doe het ook altijd na m'n KT. Moet er niet aan denken om eerst cardio te doen en daarna KT. Wil met vol energie aan de KT beginnen.

*edit* Ik deed het voor m'n KT. Doe nu bijna geen cardio meer.

Laatst bewerkt:
Clen rustig opbouwen.
2week on, 2week off.
Check AAS sectie voor meer informatie

daar zitten een paar poten onder:O ben ook benieuwd naarmate het vetpercentage zakt.. succes man!

• Topic Starter Topic Starter
knap dat je hebt beslist zo'n ommezwaai te maken!

Thanks, bevalt me al stukken beter:D

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

"Als je krachttraining voor de cardio doet, heb je een tweeledig positief effect:
  • Je hebt al je glycogeen nog, waardoor je merkbaar sterker zult zijn en meer uithoudingsvermogen in je spieren hebt. Dat bedoel ik dus met 'energie voor de training'. Ik heb het dus NIET over het gevoel wat je van cardio kunt krijgen (lekker opgewarmd), waardoor je je energieker kunt voelen als je aan de krachttraining begint. Dit is nl. alleen maar schijn, je hebt in werkelijkheid minder energie over.
  • Als je klaar bent met krachttraining, ga je direct over op de vetverbranding als je gaat cardio-en. Je hebt zojuist je glycogeenvoorraden uitgeput en je lichaam heeft dus geen keuze dan vetverbranden "
Heb ik van een website..;) Ik doe het ook altijd na m'n KT. Moet er niet aan denken om eerst cardio te doen en daarna KT. Wil met vol energie aan de KT beginnen.

Klopt wel aardig, ben ik achter gekomen!

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Clen rustig opbouwen.
2week on, 2week off.
Check AAS sectie voor meer informatie

Ik zit nu in 1 week on, 1 week off? Is 2 weken beter ja, zal het eens door gaan lezen

daar zitten een paar poten onder:O ben ook benieuwd naarmate het vetpercentage zakt.. succes man!

Ja, hoor ik vaker:D ik ben ook benieuwd, hopelijk vrijdag meten, moet zo eerst naar de doktor ivm de rugproblemen, die hebben een vervelende wending aangenomen, kan mijn schoenen niet eens meer dicht krijgen

Hier nog 2 foto's van vorige week:

Begin nu toch echt wel leuke verschillen te zien al! Als die ****ing rugpijn nou eens ff weg ging dan kan ik lekker verder werken aan project Bartjoooo....

BB week 26.jpg

rug week 26.jpg

Echt netjes man!!! Ben benieuwd hoe dit eruit ziet over een aantal maandjes :D

Ja, die benen zijn echt massief man! Respect hoor. Das echt een keiharde poot daaro

Ja ik ben ook benieuwd idd, dit was precies na 6 maanden dus als die progressie zich de komende 6 maanden net zo door zet...... the sky is the limit! haha

Die benen zijn na mijn idee iets te hard gegaan, kon al niet in een normale spijkerbroek door de dikke pens, nu nog niet door de benen....

Damnnnnn!! :D:D:D

:D

Morgen mag ik weer trainen, joepie! Gelijk benen training, hoppa. Lekker alle sets squat met maar 60 kg, legpress niet boven de 200 kg, therapeutische training voorlopig. Maar al lang blij dat ik weer aan project bart kan gaan werken.

Zo inmiddels zit week 30 er op, tijd voor een paar nieuwe foto;s, vanochtend gemaakt dus vers van de pers...

Benen deze ochtend niet op de foto gezet, komt de volgende keer.

Ik zit nog steeds in de cut, wil nog zo'n 15 a 20 kilo kwijt.. Even kijken hoe dat gaat, maar voorlopig zijn er na 30 weken 40 kilotjes af en 14% vet minder. Hij gaat lekker:D

Bart november 2010 (3).jpg

Bart november 2010 (4).jpg

Bart november 2010 (5).jpg

Bart november 2010 (6).jpg

Bart november 2010 (7).jpg

Bart november 2010 (8).jpg

Bart november 2010 (12).jpg

NETJES!! Gaat zeker de goede kant op. Komt een beest onder dat vet vandaan!

mooi ga zo daar.

ben je trouwens aant bulken of cutten?

Niks meer dan respect voor jou!
Ga zo door man!

respect kerel. Goed bezig

blijven doorgaan & respect !

Terug
Naar boven