Fitness Seller

Foto's

Goed zo Bart, gaat echt de goeie kant op! Je hebt iig genoeg motivatie, dus wil wel eens zien hoe je er over 1 jaar bij staat!
Respect!

Laatst bewerkt:
Respect ouwe, ik weet hoe het is. Heb hetzelfde pad bewandeld, kwam van 120 bij 32%.
Het is moeilijk om een lange tijd je motivatie te houden, wees daarop voorbereid. Maar het is zeker te doen!

Heel veel succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Niks meer dan respect voor jou!
Ga zo door man!

Thanks.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Thanks

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

blijven doorgaan & respect !

Komt goed, stoppen is not a option!

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Goed zo Bart, gaat echt de goeie kant op! Je hebt iig genoeg motivatie, dus wil wel eens zien hoe je er over 1 jaar bij staat!
Respect!

Thanks meid, ik ben ook echt benieuwd, als ik dit al zie na 7 maanden.... Dat moet wat toch wat worden na nog eens 12 maanden:D

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Respect ouwe, ik weet hoe het is. Heb hetzelfde pad bewandeld, kwam van 120 bij 32%.
Het is moeilijk om een lange tijd je motivatie te houden, wees daarop voorbereid. Maar het is zeker te doen!

Heel veel succes!!

Respect voor jou! Jij weet dus hoe het is en wat er te bereiken valt! Tot nu toe geen probleem qua motivatie, krijg er ook elke keer nog genoeg voor terug. Moeilijkste tijd zal de stilstand fase zijn neem ik aan.

cheers

Zo, weer tijd voor een tussenstand van mijn mega cutperiode...

De eerste foto is van afgelopen ochtend, foto 2 was september dit jaar en foto 3 was de rede waarom ik begon.

Ik begon op 155 kg, de teller staat nu op 110.9 kg na 8.5 maand kei hard trainen, goeie begeleiding, steun van iedereen om me heen en goed letten op mijn voeding. Ik ga proberen de 95 kilo te halen en dan kan de bulkfase beginnen.

Over een aantal maandjes hoop ik de foto van 95 kg te kunnen posten.

Dec 2010, sept 2010, Apr 2009.jpg

Respect bart! Echt onwijs mooie prestatie al tot nu toe.

Respect

goed bezig man

Doe zo voort man! Echt respect

Thanks allemaal, ik ben al een eind, die laatste loodjes gaan me ook lukken. Ben wel toe aan een beetje clean bulken, hoop er over een maand of 4 mee te kunnen beginnen.

echt heel goed bezig doe zo voort man :)))))

SUPER!!! Vind altijd vet (heheh leuke woordkeuze :D) om te zien dit soort transformaties.
Dikke (hehe) respect voor jou motivatie en toewijding kerel! Is natuurlijk niet slecht bedoeld he deze woordspelingen ;)

Gaat echt de goede kant op! op 95 goede definitie erin hakken
en dan in BEESCHTmodus :thumb:

Niks dan respect voor jou man, wat een transformatie nu al :cool:

echt goed! doorgaan zo !

lekker bezig!!!!

geen last van overtollig huid ??

Thanks you all,

Idd Trickster, Beeschtmodus moet het uiteindelijk wel gaan worden! Ultieme make-over, van dikke vetz*k naar Beescht...:D

Botjebuilder, ik heb geen last van overtollige huid, ik heb me ook echt helemaal lam getraint aan buikoefeningen (en nog) om dat te voorkomen.

ik zal eens je vet% omlaag brengen... dit ziet er toch niet uit?

erg mooie transformatie bart! benieuwd waar je nog naar toe gaat in de toekomst

fakking mooie prestatie al! succes

Terug
Naar boven