AndroidHealthClinic

fotoshoot/wedstrijd

moirae

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Vraagje aan de pro's ??

Puur hypothetisch

1/Als je de laatste 3 dagen vrijaf hebt & je kan kiezen wanneer de wedstrijd of fotoshoot doorgaat, zou je die dan 's morgens plannen of net 's avonds , om er best uit te zien???

2/ Helpt een sauna bezoek de dag vooraf om nog vocht te verliezen, of kom je net daardoor uitgeblust aan de shoot/wedtrijd?

Thx

sauna helpt niet noodzakelijkerwijs met onderhuids vocht. Daar zit je probleem, dat moet je oplossen.

En de meeste pro's staan tamelijk uitgeblust on stage. Te kort aan eten, te laag vet%, te weinig vocht en God mag weten wat voor enge pillen ze slikken om er zo scherp mogelijk uit te zien.

ik zie er in de ochtend altijd op mijn best uit

• Topic Starter Topic Starter
Dus best 's morgens wat trage KH, halters in de auto, bij de fotograaf goed flexen en dan de shoot !?!

Week voor de shoot GEEN zout en VEEL water
Je kan een week ervoor ook eventueel diuretica nemen (Lasix, ..) of natuurlijke producten zoals hier ergens in een topic moet staan (paardenbloem,..)
Avond voor de shoot sauna, zo lang mogenlijk als je kan (onderhuids vocht zoals Wazzup zei)
Voor je shoot (uurtje tot halfuurtje ervoor) een stuk 100% zwarte chocolade (Voor je aders)
En als je het hebt mss, een paar uur op voorhand een vitamine pil met veel B3-6-12 (of een B12 injectie, doe ik altijd)
Avond ervoor een goed glas rooie wijn
Als je kan kiezen voor de shoot ... s'morgens
Liefst zo weinig mogenlijk vet % DUH (Ivm je gezichtslijnen.. en andere lijnen .. die van beter zichtbaar worden met een goeie lichtsinval)
Juist voor de shoot wat gewichten supersnel en zoveel als je kan zodat je pomp erin zit

Avond voor de shoot sauna, zo lang mogenlijk als je kan (onderhuids vocht zoals Wazzup zei)

NB: Ik zeg niet dat je een sauna moet nemen. (in tegendeel zelfs)

Doe maar een low carb depletion, gevolgd door een droge refeed (wel veel carbs, geen drinken)

Voor je shoot (uurtje tot halfuurtje ervoor) een stuk 100% zwarte chocolade (Voor je aders)

alcohol wil ook wel helpen (plus het dehydrateert)

en tanning ? (spray on tan ?)

Oeps sorry Wazzup, mijn fout

Ik vind het altijd goed geholpen helpen die sauna + ik voel me beter in m'n vel tijdens poseren als ik de dag ervoor lang in de sauna heb gezeten.

Alcohol is ook een goed idee, je kan zelfs alcohol + wat chocolade eten,
Hebnooit alcohol gedaan eigenlijk, een dikke slok sterke drank will do the trick

Tannen moet ook, was ik vergeten .. een mooi kleurtje is altijd heel belangrijk !
ik ga meestal 1 maand voor m'n shoot 2x per week onder de zonnenbank en gebruik er soms een tanner bij (maar dat kost dan weer veel geld)

Oeps sorry Wazzup, mijn fout

Ik vind het altijd goed geholpen helpen die sauna + ik voel me beter in m'n vel tijdens poseren als ik de dag ervoor lang in de sauna heb gezeten.

Alcohol is ook een goed idee, je kan zelfs alcohol + wat chocolade eten,
Hebnooit alcohol gedaan eigenlijk, een dikke slok sterke drank will do the trick

Tannen moet ook, was ik vergeten .. een mooi kleurtje is altijd heel belangrijk !
ik ga meestal 1 maand voor m'n shoot 2x per week onder de zonnenbank en gebruik er soms een tanner bij (maar dat kost dan weer veel geld)

als je haast hebt:
http://spray-tan.nl/ (26 euro fullbody)

Heb even m'n fles bovengehaalt (lang geleden)

Als ik de zonnebank onderga gebruikte ik altijd: Australian gold bronze minerals, met 6 dimensies (ongeveer een 100 euro voor een fles)

Werkt perfect voor een mooi bruin kleurtje!

Terug
Naar boven