Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Hahahahahaha mijn voeding en alles is een ramp op het momentEerst wat drinken toch?Daarna pas eten.. Of is dat te ongezond voor de gezonde DBBer?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahahaha mijn voeding en alles is een ramp op het momentEerst wat drinken toch?Daarna pas eten.. Of is dat te ongezond voor de gezonde DBBer?

Eerst wat drinken toch?Daarna pas eten.. Of is dat te ongezond voor de gezonde DBBer?
Eerst wat drinken toch?Daarna pas eten.. Of is dat te ongezond voor de gezonde DBBer?

mehh alles voor de gainsVan 14.00 tot 17.00 is toch 3 uur :-o2 uur is niet heel veel als je ook nog met iedereen loopt te praten![]()
moet squatten, benchen en deadliften, wedstrijd voorbereidings training![]()
Oh god, je kan ook gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat ik kom. Daarvoor hoef je niet gelijk met Stunna te gaan dreigen

Inb4 spontane plmeet
Is er animo om na het trainen, terrassen, eten nog te gaan stappen?
Oh god, je kan ook gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat ik kom. Daarvoor hoef je niet gelijk met Stunna te gaan dreigen![]()

Terras in de winter, mirin.
Voor eten ben ik wel in, stappen denk ik niet.. gaat ook lastig met al die sportassen en mensen komen van ver.
Ben wel IN voor een onderbroekenparty (douchen met onderbroek aan en veel zeep, nohomo).
Not srs

1 van de redenen waarom ik ook gaik ben wel in voor een party (douchen zonder onderbroek aan en veel zeep, homo)
srs