Danku, verder geen opmerkingen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, druk zoekende maar niemand wil het maken, gasten in de gym zijn ook een stelletje mong*len die er niets van weten.Heb je al een deftig voedingsschema of begeleiding gevonden?
lees de sticky's en maak een goed voedingschemaverder sterke training voor 15 jaar. Mooi dat je doel op Olympia staan is. Je hebt teminste een doel. Der zijn er veel die daar nu staan die dat nooit durfde dromen op 15 jarige leeftijd
Succes kerel.
Dankje, het probleem is dat ik sws niet zelf rijst kan gaan koken ivm school enzo.
En idd The sky isn't even my limit!

Schouders&Triceps was niets noemenswaardig doordat er verbouwt wordt in mijn sportschool, daardoor kan ik volgende week ook niet trainen.

Hoezo zou dat niet kunnen? Eerder uit je bed komen lui kind
En neem lekker pasta, daar groei je veel fijner van![]()

Ze bereiden de gym voor op de toekomstige Mr.O
Hartstikke netjes voor 15 jaar, veel succes met je voedingsschema en natuurlijk met je doel!![]()

Ja was zelf ookal niet helemaal tevreden, zit ik ook niet wat laag in vet? en welke eiwitbronnen zou ik kunnen gebruiken? Tonijn+Chocolademelk plus bv 2 sinasappels/ 2 appels ?Opmerkingen n.a.v. voedingsschema:
1. Wat doe je op brood smorgens? Kwark? Of ander beleg ---> dit ook vermelden.
2. Maaltijden om 10:00 en 12:50 bevatten nauwelijks proteinen, dit moet veranderen: er moeten proteine bronnen bij elke maaltijd!
3. Tonijn in blik + chocolademelk is geen maaltijd. Beter iets van een potje groente erbij of wat fruit. Of rijstwafels. Of allemaal.
4. chocolademelk kun je gebruiken om gewicht aan te zetten. maar 100 gr zet geen zoden aan de dijk. neem een liter per dag.
Butt to tha floor