Fitness Seller

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb je al een deftig voedingsschema of begeleiding gevonden?

lees de sticky's en maak een goed voedingschema:) verder sterke training voor 15 jaar. Mooi dat je doel op Olympia staan is. Je hebt teminste een doel. Der zijn er veel die daar nu staan die dat nooit durfde dromen op 15 jarige leeftijd;) Succes kerel.

• Topic Starter Topic Starter
lees de sticky's en maak een goed voedingschema:) verder sterke training voor 15 jaar. Mooi dat je doel op Olympia staan is. Je hebt teminste een doel. Der zijn er veel die daar nu staan die dat nooit durfde dromen op 15 jarige leeftijd;) Succes kerel.

Dankje, het probleem is dat ik sws niet zelf rijst kan gaan koken ivm school enzo.
En idd The sky isn't even my limit!

Schouders&Triceps was niets noemenswaardig doordat er verbouwt wordt in mijn sportschool, daardoor kan ik volgende week ook niet trainen.

Ze bereiden de gym voor op de toekomstige Mr.O

Hartstikke netjes voor 15 jaar, veel succes met je voedingsschema en natuurlijk met je doel! :)

Hoezo zou dat niet kunnen? Eerder uit je bed komen lui kind :p
En neem lekker pasta, daar groei je veel fijner van :)

Oke, ik ga voor kerst een bodybuilding kookboek kopen. Maar killy, kan jij geen voedingsschema voor mij maken? Krijg je een bedankje op de Mr. O:P
j/k

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:19 ----------

Ze bereiden de gym voor op de toekomstige Mr.O

Hartstikke netjes voor 15 jaar, veel succes met je voedingsschema en natuurlijk met je doel! :)

Thanks man, merk nu dat bumpen zin heeft:)

Geen probleem, heb je internet bankieren? :p

bump

Oke, ik heb een voedingsschema gemaakt maar volgens mij klopt er geen ene fok van, ik drink ook nog veel water, staat alleen niet in mijn schema.

Bijlagen

Feeling like bumping

Opmerkingen n.a.v. voedingsschema:
1. Wat doe je op brood smorgens? Kwark? Of ander beleg ---> dit ook vermelden.
2. Maaltijden om 10:00 en 12:50 bevatten nauwelijks proteinen, dit moet veranderen: er moeten proteine bronnen bij elke maaltijd!
3. Tonijn in blik + chocolademelk is geen maaltijd. Beter iets van een potje groente erbij of wat fruit. Of rijstwafels. Of allemaal.
4. chocolademelk kun je gebruiken om gewicht aan te zetten. maar 100 gr zet geen zoden aan de dijk. neem een liter per dag.

Opmerkingen n.a.v. voedingsschema:
1. Wat doe je op brood smorgens? Kwark? Of ander beleg ---> dit ook vermelden.
2. Maaltijden om 10:00 en 12:50 bevatten nauwelijks proteinen, dit moet veranderen: er moeten proteine bronnen bij elke maaltijd!
3. Tonijn in blik + chocolademelk is geen maaltijd. Beter iets van een potje groente erbij of wat fruit. Of rijstwafels. Of allemaal.
4. chocolademelk kun je gebruiken om gewicht aan te zetten. maar 100 gr zet geen zoden aan de dijk. neem een liter per dag.
Ja was zelf ookal niet helemaal tevreden, zit ik ook niet wat laag in vet? en welke eiwitbronnen zou ik kunnen gebruiken? Tonijn+Chocolademelk plus bv 2 sinasappels/ 2 appels ?

Vandaag benen+rug gedaan.
Deadlift
10x40
10x60
1x102.5 PR!
Latpulldown
10x35
10x50
6x75
Dumbbel Row
10x10
10x20
10x30

Benen
Squat
10x40
10x50
5x70
Legcurl
10x30
10x50
10x70
Leg extension
10x50
10x70
10x80

Ook nog een interessant gesprek gehad met een fitness-instructeur die vroeger bodybuilding wedstrijden heeft gedraaid (Naturel)
Heb een afspraak met hem gemaakt over 2 weken (volgende week fitness-verbouwing). Met een beetje geluk wordt hij mijn begeleider!

gast doe nou geen benen en rug op dezelfde dag

Hoe diep squat je?

bumperdebumperdabump

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven