AndroidHealthClinic

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom alleen staande calf raises? Dan pak je voornamelijk je gastrocnemius terwijl je zittend je soleus pakt wat de echte dikte maker is.

Sowieso moet je ze altijd beide pakken, zelfde als bij benen je hamstrings niet trainen :p

• Topic Starter Topic Starter
Ah oke, wist ik nietn thx! Kijk ff je pm killy;)

Waarom alleen staande calf raises? Dan pak je voornamelijk je gastrocnemius terwijl je zittend je soleus pakt wat de echte dikte maker is.

Sowieso moet je ze altijd beide pakken, zelfde als bij benen je hamstrings niet trainen :p

leg uit? je maakt toch dezelfde beweging met je been..?

Dit gebeurt er als je dom bent :roflol:

ImageUploadedByTapatalk1328896770.072687.jpg

leg uit? je maakt toch dezelfde beweging met je been..?

Heeft met de aanhechtingen van je kuit spieren te maken, zittend pak je de soleus en schakel je de m. Gastr. Zo goed als uit.

De gastrocnemius heeft zijn aanhechting op de femur, dus als je een hoek in je benen hebt haal je de spanning er van af.

Heeft met de aanhechtingen van je kuit spieren te maken, zittend pak je de soleus en schakel je de m. Gastr. Zo goed als uit.

De gastrocnemius heeft zijn aanhechting op de femur, dus als je een hoek in je benen hebt haal je de spanning er van af.
Net als wanneer je onderarm draait je bicepsronddraait alsof er een scarab inzit, truestory

Wat is een scarab

Die pics worden morgen gemaakt, moet ff kijken of ik ze dan ook kan posten of dat het maandag moet. Ik hoop zooooo dat ik morgen lekker witjes ben!:d

Haha kan ik eindelijk zien of je beetje concurentie bent;p

Je traint sws al een jaar langer ;)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 20:03 ----------

Een half jaar maar trouwens:p excuuuuus

hoezo wil je morgen zo graag witjes zijn??

Ons mam kan echt geen foto's maken. Upload ze nog wel!

Nice post! Dit wist ik niet en zal ze voortaan ook staand+zittend doen, deed Ze voorheen alleen staand. Karma

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven